Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Apart (hotel) Half Pension !!!!
- Martijn1985
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Apart (hotel) Half Pension !!!!
Ik wil graag een Apart(hotel) met halfpension, kamer met 2 bedden, in de omgeving van New York. niet al te ver maar goed toegankelijk met openbaar vervoer. Ik had al gezocht maar vind het nogal lastig dat omdat ik geen overzicht meer heb ivm autisme. aangezien jullie toch wel meer kennis hebben vraag ik jullie hulp. datum is vanaf 1 oktober 2019 alvast super bedankt voor de hulp!!!

Soms moet je accepteren dat iets wat je graag wil niet haalbaar is.dat heb ik vandaag gedaan! uitkomst is nu nog beter geworden
-
Gast
Re: Apart (hotel) Half Pension !!!!
Half pension kom je volgens mij voornamelijk in Europa tegen.
Klopt. En er zijn volgens mij niet veel aparthotels in Amerika die ontbijt aanbieden.
-
Gast
En wat is een aparthotel, ook nog nooit van gehoord? Ik dacht dat hij een apart (uniek oid) hotel bedoelde. 
Een mix tussen appartement en hotel. Hotelkamer met keuken(tje). Je hebt ketens die dit aanbieden zoals Homewood Suites, Staybridge Suites en Extended Stay America.
- Martijn1985
- Amerika-ontdekker
Bedankt maar ik heb een heel ander besluit genomen, soms moet je de knoop doorhakken en iets totaal anders zoeken.
Waarschijnlijk wordt het een 21 daagse cruise met ook Noord Amerika, Canada en Australië
Waarschijnlijk wordt het een 21 daagse cruise met ook Noord Amerika, Canada en Australië
Soms moet je accepteren dat iets wat je graag wil niet haalbaar is.dat heb ik vandaag gedaan! uitkomst is nu nog beter geworden
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Begrijp ik het nu goed dat je binnen een tijdsbestek van 4 uur heb besloten van een Apart hotel in NY naar een 21 daagse cruise in Amerika, Canada en Australie te gaan?
Behalve dat het laatste bijna onmogelijk lijkt zou het goed zijn om toch echt een omlijnd idee hebben wat je wilt voordat je mensen op dit forum voor allerlei advies gaat vragen.
Behalve dat het laatste bijna onmogelijk lijkt zou het goed zijn om toch echt een omlijnd idee hebben wat je wilt voordat je mensen op dit forum voor allerlei advies gaat vragen.
Never give up!
Lijkt me wel een eindje varen van Noord Amerika naar Australie. Maar de maaltijden zullen wel inbegrepen zijn op zo'n cruise. 
- Martijn1985
- Amerika-ontdekker
Kan weg niet meer van toepassing, ik hoef ook geen verantwoording af te leggen over het hoe en wat. bedankt voor de advies die ik kreeg zo heb ik een goed besluit kunnen nemen.
- Bushmaster
- Amerika-expert
heb je dat wel goed?Waarschijnlijk wordt het een 21 daagse cruise met ook Noord Amerika, Canada en Australië
Kortste afstand US <> Australië is ca. 10.000mijl
- Martijn1985
- Amerika-ontdekker
Ja dat is een officiële samengestelde reis
Is waarschijnlijk hoor, moet nog afwachten of er een buitenhut beschikbaar is
https://www.cruisereizen.nl/cruise/21-d ... 08-10-2019
Is waarschijnlijk hoor, moet nog afwachten of er een buitenhut beschikbaar is
https://www.cruisereizen.nl/cruise/21-d ... 08-10-2019
- Bushmaster
- Amerika-expert
Snelle bootDagplanning
1 New York
2 Dag op Zee
3 Sydney
Volgens mij vaart deze cruise niet naar Australie. Zoals ik de route zie dan gaat het om Sydney in Canada.
- Bushmaster
- Amerika-expert
Moeten ze wel even het Opera House verplaatsen
breng een bezoek aan het wereld beroemde Empire State Building, wereldberoemde Sydney Opera House
Dit is gewoon een misleidende omschrijving.
- Martijn1985
- Amerika-ontdekker
Op de landkaart staat ook echt Sydney Australië, is wel heel verwarrendBushmaster schreef:Moeten ze wel even het Opera House verplaatsen
breng een bezoek aan het wereld beroemde Empire State Building, wereldberoemde Sydney Opera House
-
biebyip
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik dacht eerst dat het een foutje was in de categorie verkeerde tekst uit de database gehaald, vandaar ook het foute Google map kaartje en de beschrijving van de plaats Sydney. Maar nu zie ik dat ze zelfs in de naam van de reis Australië noemen. Dan is het dus echt een menselijke s....l actie van de reisaanbieder.
Ts, ik denk dat deze reis je zeker meer structuur en vastigheid gaat bieden dan je plannen voor New York. Maar ga er niet vanuit dat je twee keer Australië gaat bezoeken. Als je toch op de prijs van een buitenhut wacht, vraag dan gelijk of ze zelf ook nog eens kritisch naar de route willen kijken. Met deze Kleine hint; van New York naar Sydney moet je of door het Panama kanaal, door het ijs van de noordpool of om zuid-Amerika heen. Dat lukt alleen in James bond films in een dag.
Tenzij je Sydney in Canada bezoekt, maar daar is geen opera house, en is Australië in de titel van de reis verkeerd.
Ts, ik denk dat deze reis je zeker meer structuur en vastigheid gaat bieden dan je plannen voor New York. Maar ga er niet vanuit dat je twee keer Australië gaat bezoeken. Als je toch op de prijs van een buitenhut wacht, vraag dan gelijk of ze zelf ook nog eens kritisch naar de route willen kijken. Met deze Kleine hint; van New York naar Sydney moet je of door het Panama kanaal, door het ijs van de noordpool of om zuid-Amerika heen. Dat lukt alleen in James bond films in een dag.
Tenzij je Sydney in Canada bezoekt, maar daar is geen opera house, en is Australië in de titel van de reis verkeerd.
En de prijzen zijn alleen voor de cruise zelf. Vliegreis naar/van New York is niet inbegrepen. Evenals verblijf in New York.
Verder komen er bij de cruise zelf extra kosten bij.
Verder komen er bij de cruise zelf extra kosten bij.
- Martijn1985
- Amerika-ontdekker
Ik heb al een mail gedaan naar hun met de vraag hoe zit het, en inderdaad erg logisch dat het niet haalbaar is.
- Bushmaster
- Amerika-expert
beetje cruiseboot doet zo'n 25mph.
10.000 mijl zou dan op zn aller gunstigst 400 uur varen zijn (dat zijn 17 dagen!)
Persoonlijk zou ik niet boeken op een website die zulke fouten maakt.
10.000 mijl zou dan op zn aller gunstigst 400 uur varen zijn (dat zijn 17 dagen!)
Persoonlijk zou ik niet boeken op een website die zulke fouten maakt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2405 Weergaves
-
Laatste bericht door Kovi
-
- 1 Reacties