Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Georganiseerd of zelf op reis?
Re: Georganiseerd of zelf op reis?
Hoi,
IK werd terecht door iemand op de vingers getikt dat ik geen reactie meer had gegeven.
Dat is inderdaad niet netjes.
Ik heb al jullie reacties uiteraard gelezen en ben er erg blij, Uiteindelijk ben ik in zee
gegaan met een travel counseler. Dat bevalt me eigenlijk prima.
Het wordt een mooie reis en ik zal in dit forum zeker de komende tijd nog wel wat
vragen willen stellen of tips willen horen. Bijvoorbeeld over de helikoptervluchten over de Grand Canyon.
Daar kreeg ik al de tip bij om eerst te zoeken alvorens een nieuwe vraag te stellen.
In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties.
Eric
IK werd terecht door iemand op de vingers getikt dat ik geen reactie meer had gegeven.
Dat is inderdaad niet netjes.
Ik heb al jullie reacties uiteraard gelezen en ben er erg blij, Uiteindelijk ben ik in zee
gegaan met een travel counseler. Dat bevalt me eigenlijk prima.
Het wordt een mooie reis en ik zal in dit forum zeker de komende tijd nog wel wat
vragen willen stellen of tips willen horen. Bijvoorbeeld over de helikoptervluchten over de Grand Canyon.
Daar kreeg ik al de tip bij om eerst te zoeken alvorens een nieuwe vraag te stellen.
In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties.
Eric
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht