Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel New York (Midtown West) met brede (queen)bedden.
Hotel New York (Midtown West) met brede (queen)bedden.
Ik ben op zoek naar een goed 3-4* hotel in New York, omgeving Midtown West.
Het zou fijn zijn als ik rond de € 850,= voor 4 nachten uitkom. Of is dat niet realistisch?
We halen onze huurauto op bij een Alamo-vestiging in de buurt (332 W 44th St), dus ik zoek iets op loopafstand, als het lukt, daar vandaan.
Nu heb ik wel wat hotels gezien maar als ik het goed zie (op Booking.com gezien) heb ik daar 2 bedden van 130-150 cm breed. Ik denk dat dit onder Double Beds valt. En dat vind ik toch wel heel klein, dat bevordert onze nachtrust (en die van onze 2 tieners) niet echt.
Ik zoek dus naar een hotel in die regio dat bedden heeft van 151-180 cm breed en dat ook dicht bij de metro ligt.
Heeft iemand een goede tip hiervoor?
Het zou fijn zijn als ik rond de € 850,= voor 4 nachten uitkom. Of is dat niet realistisch?
We halen onze huurauto op bij een Alamo-vestiging in de buurt (332 W 44th St), dus ik zoek iets op loopafstand, als het lukt, daar vandaan.
Nu heb ik wel wat hotels gezien maar als ik het goed zie (op Booking.com gezien) heb ik daar 2 bedden van 130-150 cm breed. Ik denk dat dit onder Double Beds valt. En dat vind ik toch wel heel klein, dat bevordert onze nachtrust (en die van onze 2 tieners) niet echt.
Ik zoek dus naar een hotel in die regio dat bedden heeft van 151-180 cm breed en dat ook dicht bij de metro ligt.
Heeft iemand een goede tip hiervoor?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hotel New York (Midtown West) met brede (queens)bedden
Veel breder dan ca 1.50 m (queen) zul je niet vinden, kamers met 2 king bedden zul je niet tegenkomen.
Waarom zou je op loopafstand van de autohuur willen zitten? Neem een taxi (of de metro en rij dan langs je hotel om de bagage op te halen), dan ben je veel flexibeler in je hotelkeuze.
Als je een hotel op booking.com vindt kijk dan ook eens op de site van het hotel zelf; dan kun je zien wat voor bedden ze hebben.
Marianne
Waarom zou je op loopafstand van de autohuur willen zitten? Neem een taxi (of de metro en rij dan langs je hotel om de bagage op te halen), dan ben je veel flexibeler in je hotelkeuze.
Als je een hotel op booking.com vindt kijk dan ook eens op de site van het hotel zelf; dan kun je zien wat voor bedden ze hebben.
Marianne
Op hotels.com staat ook altijd wel duidelijk of het om een double of queen gaat.
Terug in Texas!
-
Gast
Double size bed is geen tweepersoonsbed, meer een twijfelaar. Je moet zoeken naar een queen size bed.
Maar die Queens bedden zijn schaars in New York City of niet?
De double beds zijn daar eerder de standaard zo lijkt het.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat je inderdaad meer doubles dan queens zult vinden. Kamers met 2 bedden zijn ook al niet zo makkelijk te vinden.
Wij zaten in 2011 in het Hudson Hotel; dat was toen een van de weinige nog redelijk geprijsde opties met de jaarwisseling. Wel met 2 doubles. In 2008 zaten we in de Radiocityapartments. Daar heb je wel kamers met 2 queens. Maar daar betaal je wel voor. Prima ligging trouwens. Wij hadden een kamer, slaapkamer en keukentje.
Marianne
Wij zaten in 2011 in het Hudson Hotel; dat was toen een van de weinige nog redelijk geprijsde opties met de jaarwisseling. Wel met 2 doubles. In 2008 zaten we in de Radiocityapartments. Daar heb je wel kamers met 2 queens. Maar daar betaal je wel voor. Prima ligging trouwens. Wij hadden een kamer, slaapkamer en keukentje.
Marianne
-
Gast
Ze heten Queen bed, zonder sKletskous schreef:Maar die Queens bedden zijn schaars in New York City of niet?
Die Radio City appartement las ik idd al ergens, maar is inderdaad boven budget. En ook nauwelijks meer te krijgen.
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Wat je zoekt ga je denk ik in Manhattan niet vinden.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
Gast
Inderdaad, op Manhattan betaal je de hoofdprijs. Kijk eens naar plaatsen vlakbij, bijvoorbeeld in New Jersey. Ook hotels op Long Island zijn hier vaak langsgekomen. Er zijn hier al genoeg topics over.
Wij vonden Brooklyn prima te doen, gewoon met de metro elke dag naar Manhattan. Veel mensen kiezen ook voor een hotel in Long Island City. Een queen bed is waarschijnlijk makkelijker te vinden in Queens
New Jersey kan ook, wij vonden de reiskosten dan relatief hoog worden met 5 personen, de trein valt buiten de weekkaart voor ov in NYC die we sowieso hadden.
New Jersey kan ook, wij vonden de reiskosten dan relatief hoog worden met 5 personen, de trein valt buiten de weekkaart voor ov in NYC die we sowieso hadden.
Laatst gewijzigd door hemmie op 24 okt 2018, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Terug in Texas!
Ik zit net te denken dat een queen size (kingsize voor ons mag ook hahaha) en een stapelbed voor de kids ook nog wel een idee is.
Al is dat ook zoeken vrees ik. Dat zal wel nergens betaalbaar te vinden zijn.
Wat is sowieso een gangbare prijs per nacht voor hoogseizoen NY? Even uitgaande van Manhattan?
Wat is sowieso een gangbare prijs per nacht voor hoogseizoen NY? Even uitgaande van Manhattan?
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Een degelijke kamer midtown Manhattan voor twee personen mag je op een 200-250 € per nacht toch tellen.
4 personen en 2 queensize bedden zou ik uitgaan van minstens een 350 € per nacht
4 personen en 2 queensize bedden zou ik uitgaan van minstens een 350 € per nacht
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
-
Gast
stapelbed = bunkbedKletskous schreef:Ik zit net te denken dat een queen size (kingsize voor ons mag ook hahaha) en een stapelbed voor de kids ook nog wel een idee is.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
LIC (Long Island City) op Queens is een goed alternatief voor Manhattan. Zelf een keer in het La Quinta Inn geslapen (met 2 volwassenen en 2 tieners op 1 kamer, ging prima), met de subway (op 3 min loopafstand van hotel) zit je binnen een kwartier op times square.
Exacte date weet ik niet van je, maar Travel Inn Manhattan (mét zwembad) zie ik voor zo'n 175 per nacht staan voor 4 personen.
https://www.booking.com/hotel/us/travel ... tal;ucfs=1&
Exacte date weet ik niet van je, maar Travel Inn Manhattan (mét zwembad) zie ik voor zo'n 175 per nacht staan voor 4 personen.
https://www.booking.com/hotel/us/travel ... tal;ucfs=1&
The Skyline staat ook op mijn lijstje, ziet er zeker goed en mét zwembad en wel goede ligging. Op mijn data is ie iets duurder met 181,= p.n.
Maar ook hier: 2 Tweepersoonsbed(den) breedte 131-150 cm
Dus ik zoek nog even verder naar bredere queenbedden of iets i.c.m. een stapelbed. En even afhankelijk van wat dat dan kost en hoeveel meerprijs er voor over heb.
Maar iets alvast reserveren kan altijd, als ik voor gratis annuleren kies kan ik altijd nog verder zoeken.
Dus ik zoek nog even verder naar bredere queenbedden of iets i.c.m. een stapelbed. En even afhankelijk van wat dat dan kost en hoeveel meerprijs er voor over heb.
Maar iets alvast reserveren kan altijd, als ik voor gratis annuleren kies kan ik altijd nog verder zoeken.
-
winterpark
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Re: Hotel New York (Midtown West) met brede (queen)bedden.
Luchtbed in de koffer mee?
Dat gaat em echt niet worden. We kamperen wel vaker, maar dat gaan we nu niet doen.
En daarbij: die kamer in NY zijn doorgaans al krap 20 m2, waar zou je moeten gaan liggen dan? Ben al blij als ik de koffers kwijt kan denk ik.
En daarbij: die kamer in NY zijn doorgaans al krap 20 m2, waar zou je moeten gaan liggen dan? Ben al blij als ik de koffers kwijt kan denk ik.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nogmaals: kijk eens op de site van het hotel. Je hebt geen bedden van 130 tot 150, maar je hebt doubles of queens (en ook geen bredere queens). Op de site van het hotel (en blijkaar ook op hotels.com) kun je zien wat ze hebben.Kletskous schreef:The Skyline staat ook op mijn lijstje, ziet er zeker goed en mét zwembad en wel goede ligging. Op mijn data is ie iets duurder met 181,= p.n.
Dus ik zoek nog even verder naar bredere queenbedden
Het Skyline hotel heeft naast kamers met 2 doubles ook kamers met 2 queenbedden en ook een kamer met een king bed en een queen sized sofa bed.
Marianne
Heb gekeken. Op mijn data is op de website alleen nog double beds verkrijgbaar, geen queens meer.
De ervaringen met Skyline Hotel zijn wel goed toch? Ook metrostation is niet te ver weg?
De ervaringen met Skyline Hotel zijn wel goed toch? Ook metrostation is niet te ver weg?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties