Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Pollekes7: route Las Vegas en omstreken.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Pollekes7: route Las Vegas en omstreken.
Ik zou zonder aarzelen een overnachting tussen Moab en Capitol Reef of een tweede nacht Capitol Reef doen ten koste van Red Rock Canyon. Of je nog Naar Death Valley moet gaan vind ik lastig. Het is denk ik nog wel een mooie tijd om te gaan maar misschien is het toch al erg warm. Een extra nacht Zion is ook wel mooi.
Ik weet niet of de Sulphur Creek in het voorjaar te doen is? Wij deden dit jaar alleen het laatste stuk, vanaf het visitor center. Zie ons verslag daarvoor.
Ik weet niet hoe de weekenden nu vallen maar je kunt ook overwegen om de route ansersom te doen. Zeker Arches zou ik buiten het weekend proberen te plannen.
Je kunt in je huidige route ook eerst een nacht Arches en dan twee nachten Moab doen.
Marianne
Ik weet niet of de Sulphur Creek in het voorjaar te doen is? Wij deden dit jaar alleen het laatste stuk, vanaf het visitor center. Zie ons verslag daarvoor.
Ik weet niet hoe de weekenden nu vallen maar je kunt ook overwegen om de route ansersom te doen. Zeker Arches zou ik buiten het weekend proberen te plannen.
Je kunt in je huidige route ook eerst een nacht Arches en dan twee nachten Moab doen.
Marianne
- josea
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Oh inderdaad, voorjaar.... wij waren er vorig jaar hartje zomer en toen was het heerlijk verkoelend.
Hoe het weer en het water is in het voorjaar zul je op dat moment ter plekke moeten bekijken; algemeen wordt gezegd: als het water achter het Visitor center hoger staat dan kniehoogte, dan beter niet de wandeling gaan doen.
Maar misschien is het ook wel te koud...
Hoe het weer en het water is in het voorjaar zul je op dat moment ter plekke moeten bekijken; algemeen wordt gezegd: als het water achter het Visitor center hoger staat dan kniehoogte, dan beter niet de wandeling gaan doen.
Maar misschien is het ook wel te koud...
We zijn weer even gaan nadenken en puzzelen naar aanleiding van jullie tips , bedankt weer
. Wij denken dat deze route goed te doen moet zijn.
Overnachting red canyon is er dan toch ingebleven omdat we denken dat we de eerste dag met camper ophalen en boodschappen doen al tegen de avond aanzitten en om dan nog naar death valley te rijden is wat veel of niet?
Wat denken jullie van de route?
dag 1 naar Las Vegas
dag 2 Las Vegas
dag 3 Las Vegas - red rock canyon
dag 4 red rock canyon - death valley
dag 5 death valley - valley of fire
dag 6 valley of fire -zion
dag 7 zion
dag 8 zion -bryce
dag 9 bryce - capital reef
dag 10 capital reef -goblin state park
dag 11 goblin state park- moab
dag 12 moab
dag 13 Moab
dag 14 Moab - monument valley
dag 15 monument valley - page
dag 16 page
dag 17 page-grand canyon
dag 18 grand canyon - sedona
dag 19 sedona
dag 20 sedona - seligman
dag 21 seligman - mojave city
dag 22 mojave city- cruise amerika ( henderson)
dag 23 las vegas- amsterdam
Overnachting red canyon is er dan toch ingebleven omdat we denken dat we de eerste dag met camper ophalen en boodschappen doen al tegen de avond aanzitten en om dan nog naar death valley te rijden is wat veel of niet?
Wat denken jullie van de route?
dag 1 naar Las Vegas
dag 2 Las Vegas
dag 3 Las Vegas - red rock canyon
dag 4 red rock canyon - death valley
dag 5 death valley - valley of fire
dag 6 valley of fire -zion
dag 7 zion
dag 8 zion -bryce
dag 9 bryce - capital reef
dag 10 capital reef -goblin state park
dag 11 goblin state park- moab
dag 12 moab
dag 13 Moab
dag 14 Moab - monument valley
dag 15 monument valley - page
dag 16 page
dag 17 page-grand canyon
dag 18 grand canyon - sedona
dag 19 sedona
dag 20 sedona - seligman
dag 21 seligman - mojave city
dag 22 mojave city- cruise amerika ( henderson)
dag 23 las vegas- amsterdam
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooi!
Ik begrijp alleen Mojave City niet. Waar ligt dat?
Marianne
Ik begrijp alleen Mojave City niet. Waar ligt dat?
Marianne
Mojave City ligt onder bullhead city. Wij willen vanaf seligman de oude route 66 rijden via kingman en dan door naar oatman. Mojave City ligt dan op de route naar bullhead city. Laatste dag pakken we dan nog het stadje chloride en de hooverdam mee voordat we camper inleveren.
Maar dat laatste redden we niet allemaal als we de camper om 11 uur moeten inleveren...
Dat moeten we nog even kijken hoe we dat gaan doen, en wat we mischien moeten laten vallen.
Maar dat laatste redden we niet allemaal als we de camper om 11 uur moeten inleveren...
Dat moeten we nog even kijken hoe we dat gaan doen, en wat we mischien moeten laten vallen.
-
IngridZw
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik zou de overnachting in Seligman schrappen. Wij zijn vanaf Laughlin via Oatman en Sedona op één dag naar Sedona gereden. (dus andersom) Onderweg ook flink wat tijd besteed aan zowel Oatman als Seligman en waren redelijk op tijd in Sedona. Wel met huurauto maar met een camper moet het ook prima te doen zijn.
Je kunt dan de volgende via o.a. de Hoover Dam naar LV rijden.
Je kunt dan de volgende via o.a. de Hoover Dam naar LV rijden.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht