Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)
Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)
Dat is hetzelfde
er is geen Elite aisle, alleen een EC en een EC Executive area/aisle.

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik wil hier even melden dat er nog een andere manier is om makkelijk executive elite te worden.
Zoals ik in het vegas topic heb uitgelegd, kanje makkelijk diamond elite worden bij de best western keten.
National matched deze status eveneens naar executive elite als je een mailtje stuurt met daarin je BW diamond elite status.
Zoals ik in het vegas topic heb uitgelegd, kanje makkelijk diamond elite worden bij de best western keten.
National matched deze status eveneens naar executive elite als je een mailtje stuurt met daarin je BW diamond elite status.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Goeie tip! Zal zeker van pas komen om een verlopen status weer te reactiveren. 
Overigens is de hoogste status bij Best Western Diamond Select, ik neem aan dat je dat bedoelt

Overigens is de hoogste status bij Best Western Diamond Select, ik neem aan dat je dat bedoelt

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Yep klopt!Terpies schreef: ↑20 jul 2019, 11:57
Overigens is de hoogste status bij Best Western Diamond Select, ik neem aan dat je dat bedoelt![]()

1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ondertussen naar de support van Ierland gebeld, waar ze niet begrepen wat er gebeurd is. Na 20 minuten hebben ze mij aangeraden om naar USA te bellen. Hier begrepen ze er ook niets van. Ze raden mij aan om bij afhalen van de auto, toch naar de counter te gaan en de mail te laten zien, zodat ze daar het tarief kunnen aanpassen.Terpies schreef: ↑19 jul 2019, 13:32Ik zou even contact opnemen met National via mail met beide screenshots.
Ik vind het toch maar vreemd allemaal

Dan komt het gewoon goed...ik zou me geen zorgen maken 
In de garage is een loket, daar zou ik heen lopen en je verhaal uitleggen dan kunnen ze de rate aanpassen.

In de garage is een loket, daar zou ik heen lopen en je verhaal uitleggen dan kunnen ze de rate aanpassen.
Hey,
Jullie zijn echt geweldig
Ik ben nieuw met het huren van auto's e.d. maar door het stappenplan en tips in dit topic is het toch gelukt. Voor €717 een fullsize auto uit de Executive aisle. Ik heb de Canada code verwijderd en ben zonder code verder gegaan. In mijn reservering staat:
Extras
CDW-ALLOCATED INCLUSIVE INCLUDED SLP INCLUDED
Dat is helemaal goed toch?
Jullie zijn echt geweldig

Extras
CDW-ALLOCATED INCLUSIVE INCLUDED SLP INCLUDED
Dat is helemaal goed toch?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Yep helemaal goed, veel plezier!
Top heel erg bedankt 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hey,
Volgende week zondag is het eindelijk zover en vliegen wij naar Orlando. Eerst een week naar mijn zus en haar gezin die in Davenport wonen en daarna maken we nog een roadtrip van 2 weken door Florida.
Heb al enige tijd een boeking voor de Executive Area en een back-up boeking staan.
Helemaal duidelijk hoe het is z'n werk gaat, en ideaal dat je niet eerst naar een counter hoeft etc.
Maar hoe zit het met het terugbrengen van de auto?
Lever je die ook in zonder dat er 'iemand' aan te pas komt (checken op schade etc, formulier ondertekenen etc.)? Dus auto parkeren en je kan meteen weer weg?
Of gaat dit wel hetzelfde als alle andere rentals? Auto parkeren, melden bij de counter, auto checken op schade etc.
Ik denk het laatste maar wil het voor de zekerheid even hier neerleggen.
Hoe meer je van te voren weet, hoe sneller je weer buiten staat
Alvast dank!
Volgende week zondag is het eindelijk zover en vliegen wij naar Orlando. Eerst een week naar mijn zus en haar gezin die in Davenport wonen en daarna maken we nog een roadtrip van 2 weken door Florida.
Heb al enige tijd een boeking voor de Executive Area en een back-up boeking staan.
Helemaal duidelijk hoe het is z'n werk gaat, en ideaal dat je niet eerst naar een counter hoeft etc.
Maar hoe zit het met het terugbrengen van de auto?
Lever je die ook in zonder dat er 'iemand' aan te pas komt (checken op schade etc, formulier ondertekenen etc.)? Dus auto parkeren en je kan meteen weer weg?
Of gaat dit wel hetzelfde als alle andere rentals? Auto parkeren, melden bij de counter, auto checken op schade etc.
Ik denk het laatste maar wil het voor de zekerheid even hier neerleggen.
Hoe meer je van te voren weet, hoe sneller je weer buiten staat

Alvast dank!
- sanook
- Amerika-expert
Inleveren is meestal vrij eenvoudig, je rijdt de garage in, wordt naar de juiste plek gestuurd waar je je bagage en dergelijke uit de auto kunt halen. Een medewerker komt naar je toe om wat gegevens te noteren (km stand, benzine stand e.d) en te kijken of er geen grote schades zijn. Kleine schades zijn niet echt van belang want je hebt toch geen eigen risico. Vervolgens krijg je dan een uitdraai van die persoon en als alles klopt (wel even checken of er geen vreemde dingen in rekening gebracht worden) kun je weg.
Ik wacht meestal wel op bonnetje dat alles correct is, ook de finale afrekening, km stand, eventueel volgetankt (indien die optie:vol-vol is afgesproken).
Voor mijn eigen overzicht maak ik foto’s van km stand bij inleveren (evenals beginstand), zodat ik weet hoeveel ik gereden heb.
Voor mijn eigen overzicht maak ik foto’s van km stand bij inleveren (evenals beginstand), zodat ik weet hoeveel ik gereden heb.
-
- Amerika-ontdekker
Top @Terpies en @sanook , bedankt voor de snelle reactie!
Helemaal duidelijk zo
Helemaal duidelijk zo

- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Terpies schreef: ↑26 mei 2019, 09:54:thumbup: haal wel in de laatste stap even de visa Canada code weg.
Ok, na alle stappen te hebben gedaan, kom ik op een mooi tarief
van $ 217,00 voor een week eind september van Orlando.
Dan zie ik de opmerking: vergeet niet je Canada code weg te halen....uhhh
Is dat van belang dat je die weghaalt? Ik zie zo niet bij welke stap ik dat kan
doen. En durf niet pagina te verlaten, bang dat aanbieding zometeen, poef, weg is :-)
Gr. Ron
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Iemand die dit kan verklaren?
Ik doe een proefboeking voor een collega. Ophalen en droppen op ORD 10-20 augustus. Ik ben ingelogd met mijn EC-profiel via de Duitse website. Links onderin wordt ook erkend dat ik 'in Duitsland' zit. Ik heb geen contract id's of coupons ingevuld.
Vervolgens worden de tarieven getoond zonder benodigde verzekeringen. Ook doorklikken helpt niet, de verzekeringen komen er niet bij. In de app hetzelfde, net als bij de legacy-site.
Als ik een andere luchthaven probeer, bv LAX, dan krijg ik wel het tarief met verzekeringen. Ook als ik 8572130 contract id toevoeg, krijg ik de verzekeringen erbij, maar dan niet tegen het oorspronkelijke tarief.
Iemand enig idee?
Ik doe een proefboeking voor een collega. Ophalen en droppen op ORD 10-20 augustus. Ik ben ingelogd met mijn EC-profiel via de Duitse website. Links onderin wordt ook erkend dat ik 'in Duitsland' zit. Ik heb geen contract id's of coupons ingevuld.
Vervolgens worden de tarieven getoond zonder benodigde verzekeringen. Ook doorklikken helpt niet, de verzekeringen komen er niet bij. In de app hetzelfde, net als bij de legacy-site.
Als ik een andere luchthaven probeer, bv LAX, dan krijg ik wel het tarief met verzekeringen. Ook als ik 8572130 contract id toevoeg, krijg ik de verzekeringen erbij, maar dan niet tegen het oorspronkelijke tarief.
Iemand enig idee?
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Zoals het op de eerste pagina van dit topic beschreven staat moet het lukken.Re1gnman schreef: ↑30 jul 2019, 15:48
Ok, na alle stappen te hebben gedaan, kom ik op een mooi tarief
van $ 217,00 voor een week eind september van Orlando.
Dan zie ik de opmerking: vergeet niet je Canada code weg te halen....uhhh
Is dat van belang dat je die weghaalt? Ik zie zo niet bij welke stap ik dat kan
doen. En durf niet pagina te verlaten, bang dat aanbieding zometeen, poef, weg is
Gr. Ron
Klik op de "X" achter de code om die te verwijderen. NDA2423BR geeft nog $30 extra korting.Hieronder een stappenplan geschreven door een behulpzaam lid over het maken van een boeking.
Maak een Emerald club account aan op http://www.nationalcar.com (als je deze nog niet hebt).
Upgrade jezelf naar Executive (Elite) status indien mogelijk.
Installeer de National Car Rental app.
Log in met je account op de App.
Start een boeking voor jou gewenste periode.
Verwijder de voorgestelde contract ID.
Vul een contract id en coupon code in, zie lijst hierboven.
Of voorbeeld: 8572158 (Visa CA) + coupon ND3177ZDE (PROGRESSIVE PERKSHARE: 20 dollar korting bij minimaal 4 dagen huur in USA of Canada).
Of voorbeeld: 8572158 (Visa CA) + coupon NU3767ZDW (FREE CLASS UPGRADE: nu kan je compact klasse boeken en toch aisle gebruiken).
Het loont om te experimenteren met of zonder verschillende contract ID's en coupon codes. Maar enkel met hier vermelde contract ID's.
National biedt als eerste keus een full-size auto aan (mid-size is dezelfde prijs), met keuze uit de Emerald Aisle.
Kies in het volgende scherm wel of geen opties.
Als je op het laatste scherm zit (Review & Reserve) ga je terug en haal je het Contract ID weg.
Doorloop weer de stappen (tot Review & Reserve)!
Als het goed is blijft de prijs nu staan, inclusief verzekeringen, maar wordt nu het standaard Emerald Club Members contract toegepast.
Bevestig!
Please proceed to the Executive (Elite) area (Full-size or larger). Bypass the rental counter -> Choose ANY car in the Aisle -> The keys are in the car - just go!
Disclaimer
AllesAmerika is niet aansprakelijk voor enige schade welke is of kan ontstaan door gebruik van deze gegevens en informatie. Indien gebruik wordt gemaakt van de informatie en gegevens uit dit topic vindt dat geheel voor eigen risico plaats. Er kunnen geen rechten aan de informatie uit dit topic worden ontleend.
Succes.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Die methode ken ik, maar werkt niet op ORD. 8572158 + ND3177ZDE of NDA2423BR werkt niet. NU3767ZDW werkt wel, maar als je later de coupon en contract id weer weghaalt, staat CDW gewoon aangevinkt, maar worden daar ook kosten voor berekend. Dus kom ik weer op 1000 euro uit.
Er lijkt iets aan de hand te kijken op ORD dat bij een contractloze boeking verzekeringen niet worden toegevoegd, terwijl dat wel zou moeten voor ons Europeanen.
Er lijkt iets aan de hand te kijken op ORD dat bij een contractloze boeking verzekeringen niet worden toegevoegd, terwijl dat wel zou moeten voor ons Europeanen.
Het werkt idd niet op ORD. Heb ook proefboeking gedaan.
Alle contractcodes leiden tot een hogere prijs, maar wel met CDW en SLI er bij aangevinkt. Ook de instellingen van je profiel lijkt hij te negeren.
Ik zou reserveren zonder code voor de laagste prijs en met het reserveringsnummer contact opnemen met National.
Alle contractcodes leiden tot een hogere prijs, maar wel met CDW en SLI er bij aangevinkt. Ook de instellingen van je profiel lijkt hij te negeren.
Ik zou reserveren zonder code voor de laagste prijs en met het reserveringsnummer contact opnemen met National.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Weet iemand of het nog mogelijk is om van executive naar executive elite status te upgraden met mastercard?
De link die ik gevonden heb werkt niet meer (https://legacy.nationalcar.com/en_US/ca ... Elite.html)
Ik wil deze gebruiken voor de upgrade bij Hertz en om de kans te vergroten dat ik een convertible mag uitzoeken.
edit: nog een andere vraag:
