Bedankt voor alle antwoorden, zoals ik al aangaf, ik ben ook van plan gewoon te betalen.
Echter nu wil ik betalen en gebruik ik de website die op het formulier vermeld staat, daar kun je dan zoeken op citation nummer gevolgd met een datum etc. Als ik daar op mijn nummer zoek vind ik niets...
Mijn nummer is bijvoorbeeld 1234567, als ik zoek op 1234* vanaf de datum waarop ik de overtreding heb begaan vind ik wel een hele hoop andere overtredingen, maar die van mij staat er niet bij

Iemand enig idee of dit langer gaat duren? Of moet ik op een andere manier betalen omdat ik geen US citizen ben?
Zag trouwens tussen de andere overtredingen dat een overtreding tussen de 21 en 30 mph te hard $218 kost, dus valt me op zich mee. Wat ik dan alleen vreemd vind is dat hij zegt dat zijn radar 93 aan gaf, terwijl ik toch echt de cruise control had ingesteld op 91. Ik weet niet hoe het in de USA zit, maar in Nederland zit je ook nog eens met een verschil op je teller en de snelheid die je daadwerkelijk rijdt. Daarnaast is er een wettelijke correctie die nog plaatsvind, als dat hier ook zou gelden zou het betekenen dat ik tussen de 11 en 20 mph te hard reed. Niet dat dat vel scheelt, scheelt maar 20 dollar, dus maakt op zich niet veel uit, maar toch.
Edit: De agent vertelde me dat ik ook met een geautomatiseerd systeem kon bellen en dat het er woensdag (vandaag dus) sowieso in moest staan, nou mijn citiation number kan niet worden gevonden. Ik ga het later nog eens proberen en anders dan ga ik er vanuit dat ik geluk heb