Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alcatraz tickets 90 dagen.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Alcatraz tickets 90 dagen.
Dat zullen we uiterlijk 9 mei weten 
-
jill1234
- Amerika-expert
Mijn geduld wordt zwaar op de proef gesteld 
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Ik heb het contactformulier ook ingevuld maar geen reactie gekregen, ook geen bevestiging van ontvangst. Is dat bekend of ligt dat aan mij?
Ondanks dat wij "pas" in juli gaan vind ik het toch wel fijn als we een bevestiging krijgen dat we op een wachtlijst staan en/of voorrang krijgen bij het boeken zodra de site weer open gaat. En als dat niet het geval is ook, maar dan moet ik gewoon elke ochtend even naar de site browsen of dit forum in de gaten blijven houden...
Ondanks dat wij "pas" in juli gaan vind ik het toch wel fijn als we een bevestiging krijgen dat we op een wachtlijst staan en/of voorrang krijgen bij het boeken zodra de site weer open gaat. En als dat niet het geval is ook, maar dan moet ik gewoon elke ochtend even naar de site browsen of dit forum in de gaten blijven houden...
-
ingrid1955
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
hallo,
nee, er is gewoon geen enkele reactie blijkbaar. Nog efkes geduld, en dan ga ik toch eens bellen. Hou jullie op de hoogte.
Jacques
nee, er is gewoon geen enkele reactie blijkbaar. Nog efkes geduld, en dan ga ik toch eens bellen. Hou jullie op de hoogte.
Jacques
-
ChantalGrrr
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hoi hoi,
Ik heb vanochtend een mail gehad (en meteen de early bird geboekt) maar kaartjes tot ongeveer 10 juli zijn nu beschikbaar!
Groetjes
Ik heb vanochtend een mail gehad (en meteen de early bird geboekt) maar kaartjes tot ongeveer 10 juli zijn nu beschikbaar!
Groetjes
-
Lisa & Joni
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Kaartjes zijn inderdaad weer beschikbaar. Het is ons vanmorgen ook gelukt om kaartjes te kopen.
We're pleased to let you know tickets are now available for Alcatraz Island tours between May 9 - July 11.
We're pleased to let you know tickets are now available for Alcatraz Island tours between May 9 - July 11.
- sanook
- Amerika-expert
geregeld 
Dat is ook weer gedaan! Zag dat de weekenden al ver vol zaten. Liep precies tot de juiste datum door 
Ik probeer ook te bestellen maar kan mijn kaartgegevens niet ingeven
-
Pascal
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Ik heb ook net die problemen tegengekomen. Iemand anders heeft geboekt via een andere computer dat lukte wel. Wat me later wel lukte is de kaartgegevens plakken in die velden... Mss dat dat bij jou ook gaat
Yes, gelukt. Hier geen problemen met het invullen van de cardgegevens.
@Pascal bedankt voor de tip!
Het is gelukt via de gsm.
Het is gelukt via de gsm.
-
ValentineR
- Amerika-newbie
Vanmorgen hebben we een email gehad en kaartjes voor 11 mei kunnen boeken voor Alcatraz!
-
Whitestreet
- Amerikafan
Ik heb ook een email gehad , meteen de night tour geboekt op 8 juni. Als we in de haven terugkomen van onze fietstocht gaan we lekker eten en daarna naar Alcatraz 
2018 Florida / 2019 Westkust
-
ingrid1955
- Amerikakenner
oef, geboekt !
voor problemen met inbrengen kaartgegevens : heb dat ook heel af en toe , met mijn apple. lukt dan wel met mijn Toshiba/windows. misschien een oplossing?
de tip om gegevens te plakken ga ik volgende keer eens proberen, bedankt !
Jacques
voor problemen met inbrengen kaartgegevens : heb dat ook heel af en toe , met mijn apple. lukt dan wel met mijn Toshiba/windows. misschien een oplossing?
de tip om gegevens te plakken ga ik volgende keer eens proberen, bedankt !
Jacques
-
ingrid1955
- Amerikakenner
hebben jullie toestemming om onze plannen zomaar te kopiëren ?Whitestreet schreef: ↑12 apr 2019, 14:05k heb ook een email gehad , meteen de night tour geboekt op 8 juni. Als we in de haven terugkomen van onze fietstocht gaan we lekker eten en daarna naar Alcatraz
Jacques
-
Whitestreet
- Amerikafan
@ingrid1955
Bedoel je de nighttour, na het fietsen, of de datum of misschien alle 3? Dat zou wel heel toevallig zijn
Bedoel je de nighttour, na het fietsen, of de datum of misschien alle 3? Dat zou wel heel toevallig zijn
Kun je Alcatraz last-minute bezoeken zonder kaartjes vooraf te kopen? Ik ben alleen, dus er hoeft maar 1 plaatsje vrij te zijn. Nadeel is wel dat het een zaterdag of zondag is (in Memorial Day weekend). Er zijn nu nog genoeg kaartjes te koop, maar ik wil mij nog niet vastleggen. Ik wil misschien de avondtour doen op vrijdag, maar weet niet of ik dat red met mijn aankomst vanaf de airport. Vandaar de last-minute beslissing 
-
Whitestreet
- Amerikafan
Dat kan wel hoor, maar gezien het weekend dat jij er heen wil acht ik de kans erg klein dat het gaat lukken.
Je kan wel bij het reserveren zien hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn, als je die in de gaten kan houden heb je een idee hoe snel het gaat
en kan je altijd nog beslissen om vooraf te reserveren. misschien zelfs op de dag zelf als je weet dat je het gaat redden.
Als je op de dag zelf bijvoorbeeld om 2 uur weet dat je het gaat redden een ticket reserveren zeg maar
Je kan wel bij het reserveren zien hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn, als je die in de gaten kan houden heb je een idee hoe snel het gaat
en kan je altijd nog beslissen om vooraf te reserveren. misschien zelfs op de dag zelf als je weet dat je het gaat redden.
Als je op de dag zelf bijvoorbeeld om 2 uur weet dat je het gaat redden een ticket reserveren zeg maar
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lijkt mij bijzonder onverstandig om niet te boeken. Je kunt kosteloos annuleren als je meer dan 3 dagen van te voren annuleert. Zie https://www.alcatrazcruises.com/refunds/
Om baar Alcatraz te gaan op de avond van aankomst lijkt me niet zo handig. Je zult aardig moe zijn dan.
Marianne
Om baar Alcatraz te gaan op de avond van aankomst lijkt me niet zo handig. Je zult aardig moe zijn dan.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1212 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken
-