Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Scott Petersen trial
-
wendyjol
- Amerikakenner
Scott Petersen trial
Toen wij van de zomer in de States waren en op sommige momenten in de motels TV keken, zagen we dat deze rechtzaak in volle gang was. Is ie ondertussen al afgelopen en wat is de uitslag??
-
rene.jager
- Amerika-expert
- Contacteer:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Net als dat idiote OJ Simpson trial! En de eindeloze aandacht die een vent als Mike Tyson krijgt. Wie bepaalt er, dat die mensen die aandacht verdienen?Redneck schreef:Ik vind al die aandacht in de media voor dit soort rechtszaken lichtelijk overdreven. Just my 0.02, zou Richard zeggen.
gr. Redneck
Hoewel het in het Peterson geval waarschijnlijk meer in Californie te zien was, dan elders. En het idee, dat een man dat met zijn zwangere vrouw kan doen :flame: .
Hij verdient helemaal geen aandacht!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik vind that trial wel interesting omdat ik nog in die buurt woonde.
Iedereen denkt dat Scott schuldig is, maar all the evidence is circumstantial.Die rechtzaak moest de staat of Califiornia wel in de milioenen kosten.Het begon al in April dit jaar.
Wendy Jo , daar is een ieder dag verslag at http://www.jaygaskill.com/peterson.htm
Groetjes
Iedereen denkt dat Scott schuldig is, maar all the evidence is circumstantial.Die rechtzaak moest de staat of Califiornia wel in de milioenen kosten.Het begon al in April dit jaar.
Wendy Jo , daar is een ieder dag verslag at http://www.jaygaskill.com/peterson.htm
Groetjes
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
En dan dat verhaal uit Salt Lake City, van die man, Mark Hacking, die zijn vrouw al jaren voorloog en nu wordt verdacht van haar moord. Er zijn me een stel sicko's in de wereld
.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Marcus,marcuscj schreef:Ik vind that trial wel interesting omdat ik nog in die buurt woonde.
Groetjes
Bedankt voor de link. Ik vind die trials ook wel interessant, hoor. Ik vind alleen, dat er een te grote media hype is, die die trials sensionalistisch maakt, terwijl er iets heel heel ernstigs is gebeurd waarvoor die persoon terecht staat.
Natuurlijk is het heel erg wat er gebeurd is maar hier is natuurlijk weer meer aan de hand. Het is niet zomaar een moord, maar het is een moord met een voorbedachte schuldige...
Zoals Marcus al schrijft, iedereen denkt dat Scott schuldig is. De vinger werd meteen naar Scott gewezen, en Scott moest hangen. Voordat de rechtzaak begon was er al een film over deze zaak op de TV, en iedereen was het er over eens. "Scott heeft het gedaan!!"
En zo zie je dat deze zaak wel degelijk zijn aandacht verdient, want de zaak is in feite een zaak tegen de ophitsing van de pers en Hollywood, die het hele verhaal de wereld in sturen. Weer een prachtig voorbeeld van hoe we met elkaar omgaan in het 'Land of the free' en waar iedereen 'innocent until proven guilty' is...
/PeeJay
ps. Ik ben niet overtuigd dat Scott het gedaan heeft.
Zoals Marcus al schrijft, iedereen denkt dat Scott schuldig is. De vinger werd meteen naar Scott gewezen, en Scott moest hangen. Voordat de rechtzaak begon was er al een film over deze zaak op de TV, en iedereen was het er over eens. "Scott heeft het gedaan!!"
En zo zie je dat deze zaak wel degelijk zijn aandacht verdient, want de zaak is in feite een zaak tegen de ophitsing van de pers en Hollywood, die het hele verhaal de wereld in sturen. Weer een prachtig voorbeeld van hoe we met elkaar omgaan in het 'Land of the free' en waar iedereen 'innocent until proven guilty' is...
/PeeJay
ps. Ik ben niet overtuigd dat Scott het gedaan heeft.
Even een kleine update wat de zaak wat interessanter maakt.
Tijdens de eerste dagen van de verdwijning van Laci heeft er zich bij de politie een vrouw gemeld (Michelle) die in de buurt van de Petersens woont, uiterlijk veel op Laci lijkt, ook zwanger was in diezelfde periode, en een zelfde hond heeft. Ze vertelde de politie dat zij een gerechtelijke aanklager is en naar aanleiding van een zaak een paar maanden daarvoor al enkele dreigementen heeft ontvangen.
Is de verkeerde vrouw ontvoerd en vermoord ? Is Scott dan echt onschuldig ?
/PeeJay
Tijdens de eerste dagen van de verdwijning van Laci heeft er zich bij de politie een vrouw gemeld (Michelle) die in de buurt van de Petersens woont, uiterlijk veel op Laci lijkt, ook zwanger was in diezelfde periode, en een zelfde hond heeft. Ze vertelde de politie dat zij een gerechtelijke aanklager is en naar aanleiding van een zaak een paar maanden daarvoor al enkele dreigementen heeft ontvangen.
Is de verkeerde vrouw ontvoerd en vermoord ? Is Scott dan echt onschuldig ?
/PeeJay
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het blijft een mysterie. Als hij onschuldig is, heeft de dader zich zeer goed ingedekt.
- New Hampshire USA
- Amerikafan
- Contacteer: