Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Kofrinho: roadtrip april 2019 SF - SF hulp gevraagd.
Re: Reis Kofrinho: roadtrip april 2019 SF - SF hulp gevraagd.
heb iets moois gevonden 3 nachten kamperen 75 dollar in totaal (pack creek campground) vlak naast Moab. Super chill dus.
Mooie camping om te zien, kende deze niet. Mooi dat het gelukt is 
Ik heb nu zo'n 11 overnachtingen vastgelegd via recreation.gov/
Betalen moet met creditcard en bij me bank staat dat het gereserveerd is. Betekent dit dat ik nog ter plekke moet betalen of wordt het gewoon van mijn creditcard afgeschreven?
Vanuit Grand Canyon Mather Campground op 11 april in de ochtend rijden we door richting Page en later monument valley.
12 april overnachten we in Moab voor 3 nachten dus hier kunnen we dan even bijkomen van de lange afstanden!
Mijn vraag is nu waar kunnen we het beste overnachten op 11 april? In page of in de buurt van monument valley? Wat zou t beste zijn?
Betalen moet met creditcard en bij me bank staat dat het gereserveerd is. Betekent dit dat ik nog ter plekke moet betalen of wordt het gewoon van mijn creditcard afgeschreven?
Vanuit Grand Canyon Mather Campground op 11 april in de ochtend rijden we door richting Page en later monument valley.
12 april overnachten we in Moab voor 3 nachten dus hier kunnen we dan even bijkomen van de lange afstanden!
Mijn vraag is nu waar kunnen we het beste overnachten op 11 april? In page of in de buurt van monument valley? Wat zou t beste zijn?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hebt nu niet zowel een nacht Page als een nacht MV? Dat is wel jammer.
Normaal gesproken zou ik aanraden om in MV te overnachten maar dan wordt de tijd bij de GC erg krap. Wat heb je veranderd, waar overnacht je vóór de GC?
Marianne
Normaal gesproken zou ik aanraden om in MV te overnachten maar dan wordt de tijd bij de GC erg krap. Wat heb je veranderd, waar overnacht je vóór de GC?
Marianne
Eerst Joshua Tree overnachten we, dan door rijden naar Grand Canyon. Hier slapen wij 2 nachten!
Dan is dus de vraag of we gaan overnachten bij Page of bij MV ...
Hierna reizen we door naar Moab waar we dus 3 nachten op een mooie camping staan.
Kunnen we ff bijkomen van de lange ritten.
Page dus slapen of bij MV?
Dan is dus de vraag of we gaan overnachten bij Page of bij MV ...
Hierna reizen we door naar Moab waar we dus 3 nachten op een mooie camping staan.
Page dus slapen of bij MV?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had de vraag wel begrepen.
Maar de keuze hangt natuurlijk af van de tijd die je voor de GC hebt.
Als je twee nachten bij de GC hebt kun je de 11e vroeg vertrekken naar Page en dan doorrijden naar MV. Het is natuurlijk afhankelijk van wat je allemaal wilt doen in Page.
Monument Valley is erg mooi bij zonsondergang dus daar wordt een overnachting aangeraden.
Marianne
Maar de keuze hangt natuurlijk af van de tijd die je voor de GC hebt.
Als je twee nachten bij de GC hebt kun je de 11e vroeg vertrekken naar Page en dan doorrijden naar MV. Het is natuurlijk afhankelijk van wat je allemaal wilt doen in Page.
Monument Valley is erg mooi bij zonsondergang dus daar wordt een overnachting aangeraden.
Marianne
Goulding campground bij MV. Volgende ochtend trip door Valley doen voor je vertrekt naar Moab
Thnx ik ga dus overnachten bij Monument Valley.
Weten jullie ook campsites bij SF, LA etc en langs de highway 1??? Lijkt me super vet om met zicht op de oceaan ergens te kunnen kamperen:)
En hoe doen jullie dat met benzine voor je auto. Zijn er onderweg voldoende tankstations of is het handig om een extra jerrycan te vullen??
Weten jullie ook campsites bij SF, LA etc en langs de highway 1??? Lijkt me super vet om met zicht op de oceaan ergens te kunnen kamperen:)
En hoe doen jullie dat met benzine voor je auto. Zijn er onderweg voldoende tankstations of is het handig om een extra jerrycan te vullen??
Er zijn veel minder tankstations in het zuidwesten dan hier in NL. Een extra jerrycan is niet nodig maar hou wel rekening met het tanken. Doe dat bijvoorbeeld elke dag voordat je weer verder gaat. Elke plaats heeft sowieso een tankstation maar de afstanden tussen de plaatsen kunnen soms behoorlijk zijn, kwestie van plannen dus 
-
CAM1984
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik kan The View campground aanraden bij Monument Valley. Draagt niet voor niets die naam 
2007/2008: Noordoosten en Zuidwesten
2013: Noordoosten
2015: Noord- en Zuidoosten
2018: Zuid- en Noordwesten
2020: Florida en Zuidoosten
2013: Noordoosten
2015: Noord- en Zuidoosten
2018: Zuid- en Noordwesten
2020: Florida en Zuidoosten
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
misschien in een state park, maar echt langs highway 1 zijn die er bij mijn weten niet specifiek. Persoonlijk vind ik het nogal wat overtrokken, zooooo speciaal is het nou ook allemaal weer niet vind ik.Weten jullie ook campsites bij SF, LA etc en langs de highway 1??? Lijkt me super vet om met zicht op de oceaan ergens te kunnen kamperen:)
In La ga je niet echt tentcampgrounds vinden bij mijn weten. Buiten de stad in de bossen en bergen zullen er wel een aantal zitten, maar dan zit je dus ook echt buiten de stad. Ik weet niet of je bij van nuys, Malibu creek en dockweiler in el segundo ook tenten neer mag/kan zetten.
Ook rond San Francisco zal je echt buiten de stad moeten gaan kamperen.
let vooral in oostdowntown la op bepaalde plekken op dat je niet denk dat die tenten op de stoep toeristen zijn die kamperen... veel armoede daar en vooral tegen en in de avond wordt dat echt duidelijk al veel straten complete tentenkampen worden....dat zie je ook op meer plekken in de stad, maar daar is het echt schrijnend
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tijdens onze allereerste reis naar het zuidwesten hebben we bij Pfeiffer Big Sur gekampeerd en bij El Capitan State Beach. Die laatste lag aan zee.
Bij Big Sur is het mooi kamperen. Er zijn ook meerdere campings daar.
Voor een overzicht zie
http://www.bigsurcalifornia.org/camping.html
Marianne
Bij Big Sur is het mooi kamperen. Er zijn ook meerdere campings daar.
Voor een overzicht zie
http://www.bigsurcalifornia.org/camping.html
Marianne
- MarkieMark73
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Hoi,
Jullie reis lijkt heel sterk op de reis die wij gemaakt hebben vorig jaar. Bekijk onze blog eens. Ik hoop dat dit jullie helpt in de planning!
Succes!
https://markve4.wixsite.com/2018zuidwestusa
Groeten,
Mark en Sophie
Jullie reis lijkt heel sterk op de reis die wij gemaakt hebben vorig jaar. Bekijk onze blog eens. Ik hoop dat dit jullie helpt in de planning!
Succes!
https://markve4.wixsite.com/2018zuidwestusa
Groeten,
Mark en Sophie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 1609 Weergaves