Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis bleesje: rondreis West in 3 maanden.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Reis bleesje: rondreis West in 3 maanden.
Jerome is leuk om er rond te kijken maar in plaats daarvan zou ik die tijd besteden aan Sedona. Leuk stadje en een prachtige omgeving.
Salt Lake City vonden wij op zich wel een mooie stad maar zoveel dagen vind ik wel erg veel. Voor een stad als San Diego waar in verhouding veel meer bezienswaardigheden zijn heb je dan weer minder tijd. De temperatuur zal er in die periode ook aangenamer zijn dan in Grand Canyon waar je nu veel dagen hebt gepland. En wat Marianne ook al aangaf: er is heel veel tijd voor het gebied Idaho terwijl prachtige parken als Capitol Reef en zeker ook Grand Teton niet in de planning staan. Dat is wel jammer.
Ik zou nog even goed kijken naar de verdeling van de route en het opschrijven in een van - naar wijze zodat het overzichtelijker wordt hoeveel dagen je op een bepaalde plek hebt.
Salt Lake City vonden wij op zich wel een mooie stad maar zoveel dagen vind ik wel erg veel. Voor een stad als San Diego waar in verhouding veel meer bezienswaardigheden zijn heb je dan weer minder tijd. De temperatuur zal er in die periode ook aangenamer zijn dan in Grand Canyon waar je nu veel dagen hebt gepland. En wat Marianne ook al aangaf: er is heel veel tijd voor het gebied Idaho terwijl prachtige parken als Capitol Reef en zeker ook Grand Teton niet in de planning staan. Dat is wel jammer.
Ik zou nog even goed kijken naar de verdeling van de route en het opschrijven in een van - naar wijze zodat het overzichtelijker wordt hoeveel dagen je op een bepaalde plek hebt.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vermoed dat je Idaho voor Yellowstone doet omdat je anders te vroeg in Yellowstone bent? Het zou anders niet gek zijn om dat deel te doen na Yellowstone.
Is het mogelijk om een aantal weken later te vertrekken? Dat zou je meer mogelijkheden geven.
Marianne
Is het mogelijk om een aantal weken later te vertrekken? Dat zou je meer mogelijkheden geven.
Marianne
- JaapjeInAmerika
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ikzelf reis altijd op de bonnefooi. Als je van tevoren niks reserveert dan kun je ter plekke kijken hoe lang je op een bepaalde plek blijft. Zoals eerder gemeld, lijken jullie op sommige plekken 'te lang' en op andere plekken 'te kort' te blijven. Als je uitgaat van een globaal schema kun je dat ter plekke aanpassen, en bijv. ergens langer blijven als dat goed voelt. En je kunt ook verrassende 'onbekende' plekken aandoen waar je toevallig ´tegenaan loopt´.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Bedankt allemaal voor de reacties! Het is nog een hele ruwe planning, waarbij ik op sommige punten inderdaad een aantal dagen teveel opgenomen (zeker SLC!), dit is omdat ik de tijd inderdaad moest vullen (Yellowstone opening) en omdat ik nog niet zoveel weet van die regio’s. Idaho bijvoorbeeld heb ik me nog niet in verdiept. Het betekent zeker niet dat we er ook echt zo lang gaan zitten. In principe willen we zo min mogelijk reserveren (maarja, sommige plekken ontkom je er niet aan)
Normaal reizen wij volledig op de bonnefooi, en dat zal nu grotendeels ook zo zijn. Maar toch wel fijn om een bepaalde leidraad te hebben, ook in verband eventuele reserveringen van sommige campings.
We kunnen helaas niet later, dit is al een week later dan eigenlijk kan
Ik ga jullie tips in de lijpst verwerken en een nieuwe lijst maken, binnenkort
Normaal reizen wij volledig op de bonnefooi, en dat zal nu grotendeels ook zo zijn. Maar toch wel fijn om een bepaalde leidraad te hebben, ook in verband eventuele reserveringen van sommige campings.
We kunnen helaas niet later, dit is al een week later dan eigenlijk kan

Ik ga jullie tips in de lijpst verwerken en een nieuwe lijst maken, binnenkort

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 111 Reacties
- 15818 Weergaves
-
Laatste bericht door EstherJ