Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Juut5: half april van SF naar Death Valley; hoe?
Re: Reis Juut5: half april van SF naar Death Valley; hoe?
Jij typt :
Voor een leuke route naar DV zou je via de Sonora Pass of de Carson Pass kunnen rijden. Dan ga je naar Lee Vining of Mammoth Lakes. En de volgende dag naar DV. Onderweg kun je stoppen bij de Alabama Hills bij Lone Pine en je kunt naar Bodie.
Ik snap niet wat je dan precies bedoelt.
Vanaf monterey rij ik waarheen? Naar lee vining of mammoth lakes?
En dan dus door naar death valley?
Ik dacht dat we onderlangs moest naar DV via bakersfield ivm grote kans op dichte passen .....
Voor een leuke route naar DV zou je via de Sonora Pass of de Carson Pass kunnen rijden. Dan ga je naar Lee Vining of Mammoth Lakes. En de volgende dag naar DV. Onderweg kun je stoppen bij de Alabama Hills bij Lone Pine en je kunt naar Bodie.
Ik snap niet wat je dan precies bedoelt.
Vanaf monterey rij ik waarheen? Naar lee vining of mammoth lakes?
En dan dus door naar death valley?
Ik dacht dat we onderlangs moest naar DV via bakersfield ivm grote kans op dichte passen .....
Nou ik denk dat ik eruit ben
1 sf
2 sf
3 sf - Oakhurst
4 Oakhurst - sequoia - visalia
5 visalia - death valley ( furnace creek)
6 dv - lv
7 lv - Zion ( springdale)
8 Zion - bryce
9 bryce - page
10 page - grand canyon
11 GC - phoenix
12 phoenix terugvlucht
Hoe lijkt jullie deze ??
1 sf
2 sf
3 sf - Oakhurst
4 Oakhurst - sequoia - visalia
6 dv - lv
8 Zion - bryce
9 bryce - page
10 page - grand canyon
11 GC - phoenix
12 phoenix terugvlucht
Hoe lijkt jullie deze ??
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Carson Pass (de 88) is in principe altijd open. Dus je zou ook bovenlangs kunnen rijden.
Je nieuwe route kan ook, maar waarom Oakhurst?
Ik moet zeggen dat ik het erg onrustig vind met overal maar 1 overnachting. wat vond je van mijn suggestie om de GC over te slaan en twee nachten Zion te doen?
Marianne
Je nieuwe route kan ook, maar waarom Oakhurst?
Ik moet zeggen dat ik het erg onrustig vind met overal maar 1 overnachting. wat vond je van mijn suggestie om de GC over te slaan en twee nachten Zion te doen?
Marianne
Oakhurst gaat eruit idd
En ja het is veel rijden en niet ergens drie dagen verblijven
We hebben maar 11-12 dagen dus dan moet je door
Maar de laatste dagen zijn het geen grote afstanden zoals in het begin
Het wordt zeer waarschijnlijk dit :
2 sf
3 sf - Fresno
4 Fresno - sequoia - visalia
6 dv - lv
8 Zion - bryce
9 bryce - page
10 page - grand canyon
11 GC - phoenix
12 phoenix terugvlucht
Of
2 sf
3 sf - Visalia
4 Visalia - sequoia - Bakersfield
5 Bakersfield - death valley ( furnace creek)
6 dv - lv
8 Zion - bryce
9 bryce - page
10 page - grand canyon
11 GC - phoenix
12 phoenix terugvlucht
En ja het is veel rijden en niet ergens drie dagen verblijven
We hebben maar 11-12 dagen dus dan moet je door
Maar de laatste dagen zijn het geen grote afstanden zoals in het begin
Het wordt zeer waarschijnlijk dit :
2 sf
3 sf - Fresno
4 Fresno - sequoia - visalia
6 dv - lv
8 Zion - bryce
9 bryce - page
10 page - grand canyon
11 GC - phoenix
12 phoenix terugvlucht
Of
2 sf
3 sf - Visalia
4 Visalia - sequoia - Bakersfield
5 Bakersfield - death valley ( furnace creek)
6 dv - lv
8 Zion - bryce
9 bryce - page
10 page - grand canyon
11 GC - phoenix
12 phoenix terugvlucht
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is een beet een vreemde opmerking. Ik heb het niet over drie dagen, maar over 2 nachten (dus 1 volle dag).
Als je al bij de GC geweest bent kun je dat toch nu wel overslaan ten gunste van meer rust en tijd elders?
Marianne
Wat reageer je vaak kattig zeg
Bedankt voor je hulp maar ik zoek het verder zelf wel uit
Bedankt voor je hulp maar ik zoek het verder zelf wel uit
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Weet je, je hoeft het niet met het gegeven advies eens te zijn maar er zijn hier mensen die naar aanleiding van je eigen vraag proberen mee te denken om je reis zo geweldig mogelijk te maken.
Als er dan vragen worden gesteld of antwoorden of reacties worden gegeven op je eigen posts hoef je het daar nog steeds niet mee eens te zijn maar is het wel zo netjes daar op een 'normale' manier op te reageren.
En Marianne is waarschijnlijk prima in staat om zelf op jouw laatste post te reageren, en dit is er duidelijk een in de categorie waar bemoei ik me mee, maar ik vond jouw reactie zo onaardig dat ik het niet kon laten hier wat van te vinden.
Desalniettemin hoop ik dat je een mooie reis gaat maken, maar dat kan haast niet anders in dit gebied
Als er dan vragen worden gesteld of antwoorden of reacties worden gegeven op je eigen posts hoef je het daar nog steeds niet mee eens te zijn maar is het wel zo netjes daar op een 'normale' manier op te reageren.
En Marianne is waarschijnlijk prima in staat om zelf op jouw laatste post te reageren, en dit is er duidelijk een in de categorie waar bemoei ik me mee, maar ik vond jouw reactie zo onaardig dat ik het niet kon laten hier wat van te vinden.
Desalniettemin hoop ik dat je een mooie reis gaat maken, maar dat kan haast niet anders in dit gebied
Dat is idd niet vriendelijk. Marianne reageert heel normaal en doet voor iedereen zo haar best.
Wilde je nog wel meegeven iets over wat je noemt over afstanden. Wat ondervonden ook op deze route dat soms een afstand van bijv 100mile heel lang duurde terwijl die van bijv 300 mile heel erg meeviel. Vergis je niet in tijd wat van a naar b rijden kost.
Ook al vind je gehaast niet erg. Denk ook dat je achteraf spijt hebt van het geen volle dagen ergens zijn. We schrapten zelf eea met het idee:” less is more”. Hadden op veel van de plekken die je noemt 2 nachten en hadden daar al te weinig aan.
Maar je moet vooral doen wat je zelf wilt uiteraard.
Wilde je nog wel meegeven iets over wat je noemt over afstanden. Wat ondervonden ook op deze route dat soms een afstand van bijv 100mile heel lang duurde terwijl die van bijv 300 mile heel erg meeviel. Vergis je niet in tijd wat van a naar b rijden kost.
Ook al vind je gehaast niet erg. Denk ook dat je achteraf spijt hebt van het geen volle dagen ergens zijn. We schrapten zelf eea met het idee:” less is more”. Hadden op veel van de plekken die je noemt 2 nachten en hadden daar al te weinig aan.
Maar je moet vooral doen wat je zelf wilt uiteraard.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2853 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 6 Reacties