Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sheikh Mohammed bekend aanslagen 9/11
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Inner Harbour -- Ik ben me ten zeerste van de term "Soup nazi" bewust, maar waardeer het niet daarvoor uitgemaakt te worden, wanneer ik een topic modereer. Je reacties in dit topic zijn nog geen van allen on-topic geweest en ik zou het op prijs stellen, als je ook daadwerkelijk bijdroeg aan dit forum. Het volgende off topic berichtje in dit topic wordt zonder pardon verwijderd.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
Tony de Pony
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Kom op, mensen.
Deze 'geheime' bekentenissen worden juist onthuld op het moment dat zowel de regering als het pentagon weer eens met de broek op de enkels staat betreffende de Walter Reed troep, Peter Pace, AG Gonzales, etc etc.
Los van de vraag wat je mening is over Gitmo, of je van mening bent dat de Amerikaanse regering mensen van straat mag ontvoeren en overbrengen naar een cel in een derde (wereld) land en mag martelen, is het wel heeeeel erg simpel gedacht dat 1) deze 'bekentenis' inderdaad betekent dat die gozert oprecht is en 2) dat de reden van het de-klassifiseren van deze 'bekentenis' iets anders is als het verleggen van de spotlight.
Morgen gaan E! en Fox News bekend maken dat KSM de vader is van Anna Nicole's baby.
Deze 'geheime' bekentenissen worden juist onthuld op het moment dat zowel de regering als het pentagon weer eens met de broek op de enkels staat betreffende de Walter Reed troep, Peter Pace, AG Gonzales, etc etc.
Los van de vraag wat je mening is over Gitmo, of je van mening bent dat de Amerikaanse regering mensen van straat mag ontvoeren en overbrengen naar een cel in een derde (wereld) land en mag martelen, is het wel heeeeel erg simpel gedacht dat 1) deze 'bekentenis' inderdaad betekent dat die gozert oprecht is en 2) dat de reden van het de-klassifiseren van deze 'bekentenis' iets anders is als het verleggen van de spotlight.
Morgen gaan E! en Fox News bekend maken dat KSM de vader is van Anna Nicole's baby.
Laatst gewijzigd door Tony de Pony op 16 mar 2007, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
-
Tony de Pony
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Mee eens - maar da's toch inherent aan online discussieplatforms; je niet tegenhouden door een gebrek aan kennis over een bepaald onderwerp en je ongefundeerde/ongenuanceerde/onwetende* mening vooral de wereld in slingeren?Color01 schreef:ik lach me altijd dood, als ik de reacties lees in de telegraaf en op andere forums van nederlanders... want die weten altijd alles beter en hoe alles gaat hier in de U.S.
* Doorhalen wat nvt is
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Deze discussie loopt constant in off topic gedoe uit, dus ik doe er een slotje op.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC