Ik heb daar ook gezeten. Op zich prima, mooie locatie, gratis fietsen, maar wel: heeeel klein!
Ik heb op 2 verdiepingen gelogeerd en zou adviseren om de hoogste verdieping aan te vragen (daar was mijn kamer iets groter )
Het verblijf wordt in dit blog beschreven (ik word hier wakker in een ander hotel, en verhuis deze dag naar The Jane:) http://marinnyc.reismee.nl/reisverhaal/186778/religie/
Brooklyn lager is goed te doen. Ik snap trouwens niet waarom je veel geld zou uitgeven voor een taxi vanaf JFK. Voor 32 dollar heb je een weekkaart voor de metro waarmee je ook van/naar JFK komt. Een enkeltje met de taxi kost je al het dubbele. Ook qua tijdbesparing is het niet de moeite.
Correct; de Skytrain (tussen JFK en Jamaica or Howard Beach) is niet inclusief. Die kost $5 en moet afzonderlijk betaald worden, ook met Metrocard.
Maar dan nog is dit stukken goedkoper dan een taxi of shuttlebus. En zoals al gezegd is een taxi/bus niet persé sneller.
Vorig jaar ben ik met de metro van JFK naar mijn hotel op Manhattan (Chelsea) gegaan. Terug met een shuttlebus naar Newark. De shuttlebus heeft zolang door zuid Manhatten gereden om alle andere passagiers op te halen, dat het ruim 1,5 uur duurde voor we op Newark aankwamen. Dus én duurder én langere reistijd dan de metro.
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Met de metro en dan een stukje lopen. Welke halte je uit moet stappen hangt af van de ingang van de Zoo die je wilt nemen. Zowel Google Maps als de website geven een beschrijving. Ik ben er deze winter geweest en de dierentuin viel mij een beetje tegen. Er was erg veel niet te zien vanwege de kou (hoewel boven het vriespunt) en de communicatie daarover was minimaal. Dan loop je dus veel om te ontdekken dat er niets te zien is. Ongetwijfeld zal dit in lente of zomer beter zijn.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.