Ja dat is zeker, de 2e naam hoeft pas bij het afhalen van de auto opgegeven te worden. Je moet dan toch beide je rijbewijs laten zien.KellyVG schreef:Wij kregen zojuist een mailtje van usareisen.de met hetvolgende in vermeld:
>Vermieter: Alamo
>Typ: Midsize-SUV 4türig
>Paket: Super-Inklusiv-PLUS-Preise
>Annahme: 23.06.2007 19:00 Uhr
>Station: Los Angeles Intl. Airport
>Abgabe: 21.07.2007 05:00 Uhr
>Station: Los Angeles Intl. Airport
>Miettage: 28
>Preis: 810,00 Euro
>Fahrer: De Coen, Yves
>Geb.Fahrer: 08/02/1981
Volgens de website is het Super-Inklusiv-PLUS-Preise inclusief een tweede bestuurder. Is dit dan wel zeker? Is het dan niet raar dat men nergens een tweede naam moet opgeven?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur via www.usareisen.de
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
THANKS!
Kregen jullie ook eerst een mailtje waarin staat dat zolang je geen officiële bevestiging hebt gekregen, je bestelling nog niet gegarandeerd is?
Kregen jullie ook eerst een mailtje waarin staat dat zolang je geen officiële bevestiging hebt gekregen, je bestelling nog niet gegarandeerd is?
Kelly & Yves
http://kelly.yves.googlepages.com
http://kelly.yves.googlepages.com
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook dat klopt, eerst bevestigen en dan krijg je de voucher gemaild. Uitprinten en meenemen als je de auto op gaat halen.KellyVG schreef:THANKS!
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik heb de voucher per post allemaal ontvangen. Compleet mapje met van alles en nog wat er in.
Onze USA reis 2014: http://www.vpontour.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
In Las Vegas is net deze maand de Rental Car Facility geopend, deze ligt ten zuiden van de luchthaven op de hoek van Warm Springs road en Gilespie street. Het is een giga parkeergarage waar alle verhuurmaatschappijen onder een dak zitten, er rijden shuttlebussen tussen de luchthaven en de garage, en je hoeft niet te wachten op een shuttlebus van een maatschappij want er rijd maar een shuttlemaatschappij. Met 46 miljoen passagiers in 2006 is Mccarran geen kleine luchthaven, van de grootste luchthavens in de VS staat Mccarran op 6, en van de wereld op nummer 9.
Harry
Harry
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Zo is het sinds vorig jaar ook in Phoenix geregeld: een giga Rental Car Facility aan de westkant van de airport waar v.v. shuttlebusjes rijden zonder naam van een verhuurmaatschappij. Ideaal!Harry schreef:In Las Vegas is net deze maand de Rental Car Facility geopend, deze ligt ten zuiden van de luchthaven op de hoek van Warm Springs road en Gilespie street. Het is een giga parkeergarage waar alle verhuurmaatschappijen onder een dak zitten, er rijden shuttlebussen tussen de luchthaven en de garage, en je hoeft niet te wachten op een shuttlebus van een maatschappij want er rijd maar een shuttlemaatschappij.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooi dat ik dat weet, dan weet ik waar ik in mei rekening mee kan houden.hekkie schreef:Zo is het sinds vorig jaar ook in Phoenix geregeld: een giga Rental Car Facility aan de westkant van de airport waar v.v. shuttlebusjes rijden zonder naam van een verhuurmaatschappij. Ideaal!
Marjan
Autohuur via www.usareisen.de
Hallo allemaal,
Wie heeft er ervaring met het huren van auto's in California via de website http://www.usareisen.de ? We vroegen ons af of deze site betrouwbaar is of niet. En zo ja, hebben jullie nog enige tips waar we op moeten letten bij het boeken?
We willen de wagen ophalen op 23-4 op San Francisco Airport en terugbrengen op 10-5 op Los Angeles Airport. Heb al gezien dat 16.00 uur een bepalende tijd is voor de kosten. Voor deze tijd halen geld als een extra dag en na 16.00 terugbrengen wordt ook als een extra dag gezien.
Groeten,
René
Wie heeft er ervaring met het huren van auto's in California via de website http://www.usareisen.de ? We vroegen ons af of deze site betrouwbaar is of niet. En zo ja, hebben jullie nog enige tips waar we op moeten letten bij het boeken?
