Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Peter Langhout Reizen failliet
-
- Amerikakenner
- Partner van: Sjaan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Peter Langhout Reizen failliet
Ook hier op het forum lees ik regelmatig opmerkingen van leden die vanwege de zekerheid kiezen voor een reisbureau. Maar wat houdt die zekerheid dan in als je o.a. het volgende bericht leest ?
Alle reizen Peter Langhout geschrapt na faillissement moederbedrijf
https://www.omroepwest.nl/nieuws/397813 ... derbedrijf
Alle reizen Peter Langhout geschrapt na faillissement moederbedrijf
https://www.omroepwest.nl/nieuws/397813 ... derbedrijf
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
Re: Peter Langhout Reizen failliet
@Ron, misschien dat nieuwelingen kiezen voor een reisbureau, maar de ervaren leden absoluut niet.
Volgens mij zijn het heel weinig mensen op dit forum die gebruik maken van een reisburo. Hooguit een paar. Verder wist ik niet dat Peter Langhout Reizen nog bestond.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Schrale troost, ze zijn SGR-lid. Wel weer een hoop gedoe...
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Volgens mij kiezen de meeste reizigers niet voor een reisbureau vanwege de zekerheid, maar vanwege het gemak. Zekerheid heb je helaas nergens. Reisbureaus gaan failliet, airlines gaan over de kop, natuurrampen vinden plaats, overheden gaan op slot. Ik heb zelfs weleens gehad dat een jeugdherberg twee weken van tevoren mijn reservering voor 52(!) man afbelde.
Hopelijk dat de Peter Langhout-reizigers op tijd een alternatief kunnen vinden. Je zult er maar een kerstreisje bij geboekt hebben.
Hopelijk dat de Peter Langhout-reizigers op tijd een alternatief kunnen vinden. Je zult er maar een kerstreisje bij geboekt hebben.
@Hockey Bijna iedereen die met een camper reist, maakt gebruik van een reisbureau als Tioga, Jan Doet etc. Simpelweg omdat dat vaak veel goedkoper is dan direct zelf boeken bij een Road Bear, El Monte en alle andere camper verhuurders.
- Jelmerr
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Vervelend om te lezen. Ikzelf maak ook nooit gebruik van reisbureaus maar plan alles zelf. Ik heb het idee dat je veel meer vrijheid hebt. Mijn ouwelui daarentegen maken graag wel gebruik van een reisbureau als ze langer (en verder weg) op reis gaan, omdat het de zorgen van het boeken etc wegneemt.
-'16, '20 VT
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
In november 2001 gingen we naar Florida. We hadden de camper geboekt bij Arvy en zij belden met de vraag of we nog wel durfden te reizen, zo kort na 9/11. Anders hadden we kosteloos mogen annuleren. Wij zijn gewoon gegaan, in de overtuiging dat er geen veiliger moment was dan dat, met alle controles op superscherp.
Daar weer vlak na kwam het bericht dat Swiss Air failliet was. Gelukkig is dat toen opgelost doordat Crossair de vluchten overgenomen had en toen konden we gewoon volgens schema vertrekken.
Daarvoor, maar ook niet daarna, hebben we ook maar een moment het idee gehad om de volledige reis via een reisbureau te boeken. Jammer voor Peter Langhout en de mensen die er geboekt hebben, maar wij zullen hem niet missen.
Daar weer vlak na kwam het bericht dat Swiss Air failliet was. Gelukkig is dat toen opgelost doordat Crossair de vluchten overgenomen had en toen konden we gewoon volgens schema vertrekken.
Daarvoor, maar ook niet daarna, hebben we ook maar een moment het idee gehad om de volledige reis via een reisbureau te boeken. Jammer voor Peter Langhout en de mensen die er geboekt hebben, maar wij zullen hem niet missen.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou, dat is absoluut niet waar hoor. Ik zit toevallig een beetje te zoeken omdat we misschien eens een keertje een camper willen huren, en wat zijn Doets en Tioga schandalig duur vergeleken met een willekeurige broker!
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Maar is die willekeurige broker eigenlijk niet ook een soort van reisbureau?
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij boeken de camper meestal via Travelhome. Alleen vorig jaar niet, toen bleek Doets € 100,- goedkoper. Dit keer toch weer via Travelhome (wegbrengcamper).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1116 Weergaves
-
Laatste bericht door Old Faithful
-
- 9 Reacties