Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nieuw verdrag wat de ticketprijzen zal doen dalen!!
-
peet
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ondanks het subsidie verhaal hoop ik dat het toch wel door gaat. Ik denk dat oneerlijke concurrentie door overheidssteun op een ander manier opgelost moet worden en geen opstakel mag zijn om prijsvechters transatlantische te laten vliegen.
Petra
Petra
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Every day is a gift, not a given right
Every day is a gift, not a given right
O ja hoor. Oude vliegtuigen, onvriendelijk personeel, zowel aan boord als aan de grond. Krappe versleten stoelen in de vliegtuigen... maar vooral: Bij de KLM/NWA geeft het personeel me altijd het gevoel dat ik blij mag zijn dat ik met ze mag vliegen, dat ik al tevreden moet zijn als het het personeel eens uitkomt om langs te komen met wat drinken. Ze geven je een vervelende blik als je eens om een extra glaasje water vraagt... Terwijl de klant toch koning zou moeten zijn.jerbia schreef: Zou je mss ook kunnen aangeven waarom je dat vindt?
Ik weet, het is allemaal persoonlijk, maar ik kies dus altijd een andere maatschappij als het mogelijk is.
Trouwens, vaak komt de KLM/Northwest niet eens zo heel goedkoop uit.
De Amerikaanse overheid heeft aan de noodlijdende luchtvaartmaatschappijen financieel ondersteund na 9/11. Ook de Chapter 11 status van veel maatschappijen wordt beschouwd als oneerlijke concurrentie.peet schreef:Ondanks het subsidie verhaal hoop ik dat het toch wel door gaat. Ik denk dat oneerlijke concurrentie door overheidssteun op een ander manier opgelost moet worden en geen opstakel mag zijn om prijsvechters transatlantische te laten vliegen.
Petra
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik vraag dit omdat wij dit jaar voor het eerst rechtstreeks met KLM vliegen. Ik ben benieuwdGoBucks schreef:O ja hoor. Oude vliegtuigen, onvriendelijk personeel, zowel aan boord als aan de grond. Krappe versleten stoelen in de vliegtuigen... maar vooral: Bij de KLM/NWA geeft het personeel me altijd het gevoel dat ik blij mag zijn dat ik met ze mag vliegen, dat ik al tevreden moet zijn als het het personeel eens uitkomt om langs te komen met wat drinken. Ze geven je een vervelende blik als je eens om een extra glaasje water vraagt... Terwijl de klant toch koning zou moeten zijn.jerbia schreef: Zou je mss ook kunnen aangeven waarom je dat vindt?
Ik weet, het is allemaal persoonlijk, maar ik kies dus altijd een andere maatschappij als het mogelijk is.
Trouwens, vaak komt de KLM/Northwest niet eens zo heel goedkoop uit.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
sweatbox schreef:De Amerikaanse overheid heeft aan de noodlijdende luchtvaartmaatschappijen financieel ondersteund na 9/11. Ook de Chapter 11 status van veel maatschappijen wordt beschouwd als oneerlijke concurrentie.peet schreef:Ondanks het subsidie verhaal hoop ik dat het toch wel door gaat. Ik denk dat oneerlijke concurrentie door overheidssteun op een ander manier opgelost moet worden en geen opstakel mag zijn om prijsvechters transatlantische te laten vliegen.
Petra
In Europa wel.
Maar flauw van je om dat nou erbij te halen hoor.
- Animar
- Amerikakenner
Zoveel mensen, zoveel meningen...
Wij zijn ontzettend tevreden met KLM! Toen we de laatste keer met hen vlogen, hebben ze ons dochtertje omgetoverd tot stewardess. Ze kreeg een schort en jasje aan van een van de stewardessen, mocht op het karretje gaan zitten en ging mee om tax-free spulletjes te verkopen. Ze is met de purser in de cockpit geweest en mocht nog wat helpen met de stewardessen. Ze was echt helemaal blij natuurlijk! De stewardessen waren echt ontzettend lief voor kinderen! Er zat een gezin met een tweeling van een paar weken oud voor ons, een van de stewardessen is een van die babies zelfs de fles gaan geven. Zo leuk!
Wij waren juist wel erg te spreken over de service. Het eten was gewoon zoals in elk vliegtuig; niet fantastisch, maar gewoon wel aardig. (nou klaag ik sowieso niet gauw over het eten in een vliegtuig, je kunt daar geen culinaire hoogstandjes verwachten. Ik zie het meer als een leuke afleiding). Verder kwamen er geregeld wat snacks langs en drankjes werden echt continue langsgereden. Er werd ook een karretje weggezet zodat je jezelf kon bedienen. Maar niks was teveel, het personeel was gewoon ontzettend aardig.
Wij hebben ook niks gemerkt van oude toestellen, kapotte stoelen of wat dan ook. We zijn gewoon erg tevreden en erg goed te spreken over KLM.
Datzelfde hebben wij trouwens ook met Martinair. Ik lees daar nogal veel klachten over, maar wij hebben nog nooit te klagen gehad over ze.
Maar goed, je kunt maar een nare ervaring hebben met een maatschappij.
Ik vind dat je vaak gewoon erg afhankelijk bent van het humeur van het personeel. Daar doe je niks aan. Maar als je zelf aardig doet en tevreden reageert, krijg je vaak leuke reacties terug.
Wij zijn ontzettend tevreden met KLM! Toen we de laatste keer met hen vlogen, hebben ze ons dochtertje omgetoverd tot stewardess. Ze kreeg een schort en jasje aan van een van de stewardessen, mocht op het karretje gaan zitten en ging mee om tax-free spulletjes te verkopen. Ze is met de purser in de cockpit geweest en mocht nog wat helpen met de stewardessen. Ze was echt helemaal blij natuurlijk! De stewardessen waren echt ontzettend lief voor kinderen! Er zat een gezin met een tweeling van een paar weken oud voor ons, een van de stewardessen is een van die babies zelfs de fles gaan geven. Zo leuk!
Wij waren juist wel erg te spreken over de service. Het eten was gewoon zoals in elk vliegtuig; niet fantastisch, maar gewoon wel aardig. (nou klaag ik sowieso niet gauw over het eten in een vliegtuig, je kunt daar geen culinaire hoogstandjes verwachten. Ik zie het meer als een leuke afleiding). Verder kwamen er geregeld wat snacks langs en drankjes werden echt continue langsgereden. Er werd ook een karretje weggezet zodat je jezelf kon bedienen. Maar niks was teveel, het personeel was gewoon ontzettend aardig.
Wij hebben ook niks gemerkt van oude toestellen, kapotte stoelen of wat dan ook. We zijn gewoon erg tevreden en erg goed te spreken over KLM.
Datzelfde hebben wij trouwens ook met Martinair. Ik lees daar nogal veel klachten over, maar wij hebben nog nooit te klagen gehad over ze.
Maar goed, je kunt maar een nare ervaring hebben met een maatschappij.
Ik vind dat je vaak gewoon erg afhankelijk bent van het humeur van het personeel. Daar doe je niks aan. Maar als je zelf aardig doet en tevreden reageert, krijg je vaak leuke reacties terug.
Anita
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Toch ook even over KLM,ik heb een voorkeur om met ze te vliegen,aangezien we alleen maar goeie ervaringen hebben.
Aan de andere kant heb ik slechte ervaringen (vertragingen wegens defect vliegtuig,2 keer,vieze oude toestellen) met US-Airways,maar ik weet zeker dat anderen juist prima ervaringen met ze hebben.......
Aan de andere kant heb ik slechte ervaringen (vertragingen wegens defect vliegtuig,2 keer,vieze oude toestellen) met US-Airways,maar ik weet zeker dat anderen juist prima ervaringen met ze hebben.......
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Icelandair vliegt alleen op Baltimore/Washington, Boston, New York, Minneapolis en Orlando. Ik heb idd van meer mensen gehoord dat dit een prima maatschappij is.JohnNJ schreef:Vliegt Icelandair nog op de mid-atlantische route? Het duurde altijd wat langer vanwege de tussenlanding in Reykjavik, maar Icelandair was altijd een prima maatschappij om mee te vliegen.
--john
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Verklaar je nader. Met loze woorden kunnen we niets en ik hecht er zo dan ook geen waarde aan.ned in MO schreef:Mijn ouders vliegen united en dat is een rot maatschappij
United Airlines vind ik persoonlijk de meest prettige maatschappij om mee te vliegen. Goede vliegtuigen (eigen schermpjes), aardig personeel dat ook nog eens regelmatig langskomt met een drankje.
Roland