We willen de wagen ophalen op 23-4 op San Francisco Airport en terugbrengen op 10-5 op Los Angeles Airport. Heb al gezien dat 16.00 uur een bepalende tijd is voor de kosten. Voor deze tijd halen geld als een extra dag en na 16.00 terugbrengen wordt ook als een extra dag gezien.
Groeten,
René
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Autohuur via www.usareisen.de
Huren via USAreisen.de gaat prima - heel makkelijk, heel snel!
Zoek middels de zoekfunctie op dit forum maar eens op usareisen en je zult ontzettend veel (positieve) verhalen tegenkomen van forumgangers die al (vaak) zonder problemen hebben geboekt.
Het is wel handig als je een beetje Duits kunt lezen...
Zoek middels de zoekfunctie op dit forum maar eens op usareisen en je zult ontzettend veel (positieve) verhalen tegenkomen van forumgangers die al (vaak) zonder problemen hebben geboekt.
Het is wel handig als je een beetje Duits kunt lezen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Waar je deze info vandaan haalt weet ik niet, maar het klopt niet. De auto's worden verhuurd volgens een 24 uur systeem, dit houd in dat als je bv. de auto ophaald om 11:00 uur je hem bv. 14 dagen later vóór 11:00 uur weer in moet leveren anders betaal je een extra dag, maar dat kan ook 13:00 uur zijn, of 20:00 uur. De huur gaat in op het moment dat je de auto ophaalt, en vóór die tijd moet hij ook weer ingeleverd worden.Hoedje501 schreef: Heb al gezien dat 16.00 uur een bepalende tijd is voor de kosten. Voor deze tijd halen geld als een extra dag en na 16.00 terugbrengen wordt ook als een extra dag gezien.
Harry
Hallo Harry,Harry schreef:Waar je deze info vandaan haalt weet ik niet, maar het klopt niet. De auto's worden verhuurd volgens een 24 uur systeem, dit houd in dat als je bv. de auto ophaald om 11:00 uur je hem bv. 14 dagen later vóór 11:00 uur weer in moet leveren anders betaal je een extra dag, maar dat kan ook 13:00 uur zijn, of 20:00 uur. De huur gaat in op het moment dat je de auto ophaalt, en vóór die tijd moet hij ook weer ingeleverd worden.
Harry
Ik heb gewoon de data en tijd ingevuld op die site, maar wat jij zegt kan kloppen. Ik heb bv ingevuld ophalen om 15.00 uur en terugbrengen om 16.00 uur en dan pakt ie dat ene uur direct als een gehele dag. We hebben beiden gelijk allen sprake van enige verwarring?
Maar jij hebt ook ervaring met hen? Graag je mening cq advies als het kan.
Groeten,
René
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als je het naar goede advies van Dento had geluisterd was je dit tegen gekomen.
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 10&t=12198

Vorige week heb ik geboekt bij USA reisen.de. Gezien alle goede reacties op dit forum zie ik geen problemen. Ik ga in juni/juli van LA naar Denver. Op deze route kun je wel een standaard SUV boeken maar geen Full-size SUV. Ik heb gevraagd via de mail of dat dit misschien toch kon. De volgende dag kreeg ik een telefoontje in het duits waarin men de bevestiging vroeg van mijn verzoek om een full-size. Daarna kwam de mail dat men hem aangevraagd had. Twee dagen daarna de bevestiging dat men geboekt had. Ik vond het een prima service. We hebben dus nu een full-size suv, het voorbeeld is een dodge durango. Iemand die ervaring heeft met deze auto?
Ik heb wel nog een vraag waar ik in de eerdere thread van usareisen geen antwoord heb kunnen vinden.
Ben ik nu met de Super-Inklusiv-PLUS-Preise maximaal verzekerd? Ik weet dat de roadside service er niet in zit maar andere verzekeringen (naast de reis en annuleringsverzekering die ik standaard al heb) zijn er toch niet noodzakelijk? Ik wil namelijk ook voorbereid zijn als men daar in LA me probeert wat aan te smeren, ik heb nm geen ervaring met auto's huren.
Erik
Ik heb wel nog een vraag waar ik in de eerdere thread van usareisen geen antwoord heb kunnen vinden.
Ben ik nu met de Super-Inklusiv-PLUS-Preise maximaal verzekerd? Ik weet dat de roadside service er niet in zit maar andere verzekeringen (naast de reis en annuleringsverzekering die ik standaard al heb) zijn er toch niet noodzakelijk? Ik wil namelijk ook voorbereid zijn als men daar in LA me probeert wat aan te smeren, ik heb nm geen ervaring met auto's huren.
Erik
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij hebben vorig jaar bijna 4 weken in een Dodge Durango gereden. Een heerlijke, ruime auto (7 zitplaatsen)! Wij hadden de laatste 2 stoelen neergeklapt, waardoor we een zee aan bagageruimte hadden.oldie schreef:We hebben dus nu een full-size suv, het voorbeeld is een dodge durango. Iemand die ervaring heeft met deze auto?

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Met dit pakket ben je goed verzekerd. Je hebt geen extra verzekeringen nodig en kunt dit dus ook rustig kenbaar maken aan de balie.oldie schreef:Ik heb wel nog een vraag waar ik in de eerdere thread van usareisen geen antwoord heb kunnen vinden.
Roland
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Wij hebben met juist dezelfde (kleur en al) , dodge Durango gereden, vorige zomer.
Jerbia, het kan niet dezelfde geweest zijn want jullie waren in Sedona als wij ergens in Yosemite waren denk ik
Enfin, we waren er heel tevreden over. Ruimte genoeg en rijdt vlot!
Groetjes,
Carine
Jerbia, het kan niet dezelfde geweest zijn want jullie waren in Sedona als wij ergens in Yosemite waren denk ik

Enfin, we waren er heel tevreden over. Ruimte genoeg en rijdt vlot!
Groetjes,
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
Wij hebben vorig jaar via usareisen na vele topics op dit forum een Equinoxe bij Alamo gehuurd in Florida. Op het bekende gedoe bij de balie na (deze auto is te klein, u bent niet goed verzekerd, uw papieren zijn niet geldig etc etc) ging alles perfect! We mochten zelf een auto uitkiezen uit een lange rij mid-size SUV's en kozen een Jeep Legacy. Voor 350 Euro's 14 dagen deze auto inclusief alle verzekeringen is werkelijk geen geld.
Wij gaan in mei naar Las Vegas en hebben opnieuw bij usareisen geboekt!
Wij gaan in mei naar Las Vegas en hebben opnieuw bij usareisen geboekt!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb ook net een Equinox gehuurd bij autoreisen.de . Ik ben eens benieuwd of de wagen er gaat zijn in Denver, maar ik heb een licht vermoeden van niet. Vorig jaar had ik via een andere verhuurdienst een Jeep Liberty geboekt, maar die was er niet eens meer in San Francisco.
Soms proberen ze er dan ook goedkoop vanaf te geraken door je maar iets aan te smeren. Been stijf houden en je krijgt wat je wil
Hans
Soms proberen ze er dan ook goedkoop vanaf te geraken door je maar iets aan te smeren. Been stijf houden en je krijgt wat je wil

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Hallo,
We hebben hem gehuurd hoor, de Chevrolet Equinox via usareisen.de. Mede dank zij jullie positieve reacties, waarvoor mijn dank, hebben we dit besloten. Vanaf 23-4-08 t/m 10-5-08 via Alamo voor € 493,12 Super-Inklusiv-PLUS-Preise.
We zijn weer een stapje verder met de planning van de reis, nu gaan we weer verder met het uitzoeken van de hotels. Vooral de hotels in Las Vegas hebben mijn "volledige aandacht"! Ga echt wel iets aan de Strip nemen en de Vegassfeer opsnuiven!!!!! :dance:
Groeten,
René
We hebben hem gehuurd hoor, de Chevrolet Equinox via usareisen.de. Mede dank zij jullie positieve reacties, waarvoor mijn dank, hebben we dit besloten. Vanaf 23-4-08 t/m 10-5-08 via Alamo voor € 493,12 Super-Inklusiv-PLUS-Preise.
We zijn weer een stapje verder met de planning van de reis, nu gaan we weer verder met het uitzoeken van de hotels. Vooral de hotels in Las Vegas hebben mijn "volledige aandacht"! Ga echt wel iets aan de Strip nemen en de Vegassfeer opsnuiven!!!!! :dance:
Groeten,
René
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht