Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

National Geographic Aventure: The Hidden Southwest, maart 07

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

National Geographic Aventure: The Hidden Southwest, maart 07

Bericht door kastelke »

Nu in de krantenwinkel:
National Geographic Adventure: The Hiden Southwest

foto's:
http://www.nationalgeographic.com/adven ... photo.html
of ook http://tinyurl.com/394ltm

Een verhaal over 'Cowboy's Indians', rancher Waldo Wilcox in the steep hills of Utah:
http://www.nationalgeographic.com/adven ... ilcox.html
of ook http://tinyurl.com/ytqclf

Wat staat er nog in?

* Into the lands of ancients, outlaws and adventurers
(Immerse yourself in a landscape of legendiwth our Four Corners compendium. here are 34 new trips -from ruins to rafting to the last of the frontier towns- that showcase the ever evolving red-rock country and its wildest inhabitants.
* The road to Powder Pass
The best backcountry skiing is usually found in hard-to-acces terrain. But on Wyoming's Teton Pass, all you have to do is thumb a ride up Highway 22 and you're right in the middle of what might be the nation's premier stash.
* After the storm
een artikel over Mount hood en de storm die daar heerst vlak voor kerstmis 2006, waardoor 3 klimmers vast kwamen te zitten.
* Wild Roads: Montana
Catch winter by the tail: it's prime time to snowshoe, ski and snowboard Montana's glitz-free northwestern rockies.
* Offbeat California in 'Adventure town: San Luis Abispo'

Kortom, voor liefhebbers van amerika en mooie foto's is het zijn 6.95 euro wel waard.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
judith
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door judith »

Ow gaaf,morgen meteen even halen :D
2007 Californië ~Nevada~Utah~Arizona
2022 New York
2023 Florida
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Bedankt voor de tip, klinkt erg leuk. Als het nog droog wordt vandaag stap ik meteen op de fiets!

Marianne
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Het blad is hier nergens te vinden. weet iemand of het wel in Nederland uitgebracht wordt en zo ja bij welke winkel ik het zou kunnen vinden?

Marianne
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik heb in de tijdschriftenwinkel gekeken, daar stond de National Geographic. Maar ik kon niets vinden over de onderwerpen die jij aangeeft.
Het was de NG van maart met een haai op de voorkant. Of heb ik niet goed gekeken?

Marjon
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

vana schreef:Ik heb in de tijdschriftenwinkel gekeken, daar stond de National Geographic. Maar ik kon niets vinden over de onderwerpen die jij aangeeft.
Het was de NG van maart met een haai op de voorkant. Of heb ik niet goed gekeken?

Marjon
Ja, die heb ik ook gezien, dat is hem niet. Kastelke heeft het over de National Geographic Adventure. Ik kan me niet herinneren dat blad ooit gezien te hebben.

Marianne
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik heb het blad ook wel eens gelezen, het is ook verkrijgbaar in NL. Je moet daarvoor bij de betere tijdschriftenhandel zijn, die ook internationale tijdschriften verkoopt, en dat zijn er niet zo veel.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Voor mij was het ook de eerste keer dat ik deze in de winkel opgemerkt heb. National Geographic zelf koop ik regelmatig, maar dit is de 'Adventure' versie. In het Engels trouwens.
Ik kwam hem toevallig tegen in Turnhout, niet zo echt heel ver van de Nederlandse grens, maar misschien wel net iets te ver om een boekje te gaan kopen. :lol:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Jasmino schreef:Ik heb het blad ook wel eens gelezen, het is ook verkrijgbaar in NL. Je moet daarvoor bij de betere tijdschriftenhandel zijn, die ook internationale tijdschriften verkoopt, en dat zijn er niet zo veel.
Ik heb gisteren een aantal boekhandels gehad, echte tijdschrifthandels kan ik niet zo bedenken, maar geen succes. Wat zijn betere tijdschriftenwinkels Jacqueline, heb je namen?

Marianne
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Misschien kan je National Geographic zelf contacteren?
Ik zie wel dat zij de 'Adventure' niet op hun website hebben staan, tenminste toch niet op hun Be/Nl website. Maar wel deze contactgegevens:

Heeft u vragen over uw abonnement? Bel dan 076 5301719 (Nederland) of 03 6453751 (België) of e-mail naar abo.ngm@vipmedia.nl.

Misschien dat zij je op weg kunnen helpen, in contact kunnen brengen met de distributeur, die je dan weer kan vertellen waar hij de boekjes levert.

En anders kan je nog proberen bij NG Adventure zelf:

Our editorial offices are located at:
National Geographic Adventure Editorial
104 West 40th Street
New York, New York 10018
+1 212 790 9020
+1 212 790 9022 (fax)
Please send editorial comments or questions to:
adventure@ngs.org
Elke
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

De AKO op Schiphol zal hem zeker verkopen. Volgens mij in de grotere steden de kiosken op de NS stations ook wel denk ik.
Ik heb ze daar wel eens zien liggen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bart40 schreef:De AKO op Schiphol zal hem zeker verkopen. Volgens mij in de grotere steden de kiosken op de NS stations ook wel denk ik.
Nou, in dit achtergebleven gebied niet! Ben net op de fiets naar Den Haag CS geweest, en daarna nog naar HS, maar helaas, niets.

Marianne
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

kastelke schreef:Misschien kan je National Geographic zelf contacteren?
Ik zie wel dat zij de 'Adventure' niet op hun website hebben staan, tenminste toch niet op hun Be/Nl website. Maar wel deze contactgegevens:

Heeft u vragen over uw abonnement? Bel dan 076 5301719 (Nederland) of 03 6453751 (België) of e-mail naar abo.ngm@vipmedia.nl.

Misschien dat zij je op weg kunnen helpen, in contact kunnen brengen met de distributeur, die je dan weer kan vertellen waar hij de boekjes levert.

En anders kan je nog proberen bij NG Adventure zelf:

Our editorial offices are located at:
National Geographic Adventure Editorial
104 West 40th Street
New York, New York 10018
+1 212 790 9020
+1 212 790 9022 (fax)
Please send editorial comments or questions to:
adventure@ngs.org
Ik ga het proberen, bedankt voor alle info!

Marianne
judith
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door judith »

vana schreef:Ik heb in de tijdschriftenwinkel gekeken, daar stond de National Geographic. Maar ik kon niets vinden over de onderwerpen die jij aangeeft.

Marjon
hahaha ik dacht dus ook dat het die was :lol:
2007 Californië ~Nevada~Utah~Arizona
2022 New York
2023 Florida
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik ben net bij de boekhandel geweest en daar was hij ook niet ( of uitverkocht) . Hij kon wel voor me besteld worden.

Ik heb trouwens direkt maar weer twee Lannoo's reisgidsen besteld:
Noordwest USA en West Canada :dance:

Marjon
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

vana schreef:Ik ben net bij de boekhandel geweest en daar was hij ook niet ( of uitverkocht) . Hij kon wel voor me besteld worden.

Ik heb trouwens direkt maar weer twee Lannoo's reisgidsen besteld:
Noordwest USA en West Canada :dance:

Marjon
Jij hebt een betere boekhandel dan ik; mij werd verteld dat tijdshriften niet besteld konden worden.
Ik heb een mailtje gestuurd naar het adres dat Kastelke heeft gegeven, maar nog niets gehoord.

Heerlijk he, die reisgidsen en de voorpret! Ik vond wel dat er veel bezienswaardigheden ontbraken in de Lannoo Noordwest, maar het zijn heel prettige gidsen.

Marianne
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Hier liggen zowel de NL als de Engelse editie gewoon bij Albert Hein,ik weet niet of dat elders ook zo is,maar misschien een tip?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Pete.Z schreef:Hier liggen zowel de NL als de Engelse editie gewoon bij Albert Hein,ik weet niet of dat elders ook zo is,maar misschien een tip?
Dat zou wel mooi zijn, ik geeft Martin meteen opdracht om te kijken :wink: .
Maar weet je zeker dat de Adventure er ook staat? De gewone NG zie ik ook overal staan, zowel in het nederlands als in het engels, en ik heb ook al ontdekt dat er een NG Traveler is, en een speciale editie met foto's, maar de Adventure is nergens te vinden.

Marianne
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: National Geographic Aventure: The Hidden Southwest, maar

Bericht door hekkie »

Bart40 schreef:De AKO op Schiphol zal hem zeker verkopen. Volgens mij in de grotere steden de kiosken op de NS stations ook wel denk ik.
En inderdaad! Vandaag was ik met Roland op Schiphol en daar heb ik bij de AKO het blad gekocht.
kastelke schreef:Kortom, voor liefhebbers van amerika en mooie foto's is het zijn 6.95 euro wel waard.
en wel voor de "schandalige" hoge prijs van € 8,99. Neemt niet weg dat ik hem toch gekocht heb. Het blad is van National Geographic en het heet "Adventure" en is Engelstalig. De kop "The Hidden Southwest" staat er als grote trekpleister voorop.

Het artikel over Waldo Wilcox en de Ranch Creek (Utah) is bijzonder boeiend om te lezen. Er staan mooie foto's bij en je wordt onmiddellijk aangetrokken om deze plek te gaan bezoeken.

Verder staan er nog mooie artikelen in over wintersport in Wyoming en Montana en een 20-tal tips over secrets in the southwest (UT, AZ, CO, NM). Ook een aantal mooie plekken om aan te doen als je van coast to coast wilt reizen.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: National Geographic Aventure: The Hidden Southwest, maar

hekkie schreef: En inderdaad! Vandaag was ik met Roland op Schiphol en daar heb ik bij de AKO het blad gekocht.
Wat? Heb ik iets gemist? Alweer naar Amerika?
hekkie schreef: en wel voor de "schandalige" hoge prijs van € 8,99. Neemt niet weg dat ik hem toch gekocht heb. Het blad is van National Geographic en het heet "Adventure" en is Engelstalig. De kop "The Hidden Southwest" staat er als grote trekpleister voorop.

Het artikel over Waldo Wilcox en de Ranch Creek (Utah) is bijzonder boeiend om te lezen. Er staan mooie foto's bij en je wordt onmiddellijk aangetrokken om deze plek te gaan bezoeken.

Verder staan er nog mooie artikelen in over wintersport in Wyoming en Montana en een 20-tal tips over secrets in the southwest (UT, AZ, CO, NM). Ook een aantal mooie plekken om aan te doen als je van coast to coast wilt reizen.

Marjan
Je zit me nu wel heel erg lekker te maken! Ik zit al heel hard te denken of ik niet iets op Schiphol te zoeken heb binnenkort.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer