Aanstaande woensdag vertrekken we (mijn vrouw en ik) voor onze eerste camperreis in de USA. We hebben een El Monte RV "wegbrengcamper" die we ophalen in Middlebury, Indiana en af moeten leveren in Los Angeles.
Ons schema ziet er als volgt uit:
6 maart: Vlucht Amsterdam-Chicago
7 maart: Camper ophalen in Middlebury, Indiana (we krijgen de camper ergens in de middag)
30 maart: Camper inleveren in Los Angeles
31 maart: Vlucht Los Angeles-Amsterdam
We hebben de camper dus van 's middags 7 maart tot 30 maart, dat zijn dus 22 volle dagen. Ons plan is om eerst zo snel mogelijk naar het zuidwesten te rijden, waar het wat warmer is en daarna wat rustiger aan en dingen bekijken. We hebben al een globale route, maar ik zou van ervaren USA campergangers willen weten welke route zij zouden doen en welke dingen we zeker moeten gaan bekijken. Het is voor ons de eerste keer, dus we hebben nog niets gezien.
Dus, wat is de mooiste 22-daagse route van Chicago/Middlebury naar Los Angeles in Maart (dus rekening houden met de weersomstandigheden)voor "beginners"?
En welke kampeerplaatsen moeten we zeker van te voren reserveren?
Beetje kort dag, maar het is er nog niet van gekomen om in detail alles uit te zoeken. Alvast bedankt voor de voorstellen!
Groetjes, Henry