Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis kkuitems: juni 2 personen West-Amerika.
-
kkuitems
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Reis kkuitems: juni 2 personen West-Amerika.
Goedemiddag,
WIj willen graag met 2 personen een leuke rondreis door West-Amerika maken.
Nu hadden wij zelf in gedacht om ongeveer 18 dagen te gaan, en daar een auto te huren.
Het volgende reisschema hebben wij bedacht, met dus nog ruimte om 1 à 2 dagen ergens aan toe te voegen.
Wat vinden jullie hier van? En hebben jullie nog leuke tips? Het gaat om de periode begin juni.
1 San Francisco
2 San Francisco
3 San Francisco - Sequoia NP
4 Sequoia NP - Yosemite
5 Yosemite NP - Mammoth Lakes
6 Mammoth Lakes - Death Valley
7 Death Valley - Las Vegas
8 Las Vegas
9 Las Vegas - Zion
10 Zyon - Bryce Canyon
11 Bryce Canyon - Page
12 Page - Monument Valley
13 Monument Valley - Grand Canyon
14 Grand Canyon - Palm Springs
15 Palm Springs - Los Angeles
16 Los Angeles
Groetjes, Kevin.
WIj willen graag met 2 personen een leuke rondreis door West-Amerika maken.
Nu hadden wij zelf in gedacht om ongeveer 18 dagen te gaan, en daar een auto te huren.
Het volgende reisschema hebben wij bedacht, met dus nog ruimte om 1 à 2 dagen ergens aan toe te voegen.
Wat vinden jullie hier van? En hebben jullie nog leuke tips? Het gaat om de periode begin juni.
1 San Francisco
2 San Francisco
3 San Francisco - Sequoia NP
4 Sequoia NP - Yosemite
5 Yosemite NP - Mammoth Lakes
6 Mammoth Lakes - Death Valley
7 Death Valley - Las Vegas
8 Las Vegas
9 Las Vegas - Zion
10 Zyon - Bryce Canyon
11 Bryce Canyon - Page
12 Page - Monument Valley
13 Monument Valley - Grand Canyon
14 Grand Canyon - Palm Springs
15 Palm Springs - Los Angeles
16 Los Angeles
Groetjes, Kevin.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis kkuitems: juni 2 personen West-Amerika.
Welkom op het forum!
Die twee dagen heb je zeker nodig. En eigenlijk nog wel meer als je deze route wilt doen. Zowel voor Sequoia als Yosemite is een extra dag niet overbodig. Maar ook voor Zion en LA heb je nu eigenlijk geen tijd.
Ik zou Sequoia laten vallen. Dan heb je 3 nachten om bij Yosemite, Zion en LA te zetten.
Misschien is het handiger om in LA te beginnen zodat er meer zekerheid is dat de Tioga Pass open is.
Probeer in elk geval het weekend in Yosemite te vermijden. Daar is het dan erg druk omdat in die maand de watervallen op hun mooist zijn.
Voor Yosemite in juni heb je misschien iets aan ons 2013- en 2015-verslag.
Marianne
Die twee dagen heb je zeker nodig. En eigenlijk nog wel meer als je deze route wilt doen. Zowel voor Sequoia als Yosemite is een extra dag niet overbodig. Maar ook voor Zion en LA heb je nu eigenlijk geen tijd.
Ik zou Sequoia laten vallen. Dan heb je 3 nachten om bij Yosemite, Zion en LA te zetten.
Misschien is het handiger om in LA te beginnen zodat er meer zekerheid is dat de Tioga Pass open is.
Probeer in elk geval het weekend in Yosemite te vermijden. Daar is het dan erg druk omdat in die maand de watervallen op hun mooist zijn.
Voor Yosemite in juni heb je misschien iets aan ons 2013- en 2015-verslag.
Marianne
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Welkom op het forum.
Zoals Marianne al schrijft kun je op verschillende plekken een extra overnachting goed gebruiken. Ik zou die dagen beslist toevoegen.
Je kunt ook nog tijd winnen door niet van Los Angeles terug te vliegen maar van Las Vegas. Ik zou dan van Death Valley rechtstreeks naar Zion rijden en de overnachtingen voor Las Vegas op het einde plannen.
Als je voldoende tijd hebt, kun je tussen Death Valley een overnachting bij Valley Of Fire S.P. plannen.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Zoals Marianne al schrijft kun je op verschillende plekken een extra overnachting goed gebruiken. Ik zou die dagen beslist toevoegen.
Je kunt ook nog tijd winnen door niet van Los Angeles terug te vliegen maar van Las Vegas. Ik zou dan van Death Valley rechtstreeks naar Zion rijden en de overnachtingen voor Las Vegas op het einde plannen.
Als je voldoende tijd hebt, kun je tussen Death Valley een overnachting bij Valley Of Fire S.P. plannen.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Zoek eens naar het 'standaard' rondje. Je doet nu meer dan dat in een stuk minder dagen.
Zoals 'Old' aangeeft kan je beter een one way of multicity trip doen tussen LA en Vegas, dan zit je niet met het wat saaiere route66 stuk tussen de GC en LA.
Mijn mening is dat je het beste niet alles in slechts 18 dagen propt, maar keuzes maakt en dus ook dingen overslaat
Zoals 'Old' aangeeft kan je beter een one way of multicity trip doen tussen LA en Vegas, dan zit je niet met het wat saaiere route66 stuk tussen de GC en LA.
Mijn mening is dat je het beste niet alles in slechts 18 dagen propt, maar keuzes maakt en dus ook dingen overslaat
-
kkuitems
- Amerika-ontdekker
Goedemiddag,\
Bedankt voor alle reacties.
Zoals het er nu naar uit ziet hebben wij het volgende:
Amsterdam - San Francisco - Monterey Peninsula
Monterey - San Luis Obispo
San LUis - Hollywood
Hollywood - Hollywood
Hollywood - Lake Havasu City
Lake Havasu City - Grand Canyon VIllage
Grand Canyon Village Page
Page - Page
Page - Bryce Canyon City
Bryce Canyon City - Springdale
Springdale - Springdale
Sprindale - Las VEgasd
Las Vegas - Las Vegas
Las Vegas - Mommoth Lakes
Mammoth Lakes - Mariposa
Mariposa - San Francisco
San Francisco - San Francisco
San Francisco - Amsterdam
Wat denken jullie hiervan?
Wij hebben er bewust voor gekozen om na aankomst in SFO naar MOnterey te rijden en niet in San Francisco te verblijven.
Deze stad pakken we dan op de laatste dagen.
Alvast heel erg bedankt voor jullie aanbevelingen
Groetjes Kevin
Bedankt voor alle reacties.
Zoals het er nu naar uit ziet hebben wij het volgende:
Amsterdam - San Francisco - Monterey Peninsula
Monterey - San Luis Obispo
San LUis - Hollywood
Hollywood - Hollywood
Grand Canyon Village Page
Page - Page
Page - Bryce Canyon City
Springdale - Springdale
Sprindale - Las VEgasd
Las Vegas - Las Vegas
Las Vegas - Mommoth Lakes
Mammoth Lakes - Mariposa
Mariposa - San Francisco
Wat denken jullie hiervan?
Wij hebben er bewust voor gekozen om na aankomst in SFO naar MOnterey te rijden en niet in San Francisco te verblijven.
Deze stad pakken we dan op de laatste dagen.
Alvast heel erg bedankt voor jullie aanbevelingen
Groetjes Kevin
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt nu een rondje. Liggen de tickets al vast? Zoals al eerder aangegeven is met maar 18 dagen een rondje net iets te veel. Zeker voor Yosemite is de tijd nu veel te kort. Kijk eens in ons 2013- en 2015-verlag voor Yosemite in juni. Het is jammer om in die mooie periode niet genoeg tijd te hebben daar.
Marianne
Marianne
-
kkuitems
- Amerika-ontdekker
hi!
We wilden deze week onze vliegtickets gaan boeken.
Dan staan die maar alvast vast, in verband met de KLM Werelddeal weken.
Wij kunnen er eventueel een dag extra aan toevoegen. Dit zou dan in Yosemite zijn als ik jullie reisverslag zo lees.
Groetjes Kevin
We wilden deze week onze vliegtickets gaan boeken.
Dan staan die maar alvast vast, in verband met de KLM Werelddeal weken.
Wij kunnen er eventueel een dag extra aan toevoegen. Dit zou dan in Yosemite zijn als ik jullie reisverslag zo lees.
Groetjes Kevin
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zelfs met een extra dag is het heel erg gehaast. Waarom wil je een rondje doen? Ga van LA naar SF en sla de kust over, of begin in Las Vegas en eindig in LA zodat je niet de lange rit hebt van LA naar de Grand Canyon.
Je hebt niet alleen minimaal één extra dag nodig voor Yosemite masr ook nog een stop tussen Las Vegas en Mammoth Lakes als je iets van Death Valley wilt zien en onderweg nog iets wilt doen.
Staar je niet blind op die wereld deal weken. Er zijn meer maatschappijen dan alleen de KLM.
Marianne
Je hebt niet alleen minimaal één extra dag nodig voor Yosemite masr ook nog een stop tussen Las Vegas en Mammoth Lakes als je iets van Death Valley wilt zien en onderweg nog iets wilt doen.
Staar je niet blind op die wereld deal weken. Er zijn meer maatschappijen dan alleen de KLM.
Marianne
Welkom!
Omdat jullie 18 dagen hebben zou ik het rondje kleiner maken dan dat hij nu is.
Op veel plekken hebben jullie te weinig tijd. Als je meer tijd wil doorbrengen in de Nationale Parken zou ik daar meer tijd voor uittrekken.
De tip om op Las Vegas te vliegen is echt een goeie.
je zit dan een stukje centraler en kan vanuit daar je route gaan bepalen.
Heel erg veel plezier met de voorpret
Omdat jullie 18 dagen hebben zou ik het rondje kleiner maken dan dat hij nu is.
Op veel plekken hebben jullie te weinig tijd. Als je meer tijd wil doorbrengen in de Nationale Parken zou ik daar meer tijd voor uittrekken.
De tip om op Las Vegas te vliegen is echt een goeie.
Heel erg veel plezier met de voorpret
-
IngridUSA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Mocht je toch per sé met KLM willen vliegen en je hebt een vlucht op het oog, vraag dan ook eens een offerte aan bij bv Tioga Tours, al dan niet in combinatie met een auto. Zelfde vluchten veel goedkoper dan rechtstreeks bij KLM, dat was bij mij ook in de werelddealweken van de vorige keer. En binnen 1 dag in je mailbox.
-
kkuitems
- Amerika-ontdekker
Hi Allemaal,
Super bedankt voor alle reacties.
Als ik dit zo lees laten wij de westkust denk ik inderdaad schieten en starten wij op LA, en dan uiteindelijk door naar San Fransisco.
Het zou dan onderstaande worden.
Wat zou een mooie plaats zijn om te overnachten tussen Vegas en Mammoth Lakes?
Amsterdam - Hollywood
Hollywood - Hollywood
Grand Canyon Village - Page
Page - Page
Page - Bryce Canyon City
Springdale - Springdale
Sprindale - Las Vegas
Las Vegas - Las Vegas
Las Vegas - ????
????? - Mammoth Lakes
Mammoth Lakes - Mariposa
Mariposa - Mariposa
Mariposa - San Francisco
Groetjes Kevin
Super bedankt voor alle reacties.
Als ik dit zo lees laten wij de westkust denk ik inderdaad schieten en starten wij op LA, en dan uiteindelijk door naar San Fransisco.
Het zou dan onderstaande worden.
Wat zou een mooie plaats zijn om te overnachten tussen Vegas en Mammoth Lakes?
Amsterdam - Hollywood
Hollywood - Hollywood
Grand Canyon Village - Page
Page - Page
Page - Bryce Canyon City
Springdale - Springdale
Sprindale - Las Vegas
Las Vegas - Las Vegas
Las Vegas - ????
????? - Mammoth Lakes
Mammoth Lakes - Mariposa
Mariposa - Mariposa
Mariposa - San Francisco
Groetjes Kevin
Op de plek van het vraagteken zou ik voor Death Valley Furnace Creek gaan of evt lone Pine. Maar DV zou mijn persoonlijke voorkeur hebben.
Wat wil je eigenlijk in Mariposa 2 nachten? Wat wil je daar zien?? Ik hoop niet Yosemite??? Zo ja : dat is echt niet handig. Yosemite is groot en veel en langzaam rijden. Wij hadden dit ook eerst niet overzien hoor. Maar was ik blij dat we in de Valley Lodge sliepen!
Wat wil je eigenlijk in Mariposa 2 nachten? Wat wil je daar zien?? Ik hoop niet Yosemite??? Zo ja : dat is echt niet handig. Yosemite is groot en veel en langzaam rijden. Wij hadden dit ook eerst niet overzien hoor. Maar was ik blij dat we in de Valley Lodge sliepen!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een overnachting n DV is mooi. Furnace creek is prijzig. Stovepipe Wells is wat goedkoper. Je kunt ook naar Panamint Springs kijken. Wij zaten in 2015 en 2019 in Lone Pine, dat is ook niet gek. Het geeft je de volgende tijd om nog naar Bodie te gaan. Zie daarvoor ons 2013-verslag.
Ik vind ook de afstand van Mariposa naar Yosemite Village wel veel. Jammer van de toch al beperkte tijd die je daar hebt.
Marianne
Ik vind ook de afstand van Mariposa naar Yosemite Village wel veel. Jammer van de toch al beperkte tijd die je daar hebt.
Marianne
-
kkuitems
- Amerika-ontdekker
Super bedankt.
We hebben het weer een beetje aangepast.
Mariposa hebben we vervangen door Yosemite, om daar echt in het park te overnacht.
Wij hebben daar ook een extra nacht geboekt, ten koste van een nacht in DV, maar daar genieten wij meer van denk ik.
Wel twijfelen we nog over de overnachting in Lake Havasu, ik zie ook dat veel mensen kiezen voor Needles / Kingman.
We willen graag met een tent kamperen? is Lake Havasu de beste optie?
Ook een extra nacht toegevoegd naar Monument Valley, is dit haalbaar zo?
vrijdag 5 juni Amsterdam LA
Zaterdag 6 Juni LA LA
Zondag 7 Juni LA Lake Havasu
Maandag 8 Juni Lake Havasu Grand Cayon Village
Dinsdag 9 juni Gran Canyon Village Monument Valley
woensdag 10 juni Monument Valley Page
donderdag 11 juni Page Page
vrijdag 12 juni Page Bryce Canyon City
zaterdag 13 juni Bryce Zion
zondag 14 juni Zion Zion
maandag 15 juni Zion Las Vegas
dinsdag 16 juni Las Vegas Las Vegas
woensdag 17 juni Las Vegas Mammoth Lakes
donderdag 18 juni Mammoth Lakes Yosemite
vrijdag 19 juni Yosemite Yosemite
zaterdag 20 juni Yosemite Yosemite
zondag 21 juni Yosemite San Francisco
maandag 22 juni San Francisco San Francisco
dinsdag 23 juni San Francisco Amsterdam
Groetjes Kevin
We hebben het weer een beetje aangepast.
Mariposa hebben we vervangen door Yosemite, om daar echt in het park te overnacht.
Wij hebben daar ook een extra nacht geboekt, ten koste van een nacht in DV, maar daar genieten wij meer van denk ik.
Wel twijfelen we nog over de overnachting in Lake Havasu, ik zie ook dat veel mensen kiezen voor Needles / Kingman.
We willen graag met een tent kamperen? is Lake Havasu de beste optie?
Ook een extra nacht toegevoegd naar Monument Valley, is dit haalbaar zo?
vrijdag 5 juni Amsterdam LA
Zaterdag 6 Juni LA LA
Zondag 7 Juni LA Lake Havasu
Maandag 8 Juni Lake Havasu Grand Cayon Village
Dinsdag 9 juni Gran Canyon Village Monument Valley
woensdag 10 juni Monument Valley Page
donderdag 11 juni Page Page
vrijdag 12 juni Page Bryce Canyon City
zaterdag 13 juni Bryce Zion
zondag 14 juni Zion Zion
maandag 15 juni Zion Las Vegas
dinsdag 16 juni Las Vegas Las Vegas
woensdag 17 juni Las Vegas Mammoth Lakes
donderdag 18 juni Mammoth Lakes Yosemite
vrijdag 19 juni Yosemite Yosemite
zaterdag 20 juni Yosemite Yosemite
zondag 21 juni Yosemite San Francisco
maandag 22 juni San Francisco San Francisco
dinsdag 23 juni San Francisco Amsterdam
Groetjes Kevin
-
IngridZw
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij waren in juni 2017 in Lake Havasu. Wel in een hotel. Op zich een mooi meer maar het is er wel ontzettend warm. Ik vraag me af of het dan wel fijn kamperen is. Wij hebben vanwege de hitte daar weinig ondernomen.
Persoonlijk zou ik in de buurt van Needles (via Amboy) overnachten met een tussenstop in Joshua Tree. Dan de volgende dag via spookstadje Oatman (route 66) en Seligman naar de GC rijden. Vooral de route via Oatman is erg mooi.
Als je vroeg vertrekt uit LA kan je, als je tijd over hebt, natuurlijk ook doorrijden naar Kingman. Dan pak je Oatman mee op de 1ste dag en ben je de volgende dag vroeger bij de GC.
Persoonlijk zou ik in de buurt van Needles (via Amboy) overnachten met een tussenstop in Joshua Tree. Dan de volgende dag via spookstadje Oatman (route 66) en Seligman naar de GC rijden. Vooral de route via Oatman is erg mooi.
Als je vroeg vertrekt uit LA kan je, als je tijd over hebt, natuurlijk ook doorrijden naar Kingman. Dan pak je Oatman mee op de 1ste dag en ben je de volgende dag vroeger bij de GC.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je maar 1 stop hebt tussen Las Vegas en Yosemite is het misschien niet gek om iets eerder te stoppen dan Mammoth Lakes.
Jammer dat je niet eerder hebt aangegeven dat je wilde kamperen, dan had je al eerder wat tips kunnen krijgen daarover. Je weet dat je Yosemite op 15 februari, 16.00 uur onze tijd moet boeken? En dat het heel lastig is om iets vast te leggen? Het was mooi geweest als je deze maand had kunnen oefenen maar daarvoor ben je nu te laat. Lees je tijdig in!
Denk er ook aan dat ook in de andere parken de campings snel vol zijn. Dat zal zeker voor Zion (Watchman) gelden. Maar misschien lukt dat nog. Als watchman vol is kun je twee weken voor aankomst ook South reserveren.
Heb je nu een extra dag?
Marianne
Jammer dat je niet eerder hebt aangegeven dat je wilde kamperen, dan had je al eerder wat tips kunnen krijgen daarover. Je weet dat je Yosemite op 15 februari, 16.00 uur onze tijd moet boeken? En dat het heel lastig is om iets vast te leggen? Het was mooi geweest als je deze maand had kunnen oefenen maar daarvoor ben je nu te laat. Lees je tijdig in!
Denk er ook aan dat ook in de andere parken de campings snel vol zijn. Dat zal zeker voor Zion (Watchman) gelden. Maar misschien lukt dat nog. Als watchman vol is kun je twee weken voor aankomst ook South reserveren.
Heb je nu een extra dag?
Marianne
-
kkuitems
- Amerika-ontdekker
Bedankt!
Het boeken van de kampeerplaats met Yosemite zou moeten lukken.
15 Februari gaat het weer open, en ik heb al een account aangemaakt en geoefend.
Ik heb inderdaad een extra dag toegevoegd. Dit omdat dat toch door velen werd aangeraden.
Ik denk dat we inderdaad naar Needles / Kingsman gaan in plaats van Lake Havasu. Iedereen is hier zo enthousiast over.
Zouden we een camping hier moeten reserveren begin Juni?
Met uitzondering van de afstand tussen Las Vegas en Mammoth Lakes, denk ik dat de reis er verder goed uit ziet zonder dat er te lange stukken tussen zitten.
Nu alleen nog boeken:) Ik zie vliegtickets nu rond de 600 euro ( zonder bagage), dus rond 700 met bagage). Directe vluchten met KLM/Delta. Is dat een redelijke prijs voor Juni? of moet ik gewoon nog even verder blijven zoeken en geduld hebben.
Groetjes Kevin
Het boeken van de kampeerplaats met Yosemite zou moeten lukken.
15 Februari gaat het weer open, en ik heb al een account aangemaakt en geoefend.
Ik heb inderdaad een extra dag toegevoegd. Dit omdat dat toch door velen werd aangeraden.
Ik denk dat we inderdaad naar Needles / Kingsman gaan in plaats van Lake Havasu. Iedereen is hier zo enthousiast over.
Zouden we een camping hier moeten reserveren begin Juni?
Met uitzondering van de afstand tussen Las Vegas en Mammoth Lakes, denk ik dat de reis er verder goed uit ziet zonder dat er te lange stukken tussen zitten.
Nu alleen nog boeken:) Ik zie vliegtickets nu rond de 600 euro ( zonder bagage), dus rond 700 met bagage). Directe vluchten met KLM/Delta. Is dat een redelijke prijs voor Juni? of moet ik gewoon nog even verder blijven zoeken en geduld hebben.
Groetjes Kevin
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt op 15 januari niet geoefend, dus je hebt geen idee wat je te wachten staat. Kijk eens naar deze site voor tips: https://outdoorblueprint.com/blog/how-t ... ervations/
En kijk ook eens in topics als deze: viewtopic.php?f=7&t=73542
Ik denk niet dat je iets hoeft te boeken in Kingman. Je zou daar ook een motel kunnen nemen, het kan daar aardig heet zijn. Misschien doorrijden tot aan Williams? Dan heb je de volgende dag meer tijd voor de Grand Canyon.
Kamperen in MV vonden wij prachtig. Wij stonden bij The View. Wel reserveren! Zie ons 2019-verslag voor onze ervaring.
Marianne
En kijk ook eens in topics als deze: viewtopic.php?f=7&t=73542
Ik denk niet dat je iets hoeft te boeken in Kingman. Je zou daar ook een motel kunnen nemen, het kan daar aardig heet zijn. Misschien doorrijden tot aan Williams? Dan heb je de volgende dag meer tijd voor de Grand Canyon.
Kamperen in MV vonden wij prachtig. Wij stonden bij The View. Wel reserveren! Zie ons 2019-verslag voor onze ervaring.
Marianne
-
moon29
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Mooie reis gaan jullie maken! Wij deden (weliswaar met auto-hotels) zelfde route en reisden ook in 1x van Las Vegas naar Mammoth Lakes (wellicht heb je iets aan ons 2014 verslag). Wij hebben die dag Bodie en Mono Lake en Tioga Road gedaan.
Ook wij deden LA - Kingman - Grand Canyon.
Groetjes Monique
Ook wij deden LA - Kingman - Grand Canyon.
Groetjes Monique
-
kkuitems
- Amerika-ontdekker
Hoi Allemaal,
2 jaar later, en wij gaan weer een nieuwe poging doen om onze vakantie te boeken.
Ons Reisschema van 2 jaar geleden hebben wij er opnieuw bijgepakt.
Wij hebben nu 3 dagen extra die wij in kunnen plannen.
Nu is gekozen voor 1 nacht extra in LA & 1 Nacht extra tussen Las Vegas & Mammoth Lakes.
Waar adviseren jullie de andere extra nacht in te plannen?
Ons aangepaste reisschema ziet er nu zo uit.
Alle tips zijn welkom!
Nog enige tips?
Dag 1 Amsterdam LA
Dag 2 LA LA
Dag 3 LA LA
Dag 4 LA Needles of Kingman
Dag 5 Kingman Grand Cayon Village
Dag 6Gran Canyon Village Monument Valley
Dag 7 Monument Valley Page
Dag 8 Page Page
Dag 9 Page Bryce Canyon City
Dag 10 Bryce Zion
Dag 11 Zion Zion
Dag 12 Zion Las Vegas
Dag 13 Las Vegas Las Vegas
Dag 14 las vegas Death Valley
Dag 15 Death Valley Mammoth Lakes
Dag 16 Mammoth Lakes Yosemite
Dag 17 Yosemite Yosemite
Dag 18 Yosemite Yosemite
Dag 19 Yosemite San Francisco
Dag 20 San Francisco San Francisco
Dag 21 San Francisco Amsterdam
Groetjes Kevin
2 jaar later, en wij gaan weer een nieuwe poging doen om onze vakantie te boeken.
Ons Reisschema van 2 jaar geleden hebben wij er opnieuw bijgepakt.
Wij hebben nu 3 dagen extra die wij in kunnen plannen.
Nu is gekozen voor 1 nacht extra in LA & 1 Nacht extra tussen Las Vegas & Mammoth Lakes.
Waar adviseren jullie de andere extra nacht in te plannen?
Ons aangepaste reisschema ziet er nu zo uit.
Alle tips zijn welkom!
Nog enige tips?
Dag 1 Amsterdam LA
Dag 2 LA LA
Dag 3 LA LA
Dag 4 LA Needles of Kingman
Dag 5 Kingman Grand Cayon Village
Dag 6Gran Canyon Village Monument Valley
Dag 7 Monument Valley Page
Dag 8 Page Page
Dag 9 Page Bryce Canyon City
Dag 10 Bryce Zion