- Mijn buurman wil ook boeken maar geeft aan dat hij ook niet meer executive member kan worden? Klopt dit? Is er een omweg om toch uit de executive aisle wat te mogen kiezen? Ik heb deze status al sinds een paar jaar, maar kan lastig voor hem boeken..
De link die ik gevonden heb werkt niet meer (https://legacy.nationalcar.com/en_US/ca ... Elite.html)
Ik wil deze gebruiken voor de upgrade bij Hertz en om de kans te vergroten dat ik een convertible mag uitzoeken.
edit: nog een andere vraag:
- Mijn buurman wil ook boeken maar geeft aan dat hij ook niet meer executive member kan worden? Klopt dit? Is er een omweg om toch uit de executive aisle wat te mogen kiezen? Ik heb deze status al sinds een paar jaar, maar kan lastig voor hem boeken..
- Re1gnman
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ik heb alles geprobeerd, maar dit lukt me niet. Als ik linksonder het "review & reserve-" scherm op account name klik, krijg ik een pop-up scherm.Old Faithful schreef: ↑31 jul 2019, 01:16Zoals het op de eerste pagina van dit topic beschreven staat moet het lukken.Klik op de "X" achter de code om die te verwijderen. NDA2423BR geeft nog $30 extra korting.Hieronder een stappenplan geschreven door een behulpzaam lid over het maken van een boeking.
Maak een Emerald club account aan op http://www.nationalcar.com (als je deze nog niet hebt).
Upgrade jezelf naar Executive (Elite) status indien mogelijk.
Installeer de National Car Rental app.
Log in met je account op de App.
Start een boeking voor jou gewenste periode.
Verwijder de voorgestelde contract ID.
Vul een contract id en coupon code in, zie lijst hierboven.
Of voorbeeld: 8572158 (Visa CA) + coupon ND3177ZDE (PROGRESSIVE PERKSHARE: 20 dollar korting bij minimaal 4 dagen huur in USA of Canada).
Of voorbeeld: 8572158 (Visa CA) + coupon NU3767ZDW (FREE CLASS UPGRADE: nu kan je compact klasse boeken en toch aisle gebruiken).
Het loont om te experimenteren met of zonder verschillende contract ID's en coupon codes. Maar enkel met hier vermelde contract ID's.
National biedt als eerste keus een full-size auto aan (mid-size is dezelfde prijs), met keuze uit de Emerald Aisle.
Kies in het volgende scherm wel of geen opties.
Als je op het laatste scherm zit (Review & Reserve) ga je terug en haal je het Contract ID weg.
Doorloop weer de stappen (tot Review & Reserve)!
Als het goed is blijft de prijs nu staan, inclusief verzekeringen, maar wordt nu het standaard Emerald Club Members contract toegepast.
Bevestig!
Please proceed to the Executive (Elite) area (Full-size or larger). Bypass the rental counter -> Choose ANY car in the Aisle -> The keys are in the car - just go!
Disclaimer
AllesAmerika is niet aansprakelijk voor enige schade welke is of kan ontstaan door gebruik van deze gegevens en informatie. Indien gebruik wordt gemaakt van de informatie en gegevens uit dit topic vindt dat geheel voor eigen risico plaats. Er kunnen geen rechten aan de informatie uit dit topic worden ontleend.
Succes.
Als ik daar met het kruis de VISA-CANADA optie weghaal, dan gaat site opnieuw berekenen en kom ik $ 400 hoger uit.
De extra $ 30 korting krijg ik ook niet voor elkaar, want dan geeft ie aan dat deze 2 coupons niet samen kunnen worden gebruikt.
Ik heb nu een boeking staan, met als account naam VISA-CANADA.
Is dit een probleem als ik de auto ophaal?
Je kan kosteloos annuleren toch?
Is het verstandig om nog een schaduw reservering te maken bij bv Alamo?
En die zou je dan ook kosteloos kunnen annuleren terwijl je in de garage staat?
Gr. Ron
"Patience is something you admire in the driver behind you, but not in the one ahead...."
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 12853 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties