Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Tucson

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Jolanda68
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Hotel Tucson

Bericht door Jolanda68 »

Voor onze reis van volgend jaar ben ik nog op zoek naar een hotel/motel In Tucson. We komen van Phoenix, willen we dan Saguaro West en Saguaro desert museum doen, dan naar het hotel toe. Daarna hebben we nog een volle dag Tucson en dan vertrekken we naar San Diego. Die volle dag heb ik nog niet precies duidelijk wat we gaan doen, ik denk aan Sabino Canyon, Mount Lemmon, maar dat moet ik nog bekijken. Heeft iemand tips voor een goed hotel? Welke wijk, streek is aan te raden, of juist niet?
boonens
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Hotel Tucson

Bericht door boonens »

Weet niet wat je budget is, maar wij hadden een studio in het 'Varsity Clubs of America - Tucson By Diamond Resorts' (hele mond vol). Is wel alweer zes jaar geleden, maar indertijd een prima prijs/kwaliteit, fijne mensen en een lekker zwembad. Ligt ook redelijk centraal (zo groot is Tucson niet).

Overigens is het een van de zeven hoofdzonden om Tucson aan te doen, zonder een bezoekje te brengen aan het Pima Air & Space Museum met een bustour door The Boneyard van Davis Monthan (even googlen) :wink:
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Voor een hotel kan je eens kijken bij de beoordelingen van de forumleden:
zie: https://beoordelingen.allesamerika.com/ ... &sort=naam
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
tomhster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door tomhster »

Eergisteren de boneyard en het museum gedaan. Absolute aanrader. Geslapen in Holiday inn Express Casa Grande. Was prima. Wel weer een stukje rijden boven Tucson, maar daardoor kwamen onze etappes qua reistijd wat beter uit. Ik zou op één dag van Tucson naar San Diego te lang vinden.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

markro schreef:
15 dec 2019, 02:42
Met alle respect, 13 hotels elk met 1 beoordeling en de laatste uit 2015. Dan zijn er betere suggesties te geven zoals Trivago of Tripadvisor.
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door winterpark »

Voor onze reis heb ik voorlopig Hotel McCoy vastgelegd. Zag er leuk uit en 100 euro per nacht. Misschien vind je dat ook wel wat.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Jolanda68 schreef:
14 dec 2019, 20:22
Voor onze reis van volgend jaar ben ik nog op zoek naar een hotel/motel In Tucson.
<knip><knip>
Heeft iemand tips voor een goed hotel? Welke wijk, streek is aan te raden, of juist niet?
Wat voor motel zoek je? Motels in overvloed in en rond Tucson dus dat zal het probleem niet zijn. Zelf heb ik al vele malen in dit gebied geslapen. Geef persoonlijk een voorkeur aan de motels van Wynhamrewards of Choicehotels. Zo zat ik afgelopen mei nog 2 nachten in een Quality Inn in Tucson voor nog geen $ 44 per nacht (excl. tax). Verwachtte er niet veel van gezien de prijs maar bleek erg mee te vallen. Mooie kamer en goed onderhouden. Wel langs de snelweg maar daar merk je niks van als je op je kamer zit.

Persoonlijk maakt het mij nooit zoveel uit waar een motel zit, al zal ik ook niet de achterbuurten opzoeken. Een motel dient voor mij als overnachting en als de kamer netjes en schoon is ben ik tevreden. Ik zoek geen motel uit om 's avonds nog een wandeling te maken. Dat heb ik overdag vaak al gedaan.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

sanook schreef:
15 dec 2019, 07:28
Met alle respect, 13 hotels elk met 1 beoordeling en de laatste uit 2015. Dan zijn er betere suggesties te geven zoals Trivago of Tripadvisor.
Het zou mooi zijn als het gedeelte over de hotel/motel beoordelingen nieuw leven ingeblazen werd. Wellicht kunnen de mods hier een topic aan wijden om het zo weer wat onder de aandacht te brengen. Wil er zelf ook wel weer aan meedoen door bijdrages te leveren. Afgelopen 5 reizen in heel wat motels geslapen... :D

