Ik ben op dit moment in Amerika en heb mijn tweede bekeuring te pakken

De eerste was een parkeerboete in LA, die heb ik om geheel onduidelijke reden gekregen. Waar ik stond was het gewoon gratis parkeren. Die boete kan ik ook niet betalen, want er zat alleen een envelop achter mijn ruitenwisser waar de bekeuring normaal in zit, de envelop was dus leeg. Ik vroeg het na bij mijn hotel en die vertelde me dat omdat ik uit Europa kom me sowieso niet echt zorgen hoefde te maken en dat het erg vreemd was dat de envelop leeg was, maar ik er dus inderdaad niets mee kon.
Nu gebeurde het vandaag dat ik op weg van Las Vegas naar Death Valley werd aangehouden voor te hard rijden. Ja stom en terecht, ik wil het ook niet goed praten, maar het was een driebaansweg waar echt niemand reed. Je mocht er 70, ik reed volgens zijn radar 93 (terwijl ik de cruisecontrol op 91 had staan). Ik wil de boete op zich betalen, maar heb een vermoeden dat hij echt belachelijk hoog gaat zijn (ik heb nog geen bedrag gekregen, de beste agent had het over 'a few hundred dollars'...
Eenmaal bij het hotel had ik het er hier ook over en diegene gaf ook al aan dat als ik uit Europa kom ik het net zo goed niet kan betalen en het toch niets zal uitmaken. Na wat onderzoek zie ik op veel websites staan dat het inderdaad niet erg zal zijn, maar alleen als je in dezelfde staat wordt aangehouden de bekeuring open zou kunnen staan.
De agent heeft wel een aantal zaken van mijn paspoort genoteerd (op het papier wat ik heb meegekregen vind ik in ieder geval mijn documentnummer van mijn paspoort terug). Mijn vraag is nu, wat is jullie ervaring? Is deze info correct en nog actueel, of kan ik problemen krijgen mocht ik in de toekomst een bezoek willen brengen aan de VS?
Bedankt alvast!