De tenten in Half Dome Village hebben gewone bedden. Niet echt kamperen dus. Je vraag naar een link begrijp ik niet, ik heb je hierboven een link gegeven voor deze en andere mogelijkheden in het park. Kijk ook eens in ons 2013- en 2015-verslag om een idee te krijgen van de accommodatie en van de route tussen Las Vegas en Yosemite.
Buiten het park is El Portal de beste optie. Er zijn daar twee hotels. Ook duur.
Hou er rekening mee dat het in september vroeg donker is. Vanuit Lone Pine naar Yosemite rijden is mogelijk maar het geeft je weinig tijd om onderweg iets te doen.
Voor de Grand Canyon kun je reserveren via
www.grandcanyonlodges.com. Je bent laat met reserveren dus er zal niet veel vrij zijn. Het loont om regelmatig te checken want er zijn vaak annuleringen.
De Bright Angel Lodge is heel betaalbaar en prachtig gelegen.
Ik zie nu dat daar op 13 september wat vrij is. Dat past niet volgens je huidige planning maar je zou het alvast vast kunnen leggen. Annuleren is gratis tot een week voor aankomst als ik me niet vergis. Je zou je route wat aan kunnen passen door vanuit LA eerst naar LV te gaan en dan naar de GC. Vanuit Zion rij je dan door tot Death Valley. Kijk daar eens naar de Amargosa Opera House. En dan de volgende dag naar Lee Vining of Mammoth Lakes. Dan heb je dat laatste stuk ook beter verdeeld.
Marianne