Is 'Fuel Service Option' ook included? Die zit er bij mij standaard bij. Kan weer een tank benzine schelen. Je mag 'm dan zo leeg mogelijk inleveren.
Roland
Inderdaad die volle tank benzineCoyote schreef: Is 'Fuel Service Option' ook included? Die zit er bij mij standaard bij. Kan weer een tank benzine schelen. Je mag 'm dan zo leeg mogelijk inleveren.
Roland
Een 90 liter tank in california is toch al gauw €70Terpies schreef:Een volle tank is relatief goedkoop, daar zou ik je niet op verkijken als je huur €50 goedkoper kan.
Lijk leuk maar hoe veel kost een volle tank in de US?
Kom op dezelfde prijs voor Denver-San Francisco van 29/6/2019 tem 21/7/2019 . Lijkt me een OK prijs? Heb nog niet veel beter gezien.El_guti2 schreef:De partner actie van Alamo met american-vacation gaf voor mij een goede prijs die ik nergens anders heb gezien.
Heeft ook nog eens een pay on arrival optie.
€1381 voor een Fullsize SUV van Denver naar San Diego (incl. drop of fee en 3 extra bestuurders).
Van 11-Juni-2018 tot 3-Juli-2018.
Wellicht is dit ook voor anderen ook een goede optie.
Twee weken geleden in Oakhurst 3,33 dollar in Bridgeport 4.99 dollar,enkele uren later in Pahrump 2.72dollar.El_guti2 schreef:
Een 90 liter tank in california is toch al gauw €70
klopt helemaal. Wij nemen normaal ook geen tank benzine erbij maar de laatste keer zat het er al standaard bij. Laatste 2 dagen dus gekeken naar verbruik, steeds iets erbij tanken. We hebben de auto zo leeg mogelijk ingeleverd maar het is wel extra gedoe.Frasi schreef:Leeg inleveren klinkt leuk, maar kien dat als zuinige Hollander maar eens precies zo uit: elke overgebleven gollen is "verlies" , maar je wil ook niet 1 km voor de luchthaven stranden of de laatste 2 dagen minutieus je tankinhoud/verbruik en nog te rijden afstand monitoren.
Als dit een aanleiding is om aan een de deugdelijkheid van een autoverhuur site te twijfelen wordt autohuur geen leuk spelletje voor jou.R en L schreef: Aangezien de prijs voor een mid-size SUV 200 euro goedkoper is dan bij Avis NL en 100 euro goedkoper is t.o.v. Avis Spanje twijfel ik aan de legitimiteit van deze site.
Ben in SF bij Alamo met mijn bevestigingsmail naar een automaat gegaan en kon 5 min.later mijn wagen oppikken zonder aanschuiven aan de balie.Hockey schreef:Tussen een half uur en 3 uur. Meestal ben je met 1 à 1,5 uur wel buiten, maar zekerheid kan niemand je geven hierin.
Deze vraag had trouwens prima in het Autohuur voor Amerika vragen topic gepast.