Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stoelen reserveren United Airlines.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
peterd87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Stoelen reserveren United Airlines.

Bericht door peterd87 »

jojostravelusa schreef:
21 jul 2019, 14:12
achteraf dat er nog € 126,- per persoon bij kwam
Ik neem aan dat dit het tarief is voor de premium economy en niet voor de stoel keuze.
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87

Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Nee, dit kwam bovenop het Premium Economy tarief helaas.
jojostravelusa
Amerika-expert
Contacteer:

BonnyR schreef:
21 jul 2019, 17:21
Ik had erop gegokt en niet naast elkaar gereserveerd voor dat bedrag.
Ik weet niet of we een volgende keer geen stoelen zouden reserveren of gewoon niet meer met BA zouden vliegen. Eerst eens even kijken hoe BA überhaupt bevalt. In maart 2020 gaan we weer een camper wegbrengen en gisteren hebben we een vlucht geboekt bij LOT (ook weer Premium Economy). Dat is vorig jaar goed bevallen. Helaas kunnen de bulkhead seats niet meer gereserveerd worden. Jammer, want dat was wel errug prettig :wink:
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

jojostravelusa schreef:
21 jul 2019, 14:12
Wij vliegen deze zomer Premium Economy met AA en British Airways bleek toen ook achteraf dat er nog € 126,- per persoon bij kwam om een stoel te reserveren :sadcry:
Jep, bizar, ze vragen zelfs geld in hun business class cabin. Hoe meer geld je voor je ticket betaalt, hoe meer er bij komt. Prima reden om nooit met BA te vliegen lijkt me.
jojostravelusa
Amerika-expert
Contacteer:

We gaan eens kijken hoe het bevalt, maar het moet wel erg opwegen tegen de extra prijs, willen we het nog een keer doen.
Gast

Bericht door Gast »

roelb schreef:
22 jul 2019, 11:25
Jep, bizar, ze vragen zelfs geld in hun business class cabin. Hoe meer geld je voor je ticket betaalt, hoe meer er bij komt. Prima reden om nooit met BA te vliegen lijkt me.
Geef nog eens meer van dit soort tips, dan hebben wij met BA volgend jaar weer genoeg ruimte in het vliegtuig. Op de heenweg naar MCO afgelopen juni ruim 130 lege stoelen, dus in de 2-3-2 opstelling lekker liggen slapen op 3 stoelen elk.

Op de terugweg gevlogen met Aer Lingus (via BA), nog leger in het vliegtuig, en middels de 2-4-2 opstelling lagen we deze keer nog lekkerder op 4 stoelen elk....geen enkele last van jet lag bij aankomst in Amsterdam.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Haha, eens Terpies. Wij hebben al diverse keren met BA gevlogen en nimmer extra betaald (allemaal economy) om stoelen te reserveren. Vroeger via een kennis (BA) nog wel eens stoelen kunnen laten vastleggen, maar de laatste vier reizen niet meer. Bij het inchecken altijd de stoelen naar keuze kunnen vastleggen. Wij Nederlanders kunnen eerder inchecken dan de Engelsen, dat scheelt echt.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Plaats reactie