Ik lees al enige tijd mee op het forum, bedankt alvast voor alle tips, deze hebben onze boeking mede mogelijk gemaakt.
We hebben geboekt bij Tioga, voor vertrek tweede helft april, voor 3 weken.
De eerste 2 nachten verblijven we in een hotel (reeds geboekt), net als de laatste 2 nachten (nog open), verder reizen we met een C30 van Cruise America. Onze beide camping-ervaring is toch al minimaal 20 jaar geleden, vandaar een huis op wielen ...
Wij Famke(39) en M(41) en onze zoon Jim(4) hebben er nu al heel veel zin in, maar ik wil toch onze reisplannen aan jullie voorleggen.
Vliegen met KLM op Las Vegas:
1. overnachting in Circus Circus.
2. overnachting in Circua Circus
3. Camper ophalen, camperen bij Lake Mead
4. Overnachten in de Grand Canyon (een dezer dagen de helicoptervlucht)
5. Overnachten in de Grand Canyon (langs horseshoebend naar Page)
6. overnachting in Page (ochtend na overnachting naar Antilope Canyon)
7. overnachting in Monument Valley
8. overnachting in Zion (geboekt bij Zion Ponderosa Ranch Resort)
Nu komt het, de twijfel...
9. nacht Death Valley / of gaan we zuidelijk omdat de Tioga Pass waarschijnlijk dicht is?
10. Overnachten Yosemite
11. Overnachten Yosemite
12. Overnachten San Francisco (Pier39, cable tram, Golden gate. We twijfelen nog over Alcatraz, misschien alleen mijn man.)
13. Overnachten San Francisco
14. Overnachten Carmel/Monterey (1 dezer dagen op Walvis-excursie)
15. Overnachten Carmel/Monterey
16. Overnachten San Simeon
17. Overnachten Santa Barbara
camper inleveren bij Long Beach, auto opalen
18. Overnachten in Los Angeles (nog te boeken, Airbnb? Nog nooit gedaan... Er is zoveel aanbod in LA en ik vind te veel leuk...)
19. Overnachten in Los Angeles
20. Terugvucht
We zijn ons er van bewust dat er een aantal langere reisdagen in zitten.
Ik zit echt een beetje met de vervolgbestemming na Zion, hebben jullie misschien een idee?
Verder zijn we geen pretparkfanaten, wel natuurliefhebbers, maar wandelingen van 3 uur gaat niet lukken met een kleuter.
Bedankt alvast voor jullie input!

Groetjes, Famke.