Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8
-
Marcel5050
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8
Heb bij boeken iets te snel geweest en voor mijn heen vlucht geen main gekozen.Kan ik dat nog wijzigen?
binnen 24 uur mag je gratis annuleren
-
Marcel5050
- Amerikakenner
Heb hier al gezocht op Delta maar vind het niet direkt.
-
Marcel5050
- Amerikakenner
Deze link lukte niet,kreeg boodschap dat ik deze niet kon gebruiken. Het heeft me wel op weg geholpen en het is gelukt.Andermaal dank aan de forumleden.Nu opnieuw boeken aan hopelijk zefde voorwaarden.
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 70
Krijg dat nu zelf ook. Deze werkt wel, klikken op 24-Hour Risk-Free Cancellation https://www.delta.com/us/en/change-cancel/cancel-flight
Wat heb je er zelf voor over?dizzymisslizzy1983 schreef: ↑20 jun 2019, 21:32Wij willen eind april 2020 van AMS naar LAX en eind mei 2020 dezelfde route retour.
Vanaf welke prijs moet ik toeslaan?
Dit is onze eerste Amerika reis en vraag me een beetje af wat nou een realistische prijs is voor deze route?
Volgens mij is rond de 500-600 euro aardig gebruikelijk voor die route en ik heb hier op het forum mensen gezien die voor nog geen 400 euro hebben geboekt (al zal bagage dan niet zijn inbegrepen).
-
Marcel5050
- Amerikakenner
Ben vorig jaar in september van Brussel naar San Francisco gevlogen met Air France en heb 733 € betaald voor twee personen.Bagage en zetelkeuze inbegrepen.
-
Marcel5050
- Amerikakenner
Is OK.Heb ondertussen al opnieuw geboekt en is zelfs nog iets goedkoper.Ben nu wel benieuwd wanneer het geld van mijn eerste boeking terug op mijn creditkaart gaat staan.harryh schreef: ↑21 jun 2019, 11:09Krijg dat nu zelf ook. Deze werkt wel, klikken op 24-Hour Risk-Free Cancellation https://www.delta.com/us/en/change-cancel/cancel-flight
Grtn.Marcel
Delta Air Lines behandeld het binnen 24 uur, daarna is het afhankelijk van je creditcard; 'this can take up to 7 days'.Marcel5050 schreef: ↑21 jun 2019, 20:17Is OK.Heb ondertussen al opnieuw geboekt en is zelfs nog iets goedkoper.Ben nu wel benieuwd wanneer het geld van mijn eerste boeking terug op mijn creditkaart gaat staan.harryh schreef: ↑21 jun 2019, 11:09Krijg dat nu zelf ook. Deze werkt wel, klikken op 24-Hour Risk-Free Cancellation https://www.delta.com/us/en/change-cancel/cancel-flight
Grtn.Marcel
De volgende keer: je kunt ook gewoon wijzigen via de "change" functie op delta.com (knopje rechtsboven als je je boeking bekijkt). In de periode dat je ticket eligible is voor risk-free cancellation (tot en met middernacht, de dag na de boeking, dus minimaal 24 uur, maar soms zelf bijna 48 uur) zal het systeem geen change fee in rekening brengen. Al regelmatig gedaan. Ik weet alleen niet wat er gebeurt als je door die wijziging geld terug moet krijgen, maar goed, daar ben je zo achter als je dat proces gewoon doorloopt tot en met de laatste samenvattingspagina.Marcel5050 schreef: ↑21 jun 2019, 10:47Deze link lukte niet,kreeg boodschap dat ik deze niet kon gebruiken. Het heeft me wel op weg geholpen en het is gelukt.Andermaal dank aan de forumleden.Nu opnieuw boeken aan hopelijk zefde voorwaarden.
Tot slot: als je besluit om te cancellen en opnieuw te boeken, doe dat dan andersom. Eerst opnieuw boeken, dan pas cancellen. Iets met oude schoenen weggooien
-
winterpark
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Voor de liefhebber: kerstvakantie tickets Amsterdam - San Diego voor onder de 400 euro. Even spelen met data in Google Flights.
-
Marcel5050
- Amerikakenner
Heb eerst gecanceld omdat ik niet zeker was dat het zou lukken heb dit immers nog nooit moeten doen,had het niet gelukt hadden we tijdens de heenreis gewoon niet naast elkaar gezeten.Ook geen ramp,zit er al 44jaar naast
Wat vinden jullie van de prijs om voor 2760 euro met 4 personen via klm (2 volwassen en 2kids) rechtstreeks te vliegen op las vegas? Vluchtduur 10.40uur heen en 10.00uur terug.
Is dat een goede p4ijs of zeggen jullie ik zou toch wachtem op een goedkopere vlucht met overstap? We vliegen trouwens 22 of 23 april aan en 14 mei terug.
Is dat een goede p4ijs of zeggen jullie ik zou toch wachtem op een goedkopere vlucht met overstap? We vliegen trouwens 22 of 23 april aan en 14 mei terug.
Ik heb de prijs van de KLM naar Las Vegas een tijdje gevolgd en die zit tot nu toe steeds rond de 700 p.p. Ik schat in dat je met een overstap (bijvoorbeeld met British airways) wel 200 p.p. kunt besparen.
Vier personen dus 2760 euro rechtstreeks. Dat is 690 euro per persoon. Is dat inclusief bagage?
Dit is incl bagage. Deze prijs is ons aangeboden door tioga tours. Incl kinderkorting kids zijn dan 7 en 9jaar.
Zit ook op google flight te kijken, maar vluchten duren daar gem 15 uur is toch 5 uur langer reizen.
Eind augustus krijg klm weer kortingweken, maar zal dat zoveel schelen? Nu via klm zelf direct boeken ben ik iets van 3100 euro kwijt.
Zit ook op google flight te kijken, maar vluchten duren daar gem 15 uur is toch 5 uur langer reizen.
Eind augustus krijg klm weer kortingweken, maar zal dat zoveel schelen? Nu via klm zelf direct boeken ben ik iets van 3100 euro kwijt.
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Volgens mij is de vraag eerder: wil je wel of niet overstappen? En hoe oud zijn je kinderen? 2 of 11? Ik zie een vlucht met heen en terug een overstap in San Francisco voor 437 euro met United. Scheelt toch even 260 euro per ticket. Haal er een koffer vanaf, zit je nog op 160 euro korting per ticket.
-
Marcel5050
- Amerikakenner
Ben al 5 maal naar Las Vegas gevlogen,telkens met overstap en nog nooit meer dan 400€ betaald.Ik probeer wel steeds een overstap te vinden van 2 tot 3 uur.Had enkele jaren geleden overstap in Chicago van 1u30 en heb connectie gemist,gevolg 6 uur wachten.Paspoortcontrole kan heel wat tijd in beslag nemen.
@Division
Ik had die vlucht inderdaad ook bekeken.maar die vlucht duurt bijna 5 uur langer op de heen reis. En de aankomst tijd in las vegas is ook minder gunstig.
Overstappen is op zich geen probleem, maar ik dacht meer aan een vlucht incl overstap aan max 13 a 14 uur. Geen idee of die vluchten er zijn hoor. Dat moet ik nog uitvinden, tenzij jullie dat al kunnen zeggen.
Wat zijn de voors en tegen van overstap in amerika of juist in europa?
@Marcel5050
Ik heb meerdere op het forum gehoord dat je voor die prijs makkelijk naar las vegas kan. Het liefst betaal ik natuurlijk zo min mogelijk voor een ticket met goede tijden en goede service maarja.
Ook geboekt via google flights?
Ik had die vlucht inderdaad ook bekeken.maar die vlucht duurt bijna 5 uur langer op de heen reis. En de aankomst tijd in las vegas is ook minder gunstig.
Overstappen is op zich geen probleem, maar ik dacht meer aan een vlucht incl overstap aan max 13 a 14 uur. Geen idee of die vluchten er zijn hoor. Dat moet ik nog uitvinden, tenzij jullie dat al kunnen zeggen.
Wat zijn de voors en tegen van overstap in amerika of juist in europa?
@Marcel5050
Ik heb meerdere op het forum gehoord dat je voor die prijs makkelijk naar las vegas kan. Het liefst betaal ik natuurlijk zo min mogelijk voor een ticket met goede tijden en goede service maarja.
Ook geboekt via google flights?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 24991 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-