Inderdaad ja. Betaalde eergisteren nog $2.09/gallon in GA, dat was een mooie meevaller.Gast schreef: ↑01 feb 2019, 00:28Benzine daarentegen is supergoedkoop op het moment.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
SUV ineens bijna 2 x zo duur ?
Re: SUV ineens bijna 2 x zo duur ?
update:tmt57th schreef: ↑01 feb 2019, 00:13heb net geboekt bij Drive-Canada, dat is inderdaad te annuleren.
Wist niet dat autos ook zo konden fluctueren zoals vliegtickets.
Wel nog een automatische e-mail gekregen dat ze de boeking niet onmiddelijk bevestigd kon worden... hopelijk komt dat al goed, dan hebben we toch al iets![]()
ik had dus eind fabruari bij Drive-Canada een fullsize SUV geboekt voor 3 weken in juli van Toronto naar Montreal voor 1530€.
Onlangs toevallig via Alamo.be eens dezelfde verhuur ingeveven, en die kwam uit op 1182€

ik heb nu een offerte aangevraagd want er stond bij "op aanvraag". Durf niet goed direct te boeken met die "op aanvraag" want als het dan toch niet gaat...
Ik zou kosteloos kunnen annuleren bij Drive-Canada volgens de site, iemand ervaring mee? mailtje sturen?
Alamo.be is niet Alamo, maar is gewoon een reisagent, dezelfde die ook alamo.nl exploiteert (Target Benelux BV in Vleuten). Als er "op aanvraag" staat bij een tarief zal de kans dat het tarief ook echt bestaat klein zijn, zeker als je het zelf niet gewoon via een van de directe kanalen kunt vinden.
Vroeg me af (heb zelf al geregeld dus het speelt niet meer) of het ook uitmaakt waar je kijkt. Dat wanneer je bijv met je pc thuis kijkt dit hoger kan uitpakken als bijv op het werk omdat je vaker gekeken hebt???
Yep Ik weet dat het een broker is. Heb de offerte binnen gekregen nu. 1197€ (Incl. Afkoopsom eigen risico wat je altijd hebt in Canada). Mijn huidige reservering bij drive-canada is 1530€ voor hetzelfde.
De SUV nu boeken op de site is terug naar 1900€ gesprongen, maar ik heb de offerte nu die 5 dagen geldig is.
Vreemd allemaal. Alleen de duurdere “Gold” versie was zo goedkoop, de normale “inclusive” was de gewone prijs van 1750€.
Misschien toch proberen om te boeken en als ik de voucher heb de reservering van drive-canada annuleren.
Dit zou zonder kosten moeten kunnen volgens hun site?
De SUV nu boeken op de site is terug naar 1900€ gesprongen, maar ik heb de offerte nu die 5 dagen geldig is.
Vreemd allemaal. Alleen de duurdere “Gold” versie was zo goedkoop, de normale “inclusive” was de gewone prijs van 1750€.
Misschien toch proberen om te boeken en als ik de voucher heb de reservering van drive-canada annuleren.
Dit zou zonder kosten moeten kunnen volgens hun site?
- Robbie&Irene
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Om een mooi vergelijk te maken met meerdere brokers kan je Momondo of Skyscanner gebruiken, alleen bijv alamo/british en bijv uscarhire etc komen daar niet voorbij. In onze 5 voorgaande keren kwam toch steeds Alamo via Rentalcars als goedkoopste uit de bus en werkte skip the counter prima.
Inmiddels zo'n 4 weken geleden zijn de prijzen weer enigszins genormaliseerd en hebben we voorlopig een standaard SUV bij Alamo gereserveerd voor ~1100 euro incl oneway fee, geheel gratis te annuleren en daarom kijken we nog regelmatig voor een zomaar onverwacht "harryh" tarief
Inmiddels zo'n 4 weken geleden zijn de prijzen weer enigszins genormaliseerd en hebben we voorlopig een standaard SUV bij Alamo gereserveerd voor ~1100 euro incl oneway fee, geheel gratis te annuleren en daarom kijken we nog regelmatig voor een zomaar onverwacht "harryh" tarief

Update: uiteindelijk geboekt en voucher al ontvangen van alamo en gecontroleerd bij alamo.com!
Alles heel vlot gegaan en nog goed telefonisch geholpen geweest (Niet moeilijk gedaan over een kortingscode die niet was opgenomen in de offerte)
Met die extra korting eruit geperst op 1180€ uitgekomen. Was denk ik een “Harryh” tarief want een dag later stond dezelfde fullsize suv weer op 1900€ (alleen de duurdere gold versie met meerdere bestuurders was zo verdacht goedkoop).
Boeking geannuleerd bij drive-canada zonder problemen.
Dankij de tips van dit forum door te blijven rondkijken dus 350€ uitgespaard
Alles heel vlot gegaan en nog goed telefonisch geholpen geweest (Niet moeilijk gedaan over een kortingscode die niet was opgenomen in de offerte)
Met die extra korting eruit geperst op 1180€ uitgekomen. Was denk ik een “Harryh” tarief want een dag later stond dezelfde fullsize suv weer op 1900€ (alleen de duurdere gold versie met meerdere bestuurders was zo verdacht goedkoop).
Boeking geannuleerd bij drive-canada zonder problemen.
Dankij de tips van dit forum door te blijven rondkijken dus 350€ uitgespaard

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht