Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis winterpark: rondje Las Vegas in oktober

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Re: Reis winterpark: rondje Las Vegas in oktober

Bericht door michelly »

Klinkt als een mooie reis! Bedankt voor het delen!
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Wat een heerlijke reis! En wat leuk dat jullie ook de West Rim Trail hebben gelopen in Zion NP. En wij hadden op onze beurt die trail weer gelopen net als @Lilo. Handig hoor dit forum!
stegeman
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door stegeman »

Zo te lezen zijn jullie ook mensen met een goed uithoudingsvermogen. Ik vind het erg jammer dat wij zulke lange wandelingen niet konden doen vanwege mijn astma, zenuwbeklemming in de voet (en conditie), maar hebben omdat het zo mooi is in deze omgeving ook meer gelopen dan van te voren gedacht. Wel heel wat minder dan jullie hoor. 10km per dag... Misschien toch eens een operatie overwegen aan de voet en trainen trainen trainen, zodat we eens terug kunnen gaan. De wandelingen die je rond Moab omschrijft en Kolob Canyon zouden we graag nog eens doen. En ja, misschien oktober een goede maand! Ook willen we graag terug naar Vegas. Trouwens het slapen in Bright Angel Lodge (we sliepen cabin aan de trail) vonden wij ook zo heerlijk! Een volgende keer zeker weer. En als het me dan lukt langer te lopen...wellicht ook die cabin in Bryce. Mooi om terugkoppelingen te lezen.
moon29
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door moon29 »

Mooie reis hebben jullie gemaakt! Ik ben er enthousiast door geworden om ook eens in oktober naar die periode te gaan :D
winterpark
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 50

Bericht door winterpark »

Dank voor alle leuke reacties! :)

https://ibb.co/9YVw0Dk
https://ibb.co/d72Mnss

Twee illustraties van de kleuren.

@moon29 Zeker doen! :D Het gras is gewoon van goud in oktober!

@Felicitas Ook Chesler Park hebben we uit jullie reisverslag gehaald!

@Martin & Marianne Dankjewel!! Raar om opeens weer in een grote stad te zijn!

@stegeman Gelukkig zijn er genoeg mooie wandelingen die iets minder belastend zijn! Maar ik snap/voel je frustratie als je eigenlijk meer zou willen dan lichamelijk lukt. Wij zijn inderdaad behoorlijk fit, sporten thuis veel. Maar we hebben elke nacht wel 9 a 10 uur geslapen. ;-)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer