Wij gaan voor de eerste keer met onze kinderen de laatste gezinsreis maken, als afsluiter gekozen voor het Zuidwestelijk deel van Amerika. In al onze onschuld zijn we het reisbureau binnengestapt en zijn daar de tickets geboekt (13 juli aankomst Phoenix - 2 augustus vertrek Los Angeles).
Er zijn ondertussen 3 weken overheen gegaan en kreeg ik gisteren na mijn telefoontje dit voorstel. Zouden jullie hier over mee willen denken. De beloofde kennis is erg beperkt heb ik helaas gemerkt (en als ik niet had gebeld, zou ik nog geen voorstel hebben gehad).
13/07 2 nachten Phoenix / Scottsdale
15/07 2 nachten Grand Canyon
17/07 2 nachten Bryce Canyon
19/07 2 nachten Zion
21/07 2 nachten Las Vegas
23/07 2 nachten Death Valley - Sequoia National Park
25/07 3 nachten San Francisco
28/07 2 nachten Monterey - Carmel - Pismo - Santa Barbara
30/07 3 nachten Los Angeles strandlocatie
Eventueel zou je bij de Grand Canyon ook een nacht Kingman kunnen doen en een nacht Grand Canyon.
Ik probeer naar hotels/appartementen te kijken waar je met vijf personen op een kamer/appartement kunt.
Laat maar even weten of het schema zo goed is, dan ga ik er verder mee aan de slag.
Dit is het mailtje van het reisbureau, zijn er Amerika-experts die hier even naar willen kijken a.u.b?
De tickets die geboekt zijn, is voor een reisbureautarief, daardoor zijn we minimaal 6 hotelovernachtingen of autohuur bij ze verplicht.
Omdat wij met 5 pers. zijn, lijkt het mij ook handig af en toe een Airbnb te boeken?
Please.. help??