Roland

Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

:offtopic: Op zich een goed idee, maar als klein forum kun je bijna niet opboksen tegen de Tripadvisors etc van deze wereld.
Groetjes,
Daniel
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Ik zou in elk geval wegblijven uit South Tucson. Alles hoger dan Broadway zit je goed. Rond de luchthaven ook maar daar is mssn wat minder te beleven qua eten en shoppen.
Een beetje afhankelijk van wat je plannen zijn is er keuze zat om te overnachten. In het Oosten is er een leuke ranch waar je in een cabin kan slapen ipv een hotelkamer. Maar verder zijn er voldoende hotels kortbij allerlei bezienswaardigheden en shopping mogelijkheden. Als je specifieke hotels hebt gevonden en even wil checken qua locatie laat je maar iets weten, aangezien ik hier woon.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Nog even :offtopic:
Mrvanilla schreef:
15 dec 2019, 19:46
Op zich een goed idee, maar als klein forum kun je bijna niet opboksen tegen de Tripadvisors etc van deze wereld.
Klopt, maar hier heb je het over ervaringen van forumleden zelf. Dat op zichzelf is natuurlijk al mooi en hecht ik meer waarde aan dan de Tripadvisors. Bovendien, het is een mooie toevoeging aan het forum en vind het jammer om het zo aan de kant te schuiven.

Jammer, had toch gehoopt dat de mods zoiets juist zouden aanprijzen. Ja, de reviews zijn al wat ouder maar als niemand meer iets toevoegt weet je zeker dat het geen waarde meer heeft. Ik zou zeggen, gewoon beginnen met het geven van reviews. Dan begint het te leven en volgen er vanzelf meer. Zal zelf één dezer dagen kijken wat ik aan reviews kan geven.

Back on topic...

Roland

Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Coyote schreef:
16 dec 2019, 05:54
Jammer, had toch gehoopt dat de mods zoiets juist zouden aanprijzen.
Dat doen we.
markro schreef:

Maar dan wordt er zo op gereageerd:
sanook schreef:
15 dec 2019, 07:28
markro schreef:
Tja ... we kunnen het wel melden (en Marco doet dat best vaak) maar we hebben geen aanhang zoals de grote websites. En zulke reacties helpen niet. Je kan dan beter de moeite steken in het schrijven van een review ipv zulke opmerkingen te schrijven. Dan bouwt het zich vanzelf op en blijven de reviews ook recent natuurlijk.
Grts, Bart

Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Dude schreef:
17 dec 2019, 03:19
Dat doen we.
Dat weet ik. @markro is de enige die de beoordelingen regelmatig aanprijst.

Ging mij meer om de opmerking van @Mrvanilla op mijn vraag of het onder de aandacht gebracht kon worden door de mods maar hij gelijk aangaf dat het geen zin had omdat het forum niet kan opboksen tegen de Tripadvisors. Tja, dan denk ik: gemiste kans van de moderators. :wink:

Weerhoudt mij er echter niet van om deze week weer eens wat reviews te geven. Wie volgt? :D

Roland

Markstaal
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Markstaal »

Vorig jaar zaten wij in El Amador Downtown, dit is ons goed bevallen en was goedkoop (toen $200 voor 2 nachten). Erg mooie luxe kamers/huisjes met een privé binnenplaats met tuin en op loopafstand van het centrum.
Jolanda68
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Jolanda68 »

Ik heb wat gezocht en Hampton Inn & Suites Tech Park gevonden. @Dude , ligt wel in het zuiden :? , heeft wel heel goede recensies. Waarvoor is het zuiden minder? Voor de bereikbaarheid? Is dit echt een afraden? Bedankt voor het meedenken :thumbup:
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

Met South Tucson bedoel ik niet het ganse zuiden maar echt South Tucson (stadgedeelte). Dat is wat gekend voor zijn mindere buurten en is wat onveiliger.
Het hotel dat je noemt ligt behoorlijk oostwaarts en een klein stukje buiten Tucson maar afhankelijk wat je wilt bezoeken kan de ligging wel meevallen (Saguaro East, Pima Air Museum, Colossal Cave, ...)
Persoonlijk zou ik qua buurt en ligging wat noordelijker willen zitten, of meer downtown. Rond Grant Rd zijn er enkele hotels, of bij Cortaro, Ina Rd of Twin Peaks (hier ligt de Premium Outlet moest je willen shoppen) als je dichtbij I10 wil blijven. Ook op Oracle Rd zijn verschillende hotels, en daar ligt dan weer de Tucson Mall.
Grts, Bart

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer