Afgelopen week is de kogel door de kerk gegaan. We hebben eind maart 9 dagen Canada geboekt om op wintersport te gaan . We verblijven in Banff en hebben daar de SkiBig3 pas gekocht, welke geldig is in Mt. Norquay, Sunshine Village en Lake Louise. We hebben er al ontzettend veel zin in! De pas die we hebben is een 5 out of 7, wat wil zeggen dat deze 5 dagen geldig is in een periode van 7 dagen. Dit houdt in dat we nog 2 dagen hebben in te vullen met andere activiteiten dan skiën. Hebben jullie nog tips voor om 2 dagen (eind maart) te vullen in de omgeving van Banff? We hebben de beschikbaarheid over een huurauto. We hebben zelf al zitten denken aan een hondensledetocht of snowboot walking.
Ik hoor graag nog andere tips van jullie.
Alvast bedankt!
2001: Toronto, Niagara,
2003: Miami, Orlando, Washington, Toronto, Ottawa, Montreal
2012: New York
2014: West-Usa NV-UT-AR-CA
2017: Midwest-usa CO-NE-SD-MT-WY
Wow, wat gaaf!
Lijkt me ook echt een mooi gebied maar ligt wel wat ver uit elkaar toch?
Wij zijn wel eens in Breckenridge geweest, ik vond het echt fantastisch om daar te skiën, maar daar lag alles wel dicht bij elkaar en zaten we in een ski in-out resort zoals dat genoemd werd.
Geen tips verder maar vast heel veel plezier gewenst!
Dank je! Ben ook zeer benieuwd hoe het ons daar bevalt . Zeker in vergelijking met de Europese gebieden die wij gewend zijn.
Het gebied ligt inderdaad wat verder uit elkaar en er zijn geen ski ins en out beschikbaar. Elke dag zal er minimaal een kwartier heen en terug moeten worden gereden. Hopelijk maakt het stadje Banff dit ruimschoots goed
2001: Toronto, Niagara,
2003: Miami, Orlando, Washington, Toronto, Ottawa, Montreal
2012: New York
2014: West-Usa NV-UT-AR-CA
2017: Midwest-usa CO-NE-SD-MT-WY
Ooh...jaloers...staat ook al heel lang op mijn verlanglijstje. Wel eens gehoord dat de tissue doosjes bij de liften staan om je neus te snuiten.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Wel jaren geleden in Banff geweest en inderdaad daar iets van sledehonden bezocht, maar geen tocht gedaan. Ik weet niet hoe koud het dan is, maar misschien zijn er mooie wandelingen te maken. het is zo wie zo een prachtige omgeving.
Volgens mij hebben we daar ook ergens in een thermal-bad gezeten boven in de bergen. Maar kan een plaats in de omgeving geweest zijn.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Het is al even geleden, maar wij zijn zowel in Canada als in Colorado in de winter geweest. Misschien haal je wat uit onze reisverslagen.
Wij hebben een hondensledetocht in Jasper gedaan en een snowmobiletocht in Revelstoke.
In Canada hebben we 2 weken rondgetrokken en 5 skigebieden aangedaan en daarnaast bovenstaande activiteiten gedaan. In Colorado hebben we alleen een week geskied. We overnachtten in Dillon en zijn naar Breckenridge en Keystone geweest. https://jojotravel2000can.blogspot.com/ https://jojostravelusa2012.blogspot.com/
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.