Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mapgasprices.com
Mapgasprices.com
Ik ga dit jaar naar de westkust en het valt me op dat de benzineprijzen daar een stuk hoger zijn dan bijvoorbeeld vorige keer in Utah.
Nu zie ik actuele prijzen per pomp op gasprices.com. Zijn deze prijzen inderdaad actueel en betrouwbaar?
Op vakantie kijk ik niet op een paar euro/dollar maar met een benzine slurpende camper toch wel de moeite waard om prijzen te vergelijken.
Ik zie op gasprices.com soms wel verschillen in één stad/dorp van 10% bijvoorbeeld in Port Angeles. Klopt dat?
Nu zie ik actuele prijzen per pomp op gasprices.com. Zijn deze prijzen inderdaad actueel en betrouwbaar?
Op vakantie kijk ik niet op een paar euro/dollar maar met een benzine slurpende camper toch wel de moeite waard om prijzen te vergelijken.
Ik zie op gasprices.com soms wel verschillen in één stad/dorp van 10% bijvoorbeeld in Port Angeles. Klopt dat?
Staten bezocht: CA, NE, UT, AR, CO, WY, ID
- Almere vak V
- Amerika-expert
Re: Mapgasprices.com
Ja hoor! Kan makkelijk. Ook in Amerika heb je pompen die standaard goedkoper zijn dan anderen. Wij hebben in Oregon altijd een vaste pomp waar wij tanken voordat we de berg oprijden. Eigenlijk standaard altijd onder de 2 dollar voor een gallon. Als je dan downtown San Francisco je auto staat vol te gooien voor 4 en een halve dollar moet ik toch wel ff slikken zullen we maar zeggen.
-
Borrelparaat
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Het loont daarom inderdaad om - wanneer je wifi hebt - dat soort websites te raadplegen. Ik deed dat zelf met https://www.gasbuddy.com. gewoon even voor vertrek opzoeken welke pomp op je route het goedkoopst is.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Soms is het ook voordeliger als je cash betaalt.
Wij weten ook de goedkopere adresjes te vinden, maar volgens mij stinkt die benzine veel meer...zo'n zwavelluchtje....of ligt dat aan mij.. 
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta