Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoi ik ben EstherA, opweg om trekleider in de VS te worden!!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
EstherA
Amerika-newbie

Hoi ik ben EstherA, opweg om trekleider in de VS te worden!!

Bericht door EstherA »

Hoi!!

Nou ik ben dus EstherA en ben al jaren dol op Amerika... Altijd leuk op zo'n forum andere liefhebbers van de VS tegen te komen!
Ik ben er al een aantal keren op vakantie geweest (zuidwesten, Seattle, Alaska)
En nu over 2 weken begint mijn grote avontuur als trekleider (eerst in opleiding) in Santa Rosa, CA!! :D
Ik ga heerlijk 7 maanden in Amerika rondrijden en hopelijk vele reizigers een leuke tijd in de VS bezorgen! Dat is tenminste wel de bedoeling. :wink:
Heb er ongelovelijk veel zin, hoewel ik wel last heb van zenuwen zo nu en dan. :?

Groetjes
Esther
Deze zomer als Trekleider bij Suntrek aan het werk!!!
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Hoi Esther,

:welcome: op het AA-forum! Volgens mij heb ik je ook al eerder welkom geheten op een ander forum :wink:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
EstherA
Amerika-newbie

Bericht door EstherA »

Haha,

Dat klopt volgens mij ook!! :lol:
Deze zomer als Trekleider bij Suntrek aan het werk!!!
zaandra
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zaandra »

Welkom en veel succes!

Groetjes,San
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Hoi ik ben EstherA, opweg om trekleider in de VS te word

Bericht door markro »

EstherA schreef:En nu over 2 weken begint mijn grote avontuur als trekleider (eerst in opleiding) in Santa Rosa, CA!! :D
Ik ga heerlijk 7 maanden in Amerika rondrijden en hopelijk vele reizigers een leuke tijd in de VS bezorgen! Dat is tenminste wel de bedoeling. :wink:
Heb er ongelovelijk veel zin, hoewel ik wel last heb van zenuwen zo nu en dan. :?
:welcome: Esther op dit forum.
Wat leuk, dat jij als trekleider gaat werken. Betekent dat, dat jij tijdens een trektocht met vakantiegangers ook zelf de auto bestuurd en als enige van de reisorganisatie met een groep mensen op pad gaat of is er iemand anders, die de auto bestuurd en zijn jullie met z'n tweeën van de reisorganisatie? Dat het spannend is, kan ik mij goed voorstellen, maar het is wel een heel leuke uitdaging.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Becs08
Amerikakenner

Bericht door Becs08 »

:welcome:
onze blog - Bouwmanfamily
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer