Wauw! Bijna 4 jaar later, dacht: ik zal nog eens reageren met een update.
Ik woon alweer bijna 4 jaar lang in San Diego.
3 jaar in Hillcrest gewoond
5 keer op en neer naar Nederland geweest
ook hebben we samen begin dit jaar een huis gekocht in Chula Vista.
Ik heb een hele tijd geleden al mijn 10-jarige greencard aangevraagd maar helaas heb ik die nog steeds niet binnen.
Kreeg afgelopen maand een bericht dat ze meer bewijs wilde hebben. (Dit komt denk ik omdat ik online mijn adres had gewijzigd en ze natuurlijk willen controleren dat we hier allebei wonen) Dit huis hebben we gekocht, dus heb vorige week meer bewijs opgestuurd. Nu weer afwachten!
ik had dit draadje toentertijd helemaal niet gelezen maar vind het soms ook leuk om oude topics te lezen En dan is het altijd leuk als er goed nieuws is op het eind, zeker als de forummers hier aan bij hebben kunnen dragen! Veel geluk met alle mooie ontwikkelingen Allseries!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.