Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
MyVegas (computerspel) - deel VIII
Re: MyVegas (computerspel) - deel VIII
Iemand enig idee wanneer het mogelijk is om voor oktober te boeken via Myvegas?
Denk dat deze pas in juni/juli beschikbaar zijn.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Er zijn nieuwe voorwaarden en regels wat betreft het gebruik en het aantal rewards per periode.
Voorlopig is er wel nog veel onduidelijkheid omdat de T&C van de meeste rewards nog niet is aangepast:
How many rewards can I redeem from each partner?
Based on our close negotiations with our partners to secure the maximum amount of high value rewards for our loyal players, the following limits are in place:
Premium Rewards
Full MGM comps are now considered premium rewards. This will be noted in each rewards terms and conditions. Players are limited to 3 premium rewards per 30 days per the terms and conditions.
Non-Premium Rewards
For rewards by MGM (or our other partners) that do not state in the Terms and Conditions "This is a premium reward", you can redeem as many as you have the LP to purchase per the terms and conditions. Treat yourself to a BOGO show, BOGO cocktail and a discounted room on top of your premium rewards!
MGM Rewards outside of Las Vegas
For properties outside of the Vegas area the standard 3-in-30 rules currently still apply to all rewards offered at those properties.
Cruise Rewards
Most cruise rewards require that you apply the reward at the time you book, or within a certain period after your reservation is made. Some rewards are for select sailings only or are non-refundable for certain limited time offers.
I loved that reward! When can I purchase and use it again?
Most rewards are limited to "1 per player" per offer period. This is also noted in the Terms and Conditions. This means that you can purchase this reward once each offer period. When the offer period renews you can purchase it again. Offer periods are subject to change based on the availability and our negotiations with our partners. We do this to offer all of our players the best chance to sample all of our great rewards.
Last Updated: 8h • Permalink
Voorlopig is er wel nog veel onduidelijkheid omdat de T&C van de meeste rewards nog niet is aangepast:
How many rewards can I redeem from each partner?
Based on our close negotiations with our partners to secure the maximum amount of high value rewards for our loyal players, the following limits are in place:
Premium Rewards
Full MGM comps are now considered premium rewards. This will be noted in each rewards terms and conditions. Players are limited to 3 premium rewards per 30 days per the terms and conditions.
Non-Premium Rewards
For rewards by MGM (or our other partners) that do not state in the Terms and Conditions "This is a premium reward", you can redeem as many as you have the LP to purchase per the terms and conditions. Treat yourself to a BOGO show, BOGO cocktail and a discounted room on top of your premium rewards!
MGM Rewards outside of Las Vegas
For properties outside of the Vegas area the standard 3-in-30 rules currently still apply to all rewards offered at those properties.
Cruise Rewards
Most cruise rewards require that you apply the reward at the time you book, or within a certain period after your reservation is made. Some rewards are for select sailings only or are non-refundable for certain limited time offers.
I loved that reward! When can I purchase and use it again?
Most rewards are limited to "1 per player" per offer period. This is also noted in the Terms and Conditions. This means that you can purchase this reward once each offer period. When the offer period renews you can purchase it again. Offer periods are subject to change based on the availability and our negotiations with our partners. We do this to offer all of our players the best chance to sample all of our great rewards.
Last Updated: 8h • Permalink
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Dat ziet er veelbelovend uit. Als ik naar de bufetten kijk. Lijken alleen debufetten waar je niet voor in een mgm hotel hoeft te zitten als premium te staan. Maar als je dusin een mgm zit (evt met myvegas comp) kun je zo te zien onbeperkt bufet comps kopen
- Christian
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
Misschien binnenkort toch maar eens die 3 miljoen LP's op gaan maken.
Dan ga ik mij voor 2 miljoen klem eten.

Dan ga ik mij voor 2 miljoen klem eten.

Voor alle foto's
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
http://www.flickr.com/photos/pipochris/sets/
YouTube
https://www.youtube.com/user/werfje/
Bedankt voor de info georgesken!
Toch even kijken of er niets leuks bij te boeken is op die manier. Ik heb nu als rewards een gratis hotelkamer, 2 tickets voor Shark Reef en wil nog 1 gratis buffet nemen ergens. Dan zijn in principe mijn 3 rewards op. Maar vanaf nu zou ik dan bv nog 50% off 2 tickets voor een CDS show of een ander BOGO buffet kunnen nemen als ik t goed lees? De restrictie van 1 reward per type is dan ook weg?
Wanneer boeken jullie trouwens die buffetten? Ik zie dat daar nu bv bijstaat 'redeem before 25 March'. Is dat de datum dat je het buffet effectief gaat eten? Wij zijn er in juni en moeten waarschijnlijk nog een tijdje wachten.
Toch even kijken of er niets leuks bij te boeken is op die manier. Ik heb nu als rewards een gratis hotelkamer, 2 tickets voor Shark Reef en wil nog 1 gratis buffet nemen ergens. Dan zijn in principe mijn 3 rewards op. Maar vanaf nu zou ik dan bv nog 50% off 2 tickets voor een CDS show of een ander BOGO buffet kunnen nemen als ik t goed lees? De restrictie van 1 reward per type is dan ook weg?
Wanneer boeken jullie trouwens die buffetten? Ik zie dat daar nu bv bijstaat 'redeem before 25 March'. Is dat de datum dat je het buffet effectief gaat eten? Wij zijn er in juni en moeten waarschijnlijk nog een tijdje wachten.
2010 : SC, NC & Washington DC
2010 : NY & FL
2011 : NV, AZ, NM, CO, UT & CA foto's 2011
2013 : AR, MS & TN
2014 : GA
2015 : CO, NE, SD, WY, MO, ID & UT
2018 : BC & AB (CA), MT, ID & WA
2010 : NY & FL
2011 : NV, AZ, NM, CO, UT & CA foto's 2011
2013 : AR, MS & TN
2014 : GA
2015 : CO, NE, SD, WY, MO, ID & UT
2018 : BC & AB (CA), MT, ID & WA
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Lijkt dus iets interessanter weer geworden.
Vanaf wanneer zou ik hotel kamer voor juli kunnen boeken?
Vanaf wanneer zou ik hotel kamer voor juli kunnen boeken?
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
en nog een vraagje:
wij zijn met zijn vieren.
3 ervan spelen myvegas (4e is te jong)
We willen graag tickets voor Love.
Ik zie gratis tickets (70.000), maar dat zijn standaard (slechte zitplaats?) en bijna altijd uitverkocht. Die zouden we als ze beschikbaar zijn 3 kunnen doen via rewards en dan 1 kaart bijkopen.
of:
2 gratis a 70.000 en 1 x 2 kaarten voor 50% a 5.000
Hiervan lijkt me (indien geen addertjes onder het gras ) de tweede optie beste, kost immers minste punten
Maar ik zou ook kunnen kiezen voor:
2x 2 kaarten a 50% en dat zijn dan premium kaarten voor 10.000 punten.
Maar dan moet ik dus 2 kaarten betalen in totaal, dus kost veel meer geld.
Mijn vraag is nu, is dat het waard, om dus extra kaart (die ook nog eens duurder zullen zijn) te betalen om dan premium plaatsen te hebben?
wij zijn met zijn vieren.
3 ervan spelen myvegas (4e is te jong)
We willen graag tickets voor Love.
Ik zie gratis tickets (70.000), maar dat zijn standaard (slechte zitplaats?) en bijna altijd uitverkocht. Die zouden we als ze beschikbaar zijn 3 kunnen doen via rewards en dan 1 kaart bijkopen.
of:
2 gratis a 70.000 en 1 x 2 kaarten voor 50% a 5.000
Hiervan lijkt me (indien geen addertjes onder het gras ) de tweede optie beste, kost immers minste punten
Maar ik zou ook kunnen kiezen voor:
2x 2 kaarten a 50% en dat zijn dan premium kaarten voor 10.000 punten.
Maar dan moet ik dus 2 kaarten betalen in totaal, dus kost veel meer geld.
Mijn vraag is nu, is dat het waard, om dus extra kaart (die ook nog eens duurder zullen zijn) te betalen om dan premium plaatsen te hebben?
Bij mij is nog niet alles geupdate zo te zien. The rewards die ik eerst wel kon zien (2 nachten Aria enz) zijn nu wel verdwenen.georgesken schreef: ↑23 feb 2019, 11:47Er zijn nieuwe voorwaarden en regels wat betreft het gebruik en het aantal rewards per periode.
Voorheen kon ik 4 rewards redeemen, geld dat nu voor 4 premium?
Wat betreft de buffeten, deze tellen niet meer mee dus? geld dit alleen voor BOGO deals?
Heb door een mazzeltje nu ineens 1.1 miljoen LP erbij gekregen dus toch maar even kijken of we nog een weekje naar Vegas gaan dit jaar

-
- Amerikakenner
Alles is nog heel onzeker over de nieuwe voirwaarden. Er wordt op de MV fora nog Veel gespeculeerd over wat nu premium is en wat niet.
Als je voorheen 4,5 of 6 rewards had zou dit volgens laatste nieuws zo blijven wat betreft de premium rewards.
Als je voorheen 4,5 of 6 rewards had zou dit volgens laatste nieuws zo blijven wat betreft de premium rewards.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Bedankt voor je toelichting, ik wacht het nog even af. Mochten we gaan dan zal dit pas rond oktober worden. Dus nog genoeg tijd voor hun om de boel op een rijtje te krijgen.
Even een vraag, of twee..
ik heb dit al een keer voorbij zien komen, maar ben het even vergeten. Bedoelen ze nu (bv) met : reward must be redeemed by march 30, dat je je prijs tot die datum kunt aanschaffen? of dat je deze moet gebruiken vóór die datum?
Ik zie bij de calender voor de gratis nachten dat de periode als wij er zijn er eigenlijk weinig mogelijk is. Wij zitten er van 30 mei t/m 2 juni. Dus in het weekend. Nu zie ik wel in de calenders dat 30 mei op donderdag geel gekleurd is (bij Vdara bv.) Betekend dit dat we dan wel 1 nacht kunnen boeken? Dus 30 mei aankomen en de 31ste vertrekken? De 31ste staat namelijk als wit aangegeven. Kan iemand deze myvegasnitwit hierover duidelijkheid geven hoe dit zit? We hebben al wel het Hilton geboekt, maar zou toch leuk zijn een nachtje Vdara te kunnen doen bv.

Ik zie bij de calender voor de gratis nachten dat de periode als wij er zijn er eigenlijk weinig mogelijk is. Wij zitten er van 30 mei t/m 2 juni. Dus in het weekend. Nu zie ik wel in de calenders dat 30 mei op donderdag geel gekleurd is (bij Vdara bv.) Betekend dit dat we dan wel 1 nacht kunnen boeken? Dus 30 mei aankomen en de 31ste vertrekken? De 31ste staat namelijk als wit aangegeven. Kan iemand deze myvegasnitwit hierover duidelijkheid geven hoe dit zit? We hebben al wel het Hilton geboekt, maar zou toch leuk zijn een nachtje Vdara te kunnen doen bv.
Als er bij staat: reward must be redeemed by march 30, dan moet deze voor 30 maart verzilverd worden.
Als dit voor een hotel overnachting is dan geld er dat er voor 30 maart geboekt moet worden, wat dus betekend dat je gerust een latere datum kan uitkiezen mits beschikbaar. Als dit een reward is zoals een buffet o.i.d. dan moet deze reward voor 30 maart ter plekke in Las Vegas verzilverd worden. Dit gebeurt aan de M-life balie van een MGM hotel.
Als antwoord op de vraag van de boeking bij Vdara. Als de dag van aankomst geel is betekent dit dat je in dit geval inderdaad de 30e aankomt en de 31e vertrekt. Als je de reward hebt geclaimd dan krijg je hierover een bevesigings mail, hierin staat een link die je doorverwijst naar de site van het hotel. Mocht het toch niet na je zin zijn dan kan je achteraf nog de reward cancelen en krijg je je gouden munten terug. Hou er wel rekening mee dat je dit maar een aantal keren mag doen binnen een tijd van 30 dagen.
Als dit voor een hotel overnachting is dan geld er dat er voor 30 maart geboekt moet worden, wat dus betekend dat je gerust een latere datum kan uitkiezen mits beschikbaar. Als dit een reward is zoals een buffet o.i.d. dan moet deze reward voor 30 maart ter plekke in Las Vegas verzilverd worden. Dit gebeurt aan de M-life balie van een MGM hotel.
Als antwoord op de vraag van de boeking bij Vdara. Als de dag van aankomst geel is betekent dit dat je in dit geval inderdaad de 30e aankomt en de 31e vertrekt. Als je de reward hebt geclaimd dan krijg je hierover een bevesigings mail, hierin staat een link die je doorverwijst naar de site van het hotel. Mocht het toch niet na je zin zijn dan kan je achteraf nog de reward cancelen en krijg je je gouden munten terug. Hou er wel rekening mee dat je dit maar een aantal keren mag doen binnen een tijd van 30 dagen.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Inmiddels heb ik ontdekt dat een premium ticket voor CdS Love een plek in categorie C is (best goede plaatsen volgens mij), maar kan iemand mij zeggen in welke categorie je zit met een standaard ticket? De gratis ticets zijn er namelijk alleen maar als standaard ticket. De premium alleen met 50% korting.
Wij spelen met 3 en hebben 4 tickets nodig. Dus in het ene geval moeten we er 2 betalen en in het andere geval 1. De vraag is of dit het waard is, of de plekken echt beter zijn.
Wij spelen met 3 en hebben 4 tickets nodig. Dus in het ene geval moeten we er 2 betalen en in het andere geval 1. De vraag is of dit het waard is, of de plekken echt beter zijn.
Markstraal, bedankt voor je heldere uitleg
Ook over de buffetten, ik wist dit namelijk niet en wilde eigenlijk zo'n buffet aanschaffen, maar zo te lezen wacht ik nog maar even dan
Wel leuk dat we dan toch nog een nachtje kunnen gaan boeken. Ik denk dat we Vdara vastleggen en nog even kijken of we kunnen doorsparen voor Bellagio. Dat moet denk ik wel lukken voor die tijd.
Nogmaals, dank!

Wel leuk dat we dan toch nog een nachtje kunnen gaan boeken. Ik denk dat we Vdara vastleggen en nog even kijken of we kunnen doorsparen voor Bellagio. Dat moet denk ik wel lukken voor die tijd.
Nogmaals, dank!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik zie overal nog staan ‘3 MGM-offers per rolling period of 30 days, regardless of type’...
Maakt dus precies geen onderscheid tussen premium of niet?
Maakt dus precies geen onderscheid tussen premium of niet?
-
- Amerikakenner
Alles is nog niet aangepast, aan de mlife balies zelf weten ze ook nog van niets over de veranderingen hebben enkele mensen aangegeven. Nog even afwachten dus voor alles duidelijk is. Als je goed zoekt zie je bij sommige rewards wel al staan : this is A premium reward.
-
- Amerika-expert
Ik wacht af, nog tijd genoeg.
Dat zou het wel een pak interessanter maken...
Ik heb na exact 3 maand spelen 225.000 LP, mijn vrouw 169.000.
Dat zou het wel een pak interessanter maken...
Ik heb na exact 3 maand spelen 225.000 LP, mijn vrouw 169.000.
-
- Amerika-expert
Heb er inderdaad al eentje gevonden (2 gratis tickets voor Shark Reef) waar ‘premium’ bijstaat. Vraag me af of ze inderdaad onbeperkt non-premium zullen toestaan en vanaf wanneer, kan er amper iets van vinden.georgesken schreef: ↑28 feb 2019, 22:21Alles is nog niet aangepast, aan de mlife balies zelf weten ze ook nog van niets over de veranderingen hebben enkele mensen aangegeven. Nog even afwachten dus voor alles duidelijk is. Als je goed zoekt zie je bij sommige rewards wel al staan : this is A premium reward.
Indien dat werkelijk zo is, is het feest. Met wat meeval zit ik aan 7-800000 LP tegen oktober en mijn vrouw nog eens pakweg 3-400000.
-
- Amerikafan
- Partner van: Wouter
- Aantal x V.S. bezocht: 2
ik heb via MyVegas een nacht in the Bellagio genomen. Nu moet ik voor begin april deze kamer redeemen. Volgens hen moet je een MLife account aanmaken, dat heb ik gedaan en daar zou een link moeten staat om de kamer te redeemen. Maar met alle goede wil van de wereld kan ik deze niet vinden. Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn kamer het best redeem? Mijn punten zijn inmiddels in mindering gebracht, er stond ook dat je een mail zou krijgen maar deze heb ik niet ontvangen.
Alvast bedankt.
Debbie
Alvast bedankt.
Debbie
wouterendebbie.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/
wouterendebbie3.blogspot.be/
https://www.facebook.com/groups/2198403 ... =bookmarks
wouterendebbie4.blogspot.be/
wouterendebbie1.blogspot.be/
wouterendebbie2.blogspot.be/