Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Navaba
Amerika-ontdekker

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Navaba »

Gedaan, dan geeft hij inderdaad ook €650,- aan. Dan kan ik dus concluderen dat de de basicvoorwaarden (dus 1 stk ruimbagage) wel per persoon staan ? Het gaat me aldus niet zozeer om de prijs, maar wil geen verassingen met de bagage en eventuele toeslagen..
2017: South-West USA
2018: Seattle
teundevries
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door teundevries »

Navaba schreef:Gedaan, dan geeft hij inderdaad ook €650,- aan. Dan kan ik dus concluderen dat de de basicvoorwaarden (dus 1 stk ruimbagage) wel per persoon staan ? Het gaat me aldus niet zozeer om de prijs, maar wil geen verassingen met de bagage en eventuele toeslagen..
Dat is correct geconcludeerd.
peterd87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door peterd87 »

Navaba schreef:Ik zoek tickets naar Chicago voor de zomervakantie (helaas gebonden aan de bouwvak). Na veel zoeken nu de volgende tickets gevonden: DUS - ORD van 22-7 tot 11-8 €650,- incl. bagage. Lijkt mij een mooie prijs (maar ik hoor graag als jullie hier anders over denken ) Via TAP air.
TAP Air is tot daar aan toe en de prijs is OK, maar vergis je niet in de genoemde overstaptijden voor deze vluchten. 5 uur op de heenweg en 11 uur op de terugweg? Alternatief zou een vlucht zijn met 2 overstappen, wat ook niet direct mijn voorkeur zou hebben.

Wellicht dat je dan wilt overwegen om door te rijden naar Frankfurt met een direct heenvlucht en de terugweg een stop van 1,5 uur in AMS? +/- 750 eur incl. bagage.
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87

Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
Kimdum
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Kimdum »

Heeft iemand een idee wat de gangbare prijzen zijn voor tickets Bru-NY eind maart?

Door de reis van vorig jaar, heb ik toch ook een beetje de amerika bug te pakken gekregen.

Ik ben aan het kijken voor een vlucht van Brussel naar New York en de prijzen die ik nu zie verschijnen liggen vaak tussen de 400 en 450 per persoon inclusief bagage. Je hebt er ook van rond de 360 euro maar das dan zonder bagage bij. Zijn dat de gangbare prijzen ongeveer? Heb ook al vanaf Dusseldorf of Amsterdam zitten kijken maar die prijzen lijken niet meteen goedkoper dan wanneer je vanuit Brussel zou vliegen.
Mussina
Amerika-ontdekker

Bericht door Mussina »

Die prijzen kloppen wel ongeveer.
Eind mei zie je de prijzen weer wat zakken, waar Dusseldorf duidelijk het duurst is en Amsterdam het goedkoopst.
Ik raad je aan om op Skyscanner een prijsalarm aan te maken, dan weet je wanneer de prijzen zakken.
(Wellicht heb je dit al gedaan... dan heb ik niks gezegd.. :wink: )

NL & VS
Navaba
Amerika-ontdekker

Bericht door Navaba »

derksen_peter schreef:
Navaba schreef:Ik zoek tickets naar Chicago voor de zomervakantie (helaas gebonden aan de bouwvak). Na veel zoeken nu de volgende tickets gevonden: DUS - ORD van 22-7 tot 11-8 €650,- incl. bagage. Lijkt mij een mooie prijs (maar ik hoor graag als jullie hier anders over denken ) Via TAP air.
TAP Air is tot daar aan toe en de prijs is OK, maar vergis je niet in de genoemde overstaptijden voor deze vluchten. 5 uur op de heenweg en 11 uur op de terugweg? Alternatief zou een vlucht zijn met 2 overstappen, wat ook niet direct mijn voorkeur zou hebben.

Wellicht dat je dan wilt overwegen om door te rijden naar Frankfurt met een direct heenvlucht en de terugweg een stop van 1,5 uur in AMS? +/- 750 eur incl. bagage.
De TAP AIR vlucht was met 1 overstap op de heenweg en inderdaad 2 op de terugweg. We hebben er zelf nog even over nagedacht en kwamen ook tot de conclusie dat zowel TAP, als de overstaptijden, niet onze voorkeur hebben. We blijven zoeken. Bedankt voor het meedenken! :thumbup:
2017: South-West USA
2018: Seattle
Kletskous
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Kletskous »

Goedkoop naar MIAMI (vanaf Brussel) met TUI.
Voor v.a. € 327,= een retour, in de zomervakantie ! Maar ook met Pasen, Krokus- en in de herfst.

https://travelunlimited.be/vluchten/cra ... t-tui-fly/
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Wow ... ongelooflijk ... wat een lage prijs !!!
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Vanessa007
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Vanessa007 »

Net geprofiteerd van deze aanbieding!
Rechtstreeks van Brussel naar Miami voor 2 weken in juli 2019 met 4 personen voor €1345!!
Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om een fout tarief, maar soms heb je geluk dat de boeking doorgaat. De bevestiging heb ik al gekregen, de e-tickets nog niet.
Op hoop van zegen!
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Ik denk niet dat het om een fout tarief gaat want die prijzen zag ik verleden week ook al. Met United ben je ook voor onder de 400,- in Miami zelfs vanaf Amsterdam :wink:
Kletskous
Amerikakenner

Bericht door Kletskous »

Vanessa007 schreef:Net geprofiteerd van deze aanbieding!
Rechtstreeks van Brussel naar Miami voor 2 weken in juli 2019 met 4 personen voor €1345!!
Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk om een fout tarief, maar soms heb je geluk dat de boeking doorgaat. De bevestiging heb ik al gekregen, de e-tickets nog niet.
Op hoop van zegen!
:thumbup: Leuk dat je iets met mijn tip kon !
Bij welke aanbieder heb je uiteindelijk geboekt en de bagage was niet inbegrepen denk ik ?

Echt, wat een superprijs hè. Ik zou er bijna zelf de meivakantie nog extra voor boeken :D
Helaas zit dat er voor ons niet in. We gaan al ruim 3 weken naar USA in de zomervakantie, én mijn man krijgt maar 1 week vrij in de meivakantie, helaas. En jammer genoeg trekt ons budget het ook niet om 2x per jaar zo ver weg te gaan. Dat wordt toch een weekje caravan/huisje huren in de meivakantie denk ik...

jill1234
Amerika-expert

Bericht door jill1234 »

bizar lage prijzen, bied weer perspectief voor volgend jaar! Was al zo blij met de 400 p.p. naar LA. Volgend jaar Florida?
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Vanessa007
Amerikafan
Contacteer:

Kletskous schreef: Bij welke aanbieder heb je uiteindelijk geboekt en de bagage was niet inbegrepen denk ik ?
Ik heb uiteindelijk via Budgetair geboekt, vorig jaar hebben we onze tickets ook via hen geboekt en dat was in orde. Travelgenio was nog iets goedkoper maar daar had ik slechte ervaringen over gelezen...
En de bagage is inbegrepen hoor!
Ik heb voorlopig van Budgetair enkel een bevestiging gekregen van mijn boeking maar nog geen e-tickets... Dus het kan nog steeds geannuleerd worden! :sadcry:
Als je weet dat een ticket bij TuiFly rechtstreeks nu €877 kost, zou ik het straf vinden dat wij datzelfde ticket voor €336 kunnen hebben...
Miquel
Amerikafan

Bericht door Miquel »

jill1234 schreef:bizar lage prijzen, bied weer perspectief voor volgend jaar! Was al zo blij met de 400 p.p. naar LA. Volgend jaar Florida?
Goede prijs, waar heb je geboekt?
Vanessa007
Amerikafan
Contacteer:

Net mail gehad dat de boeking geannuleerd is... :twisted:
Vanessa007
Amerikafan
Contacteer:

Vito schreef:Ik denk niet dat het om een fout tarief gaat want die prijzen zag ik verleden week ook al. Met United ben je ook voor onder de 400,- in Miami zelfs vanaf Amsterdam :wink:
Waar had je die prijzen gezien?
Kletskous
Amerikakenner

Bericht door Kletskous »

Vanessa007 schreef:Net mail gehad dat de boeking geannuleerd is... :twisted:
Aahhh neee bálen zeg !

Vanessa007
Amerikafan
Contacteer:

Jaaaa, ik was al aan’t dromen... :cry:
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Vanessa007 schreef:
Vito schreef:Ik denk niet dat het om een fout tarief gaat want die prijzen zag ik verleden week ook al. Met United ben je ook voor onder de 400,- in Miami zelfs vanaf Amsterdam :wink:
Waar had je die prijzen gezien?
Die zag ik van de week voorbij komen met tussenstop in Frankfurt met Lufthansa. Ik denk ‘s morgens vroeg maar het kan ook ‘s avonds laat geweest zijn. Ik doe altijd een rondje momondo.de, skyscanner en chaser en hij zat er tussen. Volgens mij op momondo.de
jill1234
Amerika-expert

Bericht door jill1234 »

Miquel schreef:
jill1234 schreef:bizar lage prijzen, bied weer perspectief voor volgend jaar! Was al zo blij met de 400 p.p. naar LA. Volgend jaar Florida?
Goede prijs, waar heb je geboekt?
skyscanner, eind augustus al voor aankomende juli. Flash Sale.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer