1- Het lijkt meer en meer dat San Diego Zoo een plaats verdient in onze trip
PS: Nu klink ik als de chauvinistische Belg, maar ik vermoed dat je dan ook in Paira Daiza geweest bent? Dat is nu een van de weinige dierenparken waar ik echt van kan genieten, dankzij de prachtige setting en mooie inkleding. Als San Diego die richting uit gaat, wordt het zeker een succes
2- Ik volg jullie redenering wel in verband met de keuze voor de parken. Voor de kinderen (en mijn vrouw
3- Carlsbad! Als jullie spreken over 1 dag, is 3 nachten echt wel overkill. Gelukkig kunnen we nog annuleren en zou ik voorlopig terugschroeven naar 2, eventueel zelfs 1. Nu zijn er 3 opties:
- Extra nacht in Santa Fe (2 naar 3 nachten)
- Extra nacht in Alamogordo (1 naar 2 nachten)
- Extra nacht in Tucson (2 naar 3 nachten)
Wat hebben jullie in gedachten als "leuks om te doen" in Tucson? We hebben 1 nacht een leuke ranch geboekt buiten de stad, waar de kinderen op paarden (ik hoop ponys
Anderzijds hebben we best wel een lange rit achter de kiezen voor we in Alamogordo aankomen, en White Sands is een van de parken waar ik enorm naar uitkijk. Misschien een extra dagje daar wel leuk om ervan te kunnen genieten zonder al te veel te moeten rushen.
Alvast bedankt!!