Anouschka schreef:Ik heb het 1e exemplaar ook ontvangen Niet één, maar zelfs 2 exemplaren... Ze zijn wel heel erg enthousiast geweest. Nu maar even kijken op mijn bankrekening of ze het bedrag ook niet 2 keer hebben afgeschreven.
phillybilly schreef:Ik heb nog steeds niks ontvangen
Wellicht dat Anouschka er ook eentje van jou heeft...
Bij mij is trouwens nog niets afgeschreven of ik kan het niet meer vinden...
Groeten, Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Ik heb het blad ook al ontvangen. Week terug o.i.d. en nog geen geld afgeschreven.
Ik was even benieuwd of het abonnement automatisch stopt of dat je het evt. moet opzeggen. Kan het niet meer terughalen en verwacht dat het automatisch stop omdat ik anders vast niet mee had gedaan. Weet iemand nog hoe het precies zat?
ik heb al een jaar of 2 een abonnement op America en het geld wordt bij mij automatisch elk jaar weer afgeschreven dus ik denk dat je het zelf moet stopzetten.
Maar waarom zou je?
Als amerika liefhebber is het een heel mooi blad en voor die 18,50 per jaar hoef je het (vind ik) ook niet te laten.
Ik vind het ook leuk om ze te bewaren en zoek er nog wel eens dingen in terug.
Jammer dat het maar 4 keer per jaar verschijnt. ..moet altijd zo lang wachten op de volgende
Ik weet niet of ik het blad ga opzeggen maar wil wel graag weten of het automatisch stopt of niet zodat ik weet waar ik aan toe ben. Na drie nummers kijk ik dan wel of ik een abonnement wil houden.
Is het al bij iemand afgeschreven ?
Ik heb het blad ontvangen en lekker in de trein uitgelezen....maar er is nog geen geld af.....het zal toch geen gratis aanbieding zijn
Hier even van mij,ik had mij al in aug 2006zelf ingeschreven en niets gehoord,toen heb ik mezelf bij Denis zijn aanbieding ook aangemeld.
Kreeg ik eind van het jaar ineens een afschrift van de bank er was 18.95 afgeschreven voor het blad Amerika terwijl ik nog niets had thuisgehad.
Ik heb het dan ook gelijk terug laten halen.
Was verbaast dat ik in Jan 2007ineens het bald bij de post zat,dus ik heb toen toch maar betaald,
Nu in maart heb ik twee keer het zelfde blad gekregen een op de naam
M A Molenbroek en een op Schotmans Molenbroek.
Wat ik ook doe mailen bellen niks help geen reactie helemaal niks.
Ze hebben ook niet meer geld afgehouden ,maar nu zit ik wel met twee bladen en ik vind het heel jammer het is niet meer zo fijn blad als een paar jaar geleden toen was het veel dikker en beter papier.
Maar nu hoe kan ik het abonnement opzegen als je schrijf of bel en niets terug hoor.
Heel lastig Ria
Ik wil een adreswijziging doorgeven, maar kan nergens contactgegevens vinden van AmericA magazine (google me suf )
Iemand die de gegevens hiervan heeft ?
BVD
phillybilly schreef:Ik wil een adreswijziging doorgeven, maar kan nergens contactgegevens vinden van AmericA magazine (google me suf )
BVD
Jolanda,
Kijk eens op de laatste pagina (pag. 66 van het laatste nummer). Daar staan telefoonnummers, adressen en emailadressen. Via één van deze adressen/telefoonnummers moet het vast wel lukken.
phillybilly schreef:Ik wil een adreswijziging doorgeven, maar kan nergens contactgegevens vinden van AmericA magazine (google me suf )
BVD
Coyote schreef:Kijk eens op de laatste pagina (pag. 66 van het laatste nummer). Daar staan telefoonnummers, adressen en emailadressen. Via één van deze adressen/telefoonnummers moet het vast wel lukken.
Roland
Ik heb pas één exemplaar gehad en ik heb geen idee waar ie rondslingert
Ik ga het proberen via de site die Markro aangeeft.
Vanochtend ontving het volgende blad van AmericA alweer via de post. Ondertussen is er nog steeds niets afgeschreven... Gaat toch iets niet goed daar bij de administratie.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.