Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoeveel $ per dag in New York City?
-
- Amerikafan
Hoeveel $ per dag in New York City?
Ik ben een begroting voor mijn stage in NY aan het maken.
Heeft iemand enig idee hoeveel USD ik per dag kwijt ben daar (excl. woning)? Ik heb geen enkel idee hoeveel eten kost (2 a 3 x per dag) en overige zaken (vervoer (metro) en extra geld). Ik reken nu op ongeveer 20 $ per dag. Moet toch voldoende zijn voor eten en vervoer?
Heeft iemand enig idee hoeveel USD ik per dag kwijt ben daar (excl. woning)? Ik heb geen enkel idee hoeveel eten kost (2 a 3 x per dag) en overige zaken (vervoer (metro) en extra geld). Ik reken nu op ongeveer 20 $ per dag. Moet toch voldoende zijn voor eten en vervoer?
GOD BLESS AMERICA
Land Of The Free, Home Of The Brave
USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
USA Trips
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
new york is niet goedkoop
En tenzij je 3 keer per dag mc donald's wilt eten zou ik wel op wat meer dan 20 dollar rekenen..
Een metropas voor r7 dagen is bijv. al 25 dollar (dus 3,50 dollar per dag).
Maar wellicht is een abonnement goedkoper
Heb je gelegenheid tot zelf koken daar? Dan kan het natuurlijk ook goedkoper
En tenzij je 3 keer per dag mc donald's wilt eten zou ik wel op wat meer dan 20 dollar rekenen..
Een metropas voor r7 dagen is bijv. al 25 dollar (dus 3,50 dollar per dag).
Maar wellicht is een abonnement goedkoper
Heb je gelegenheid tot zelf koken daar? Dan kan het natuurlijk ook goedkoper
- Danny Schaefer
- Amerika-newbie
Een MetroCard voor 30 dagen kost $76. Er is ook een systeem dat $38 per maand kost, maar daarvan is de betaling wat ingewikkelder.
Een bedrag van $20 per dag is weinig, maar het is eventueel wel mogelijk als je geen eisen stelt, niet uit eten gaat, niet rookt of drinkt, en eens per maand een attractie bezoekt. Het is wel raadzaam een extra bedrag mee te nemen voor noodgevallen. Zonder geld in New York zitten is niet het leukste dat een mens kan overkomen.
--john
Een bedrag van $20 per dag is weinig, maar het is eventueel wel mogelijk als je geen eisen stelt, niet uit eten gaat, niet rookt of drinkt, en eens per maand een attractie bezoekt. Het is wel raadzaam een extra bedrag mee te nemen voor noodgevallen. Zonder geld in New York zitten is niet het leukste dat een mens kan overkomen.
--john
-
- Amerikafan
25 tot 30 moet wel genoeg zijn denk ik... ALs minimum dan he...
Voor eten en vervoer. Alles wat erbovenop komt is extra
Voor eten en vervoer. Alles wat erbovenop komt is extra
GOD BLESS AMERICA
USA Trips
USA Trips
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 7892 Weergaves
-
Laatste bericht door Ellenellen
-
- 2 Reacties