Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis DavidC: adviezen gevraagd voor autoreis vanuit Las Vegas (winterseizoen).
-
DavidC
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Reis DavidC: adviezen gevraagd voor autoreis vanuit Las Vegas (winterseizoen).
Dag allemaal,
Graag jullie advies. Ik ben dol op the Southwest en ben er vaker geweest, altijd in de zomer. Deze keer ga ik in de winter. Tickets zijn al geboekt. Ik reis alleen. Ik vertrek op 25/12 naar Las Vegas (LAS) en vlieg op 20/01 weer terug naar NL. Ik zal in ieder geval tot 05/01 in Las Vegas blijven, bij een vriend die ook vanuit NL New Year's Eve met mij komt vieren in LAS, maar die op 05/01 weer naar NL terug moet.
Ik zoek dus een reisroute vanuit LAS voor de periode 05/01 tot 18/01. Het gaat dus om zo'n 13 dagen. Voorop staat dat ik zo warm mogelijk weer zoek. Al hou ik nog zoveel van staten als Utah, Colorado en New Mexico, wil ik koste wat het kost sneeuw en winterse kou vermijden. Helaas vallen hierdoor bezoeken aan vele NP's af.
Zelfbedachte opties tot nu toe:
- route per huurauto vanuit LAS naar Phoenix, vervolgens vanuit Phoenix richting San Diego en dan terug.
- evt. via Borrego Springs of Palm Springs
- evt. Laguna Beach
- een heel ander plan is om naar Florida te vliegen op 05/01 en rond 18/01 weer terug, al zou ik een binnenlandse vlucht vanwege de bijkomende kosten willen vermijden.
Nogmaals, graag jullie adviezen, ideeën en tips.
Wie hier is weleens in bijv. Borrego Springs of Laguna Beach geweest in januari?
Bedankt alvast!
David
Graag jullie advies. Ik ben dol op the Southwest en ben er vaker geweest, altijd in de zomer. Deze keer ga ik in de winter. Tickets zijn al geboekt. Ik reis alleen. Ik vertrek op 25/12 naar Las Vegas (LAS) en vlieg op 20/01 weer terug naar NL. Ik zal in ieder geval tot 05/01 in Las Vegas blijven, bij een vriend die ook vanuit NL New Year's Eve met mij komt vieren in LAS, maar die op 05/01 weer naar NL terug moet.
Ik zoek dus een reisroute vanuit LAS voor de periode 05/01 tot 18/01. Het gaat dus om zo'n 13 dagen. Voorop staat dat ik zo warm mogelijk weer zoek. Al hou ik nog zoveel van staten als Utah, Colorado en New Mexico, wil ik koste wat het kost sneeuw en winterse kou vermijden. Helaas vallen hierdoor bezoeken aan vele NP's af.
Zelfbedachte opties tot nu toe:
- route per huurauto vanuit LAS naar Phoenix, vervolgens vanuit Phoenix richting San Diego en dan terug.
- evt. via Borrego Springs of Palm Springs
- evt. Laguna Beach
- een heel ander plan is om naar Florida te vliegen op 05/01 en rond 18/01 weer terug, al zou ik een binnenlandse vlucht vanwege de bijkomende kosten willen vermijden.
Nogmaals, graag jullie adviezen, ideeën en tips.
Wie hier is weleens in bijv. Borrego Springs of Laguna Beach geweest in januari?
Bedankt alvast!
David
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis DavidC: adviezen gevraagd voor autoreis vanuit Las Vegas (winterseizoen).
Death Valley en Joshua tree zijn aanraders in de winter. Ik denk dat het weer aan de kust nog aardig kan variëren. San Diego is waarschijnlijk heel lekker qua temperatuur. Wij waren daar eens in december (ook in Joshua Tree) en toen was het strandweer, maar of dat altijd zo is weet ik niet.
Verder is het natuurlijk een mooie periode om naar de omgeving van Tucson te gaan. Daar is al wel over geschreven op het forum, gebruikde zoekfunctie maar eens Misschien heb je ook iets aan dit topic.
Jammer dat je de tickets al geboekt hebt; een one way LAS-LAX was anders niet gek geweest. Hoewel het natuurlijk maar een dag rijden is van LA naar Las Vegas.
Marianne
Verder is het natuurlijk een mooie periode om naar de omgeving van Tucson te gaan. Daar is al wel over geschreven op het forum, gebruikde zoekfunctie maar eens Misschien heb je ook iets aan dit topic.
Jammer dat je de tickets al geboekt hebt; een one way LAS-LAX was anders niet gek geweest. Hoewel het natuurlijk maar een dag rijden is van LA naar Las Vegas.
Marianne
Re: Reis DavidC: adviezen gevraagd voor autoreis vanuit Las Vegas (winterseizoen).
Ik doe in december ook het driehoekje Vegas-San Diego-Tucson. Past perfect in die periode.
- schre062
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Wij zijn half februari-begin maart 2018 in Californië geweest. Gestart in LA via Laguna Beach San Diego etc. Het was aan de Californische kust toen tussen de 15 en 20 graden. Joshua Tree NP is in de winter perfect om te wandelen.
Lees ons reisverslag. Daar staat de route vermeld.
Lees ons reisverslag. Daar staat de route vermeld.
Phoenix-L.A. 2011
San Francisco-Las Vegas 2013
Atlanta-Atlanta 2015
Denver-Salt Lake City 2016
New York 2017.
Californie-Arizona Febr.-Maart 2018 (LA-LA)
Florida februari 2019
Texas en New Mexico 2020 in februari
San Francisco-Las Vegas 2013
Atlanta-Atlanta 2015
Denver-Salt Lake City 2016
New York 2017.
Californie-Arizona Febr.-Maart 2018 (LA-LA)
Florida februari 2019
Texas en New Mexico 2020 in februari
-
DavidC
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Bedankt voor jullie reacties! Joshua Tree Park, daar ga ik me even in verdiepen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1654 Weergaves
-
Laatste bericht door Oranjeboom
-
- 17 Reacties