Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Alwin
Amerika-ontdekker

Hotel Las Vegas

Bericht door Alwin »

Goedemorgen iedereen,

In April 2005 gaan we een rondreis maken in het zuid-westen van de usa.
Ik ben me een beetje aan het orienteren naar hotels in Las Vegas, alleen de prijzen hiervan vallen me behoorlijk tegen. Vooral aangezien in verschillende posts prijzen heb gezien van rond de 50 dollar voor een overnachting aan de strip. Ik kom zelf uit op minimaal 100 dollar voor één nacht.

Zoek ik op de verkeerde sites of heeft iemand een tip hoe ik het beste en goedkoopste een hotel kan krijgen in Las Vegas. Ik wil weel vantevoren reserveren aan gezien we er maar één dagje zijn en deze dus niet wil verspelen om een hotel te zoeken.

Het zit in de planning om in de nacht van 21-4/22-4 in Las Vegas te overnachten.

Alvast bedankt!

Gr. Alwin
watson2x
Amerika-newbie

Bericht door watson2x »

http://www.hotel.com heeft on line een reeks hotels in Las Vegas en andere steden die zeer goedkoop zijn.
watson2x
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Hoi Alwin

Heb al geprobeerd via Expedia.nl?

De hotels zijn in april een stuk duurder dan bijvoorbeeld in juli, maar daar heb je dus niets aan.
De grote bekende hotels aan de Strip zijn inderdaad duur, maar via expedia zijn ook goedkopere hotels te vinden.

groetjes, Carola
Bart40
Amerikakenner

Re: Hotel Las Vegas

Bericht door Bart40 »

Aan de strip is niet goedkoop maar daarbuiten kan het goedkoper.
Howard Johnson vlakbij de luchthaven (5 autominuten van de strip) kost $35 per nacht. Tenminste in april. Prima hotel kijk op http://www.hojo.com
Bart40
Amerikakenner

Re: Hotel Las Vegas

Bericht door Bart40 »

Bart40 schreef:Aan de strip is niet goedkoop maar daarbuiten kan het goedkoper.
Howard Johnson vlakbij de luchthaven (5 autominuten van de strip) kost $35 per nacht. Tenminste in april. Prima hotel kijk op http://www.hojo.com

Excuseer het is $37 en aan de strip naast de Sahara kost het $39. Valt mee vind ik.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Hoi Alwin,

Als je buiten het weekend (vrijd. of zat.) in LV kunt zijn, moet je dat doen. Scheelt een hoop geld. Op doordeweekse nachten, betaal je aan de Strip in bijv. Circus Circus ongeveer $ 50,- per nacht.

Groeten
Wendy
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Wij zaten in de Day's Inn (t.o. Treasure Island) Een klein hotel, maar zeer verzorgd. Niet duur, maar zoals Wendy al schreef, het ligt eraan of je in het weekend boekt of door de week. Overigens zaten wij ook in het hoogseizoen (vanwege het onderwijs)

René
las vegas
Amerika-newbie

Bericht door las vegas »

Ik kom vaak in Las Vegas ook vanwege werk. Wat ik je kan vertellen is het volgende.

Zelfs de grotere, sjieke hotels kunnen "goedkoop" zijn, het ligt eraan in welke periode je er bent. Als er een conventie is dan vliegen de prijzen omhoog. Zeker als er grote beurzen zijn, dan zijn veel hotels ook vaak vol. In het weekend zijn de hotels altijd duurder, omdat sweekends ook veel dagjes mensen komen. Vanaf Stardust t/m downtown las vegas zijn de goedkopere hotels. Een aanrader is ook om i.p.v. een hotel confort suites of emerald suites neemt.

Hoop je hiermee geholpen te hebben.
Steven
Amerikafan

Bericht door Steven »

las vegas schreef:Ik kom vaak in Las Vegas ook vanwege werk. Wat ik je kan vertellen is het volgende.

Zelfs de grotere, sjieke hotels kunnen "goedkoop" zijn, het ligt eraan in welke periode je er bent. Als er een conventie is dan vliegen de prijzen omhoog. Zeker als er grote beurzen zijn, dan zijn veel hotels ook vaak vol. In het weekend zijn de hotels altijd duurder, omdat sweekends ook veel dagjes mensen komen. Vanaf Stardust t/m downtown las vegas zijn de goedkopere hotels. Een aanrader is ook om i.p.v. een hotel confort suites of emerald suites neemt.

Hoop je hiermee geholpen te hebben.
Zomaar nieuwsgierigheid hoor... maar wat doe je precies voor werk? Lijkt me niet verkeerd om zo af en toe voor je werk naar Las Vegas te moeten! :D
"Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Een lever heb ik nauwelijks meer."
jta
Amerika-expert

hotel las vegas

Bericht door jta »

allo,
misshien days in fremont street (oude strip).

of zoeken via website choice hotels (intikken zoekmachine)

jacques
chandler_saturn
Amerika-ontdekker

Bericht door chandler_saturn »

Excalibur is (samen met Circus Circus) ook één van de goedkoopste bekende thema-hotels op de Strip en is ook nog zeer goed gelegen (tussen NY NY & het Luxor). Circus Circus daarentegen is bijvoorbeeld al op een serieuze wandelafstand (15 minuten) van het "centrum" van de strip waar zich alle bekende hotels bevinden (Caesar's Place, Venetian, Bellagio, MGM Grand, Paris ...).

Als je echt niet veel geld wilt uitgeven, kan je altijd wel een goedkoper hotel vinden, maar dan moet je al ofwel met de auto, ofwel met de bus naar de Strip rijden. Het hangt er vanaf wat je wil uitgeven, maar als je echt van Las Vegas wil genieten, zou ik een hotel nemen op het centrum van de Strip en desnoods vijftig dollar meer er aan uitgeven, maar dat is ook maar mijn mening daarover. Ik zou zeker Excalibur eens checken, want dat zijn zéér betaalbare kamers (héél populair bij gezinnen met kinderen) in een deftig hotel op de strip.
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Wij hebben overnacht in het New York hotel in Las Vegas.
Ok niet goedkoop maar wel een belevenis. En ach de dollar staat lekker laag tegenwoordig :wink:
We zaten vrij hoog in het hotel en 's avonds prachtig uitzicht over de strip. Zeerrrr indrukwekkend.
Wat ook een aparte ervaring was dat er helikopters zo langs je raam vliegen en je zo bij hun naar binnen kunt kijken. (andersom overigens niet, getinde ramen :P )
las vegas
Amerika-newbie

Bericht door las vegas »

Hoi steven,

Ik ben geluidsontwerper en sinds negen jaar woont een goede vriend van mij in Las Vegas die veel show's daar ontwerpt qua geluid. Zodoende ben ik mij gaan verdiepen in het geluidssysteem dat hij gebruikt. Dus via hem kom ik ook aan opdrachten daar. Via veel omwegen moet je dan toch een tijdelijke werkvergunning kunnen bemachtigen. Vandaar dat ik ook voor mijn werk daar heen ga.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer