Ik zou het dan misschien toch iets anders aanpakken, gezien je in je eerste schema ook fietsen in Zion had staan, dat is wel een topper voor de kinderen (en voor jezelf). Verder is dag 15, dat je nu LWHC hebt staan een zaterdag, en dat is altijd een extra drukke dag daar omdat veel gezinnen uit de omgeving er een weekend-uitje van maken.
In Hanksville zou ik zelf nooit twee dagen gaan zitten, daar is echt niets te beleven. Dan is Torrey een beter idee.
Ik weet niet of Monument Valley en Sedona een must is?
(Slide Rock State Park vind ik overrated; ontzettend bitter koud water en veel schaafplekken zul je er oplopen

. onze kinderen hadden het na twee keer "glijden" wel gezien.)
Anders is misschien een optie:
Vanaf
dag 13: Moab
dag 14: Moab (extra dag Moab, om Fiery Furnace s ochtends te doen, en 's middags zwembad of iets anders)
dag 15: Moab - Capitol Reef (op tijd vertrekken en in de ochtend bij Goblin en LWHC, dan is het nog niet zo heet)
dag 16: Capitol Reef
dag 17: Capitol Reef - Bryce (Mossy Cave trail, Willis slot canyon, ook héél gaaf!)
dag 18: Bryce - Zion
dag 19: Zion (fietsen)
dag 20: Zion - Las Vegas
dag 21: Las Vegas
dag 22: Las Vegas (ja, Las Vegas op zaterdag is duurder, maar je hebt nog heel veel tijd om een goede aanbieding te vinden, misschien lukt dat wel)
dag 23: Las Vegas - LA
dag 24: LA
dag 25: LA - San Diego
dag 26: San Diego
dag 27: San Diego
dag 28: San Diego
Of als Monument Valley wel gewenst is:
dag 13: Moab
dag 14: Moab (extra dag Moab, om Fiery Furnace te doen, en 's middags zwembad of iets anders)
dag 15: Moab - Capitol Reef (op tijd vertrekken en in de ochtend bij Goblin en LWHC, dan is het nog niet zo heet)
dag 16: Capitol Reef
dag 17: Capitol Reef - Monument Valley
dag 18: Monument Valley - Zion
dag 19: Zion (fietsen)
dag 20: Zion - Las Vegas
dag 21: Las Vegas
dag 22: Las Vegas
dag 23: Las Vegas - LA
dag 24: LA
dag 25: LA - San Diego
dag 26: San Diego
dag 27: San Diego
dag 28: San Diego
Je kunt ook terugvliegen vanaf San Diego, moet je alleen ene keertje overstappen, maar dat vind ik zelf nooit een probleem, lekker even de benen strekken. En San Diego is een heel rustig, klein vliegveld, dat is ook wel prettig.
Eventueel kun je Fiery Furnace overslaan. Is wel leuk natuurlijk om daar doorheen te lopen, maar het is ook heel veel stilstaan en luisteren naar de rangers en mijn zoontje is daar niet zo van gecharmeerd. Jij weet het beste of jouw kinderen dat wel leuk vinden.