Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Yess81: Graag jullie reactie en tips op onze planning

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis Yess81: Graag jullie reactie en tips op onze planning

Bericht door Martin & Marianne »

:thumbup:

Headwater is voor de eerste nacht zeker een optie; je kunt dan nog een hele dag in Yellowstone blijven. Of kijk naar Grant Village. Beide campings liggen nog geen 3 kwartier rijden uit elkaar dus het maakt niet veel uit welke je kiest.
Grant lijkt me wel mooi omdat je dan tegen de avond of heel vroeg in de ochtend naar West Thumb kunt gaan; lijkt me wel mooi en rustig dan.

Marianne
Yess81
Amerika-ontdekker

Bericht door Yess81 »

wie weet nog een leuke camping in cody?
het liefste op loopafstand van cody centrum
wij hebben pandarosa campground een mail gestuurd maar nog geen reactie en zoeken naar een alternatief

En nog een tweede vraag;
Nacht Yellowstone extra ten koste van Grand Teton of dat niet doen? Ik ben benieuwd naar jullie meningen
Wij kunnen dan vroeg uit Yellowstone vertrekken en de gehele dag door grand Teton rijden.
Of doe je Grand Teton dan te kort?
Wij zullen de volgende ochtend niet veel tijd hebben voor Grand Teton omdat we dan naar heber city zullen rijden
@ PSV Wally volgens mij heb jij dat ook gedaan in 2013. Zeg ik dat goed?
Laatst gewijzigd door Yess81 op 13 jan 2019, 17:02, 2 keer totaal gewijzigd.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ponderosa zou ik niet op loopafstand van het centrum kwalificeren. Er ligt er ook nog 1 aan beck lake, maar het zijn allemaal min of meer grote parkeerplaatsen wat ik ervan zie. Gewoon de camper pakken en hopen dat je daar ergens kunt parkeren of hopen dat er iets van een openbaar vervoer komt.
Ik vind de wandeltijden in google maps vaak een beetje ruim gerekend, maar tot aan het museum is het een minuut of 10/12, maar tot aan het centrum waar de shootout plaatsvind is het denk ik wel een klein halfuur lopen.

Als je geluk hebt zie je net als ik nog wat herten door het dorp lopen. Voor de rest staat cody voor mij als een hele regenachtige dag in mn geheugen en heb ik er behalve het museum weinig gedaan. De shootout was nog gesloten voor het seizoen toen ik er was.
Yess81
Amerika-ontdekker

Bericht door Yess81 »

onze planning is glenwood springs - RMNP
RMNP
RMNP - Denver

is het dan verstandig om twee nachten morain campground te boeken?
het voordeel vinden wij dat deze camping nu al te boeken is en dat heeft onze voorkeur. of zijn er betere alternatieven?
Markstaal
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Markstaal »

Het is handig om Morain Campground vast te leggen, zeker als dat jullie voorkeur is, plus je hebt nu ook het voordeel om al een leuk plekje uit te zoeken. Ik gebruik campground review op youtube om te kijken wat de mooiste plekjes zijn. Wij gaan dit jaar ook naar RMNP maar helaas was de camping afgesloten op deze dagen en hebben daarvoor nu voor Estes Campground at East Portal geboekt voor 3 nachten. Hou er wel rekening mee dat er geen douches zijn op Morain Campground, hiervoor kan je naar een dichtbij gelegen gelegenheid.
Yess81
Amerika-ontdekker

Bericht door Yess81 »

@Markstaal

Bedankt voor de tip mbt douches! Dat hadden we nog niet gezien.
Dichtbij douchen kan wel? Is dat op loopafstand of met de camper?

Ik zal ook op YouTube gaan kijken :) heb al even snel gekeken maar de beelden gaan wel snel :)
Als jullie bekend zijn met miran campground zijn tips voor een mooie plek welkom.
Er is wel al het nodige gereserveerd :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer