Het blijft gewoon heel erg goed opletten en vergelijken.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
En dat terwijl Momondo inmiddels tot hetzelfde bedrijf behoort als Kayak 
Het blijft gewoon heel erg goed opletten en vergelijken.
Het blijft gewoon heel erg goed opletten en vergelijken.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
ik zat me het volgende af te vragen en kom er niet helemaal uit. Prijzen zijn bijna overal zonder babage dus die bagage moet je los bijboeken. Prima, maar nu kan ik op de meeste sites alleen maar aanklikken dat ik voor de hele groep bagage wil bijboeken dus voor ons 4 koffers is bijna 400 euro vaak. Terwijl wij vaak reizen met maar 1 of 2 koffers. Als ik nou maar 1 koffer wil boeken hoe moet ik dat dan doen?
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Dan boek je dus gewoon een unbundled fare ("zonder bagage") en betaal je op het vliegveld voor de bagage die je wel meeneemt. Houd er wel rekening mee dat die unbundled fares soms ook andere restricties kennen, beetje afhankelijk van de airline en boekingskanaal. Het kan soms zijn dat je ook geen stoelen kunt selecteren, geen mogelijkheid hebt om economy comfort te kopen als je dat zou willen, niet bij elkaar komt te zitten en/of als laatste kunt boarden in het toestel.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Ik vroeg me dat ook al af. Bij sommige sites kun je per persoon een koffer aanklikken, maar bij andere inderdaad alleen voor de hele groep. Niet duidelijk/handig.Renée76 schreef:ik zat me het volgende af te vragen en kom er niet helemaal uit. Prijzen zijn bijna overal zonder babage dus die bagage moet je los bijboeken. Prima, maar nu kan ik op de meeste sites alleen maar aanklikken dat ik voor de hele groep bagage wil bijboeken dus voor ons 4 koffers is bijna 400 euro vaak. Terwijl wij vaak reizen met maar 1 of 2 koffers. Als ik nou maar 1 koffer wil boeken hoe moet ik dat dan doen?
Maar als je het dus niet vantevoren bijboekt, betaal je dan op het vliegveld wel dezelfde prijs?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
- sanook
- Amerika-expert
- Berichten: 2458
- Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Locatie: Rotterdam
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Nee dan betaal je meer. Vaak bij boeken 40 euro en bij de balie 50 euro.
edit: zoals Roelb ook hieronder vermeld is dit per enkele reis/segment. Dus bij retour is het 80 euro/100 euro
edit: zoals Roelb ook hieronder vermeld is dit per enkele reis/segment. Dus bij retour is het 80 euro/100 euro
Laatst gewijzigd door sanook op 27 sep 2018, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Nee, dat is ook niet helemaal juist.
Als je in plaats van een unbundled tarief (dus een "budget/light/restricted/basic" economy tarief zonder bagage) een regulier economy tarief boekt, dan betaal je vaak ongeveer 80 euro meer voor het ticket. Je betaalt dus niet 40 euro voor een koffer, maar je betaalt 80 euro meer voor een normaal tarief, waar ook gewoon de bagage in zit. Als je twee segmenten op je ticket hebt komt dat neer op 40 euro per richting, maar als er bijvoorbeeld drie of meer segmenten op staan wordt dat verhaal al weer heel anders. En vaak heeft zo'n unbundled tarief ook nog andere restricties dan alleen geen bagage.
Als je een unbundled tarief koopt en later, danwel op het moment van boeken, bagage los bijkoopt, dan betaal je bij alle airlines die deze unbundled tarieven nu aanbieden exact hetzelfde, ongeacht waar en op welk moment je dat doet. Dat tarief is momenteel 50 euro per segment voor het eerste stuks bagage.
Als je in plaats van een unbundled tarief (dus een "budget/light/restricted/basic" economy tarief zonder bagage) een regulier economy tarief boekt, dan betaal je vaak ongeveer 80 euro meer voor het ticket. Je betaalt dus niet 40 euro voor een koffer, maar je betaalt 80 euro meer voor een normaal tarief, waar ook gewoon de bagage in zit. Als je twee segmenten op je ticket hebt komt dat neer op 40 euro per richting, maar als er bijvoorbeeld drie of meer segmenten op staan wordt dat verhaal al weer heel anders. En vaak heeft zo'n unbundled tarief ook nog andere restricties dan alleen geen bagage.
Als je een unbundled tarief koopt en later, danwel op het moment van boeken, bagage los bijkoopt, dan betaal je bij alle airlines die deze unbundled tarieven nu aanbieden exact hetzelfde, ongeacht waar en op welk moment je dat doet. Dat tarief is momenteel 50 euro per segment voor het eerste stuks bagage.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
en met segment bedoel je vlucht, dus een vlucht met 1 overstap heeft 2 segmenten?
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Nee, een segment is een reis van A naar B onder hetzelfde tarief, ongeacht hoeveel stops je onderweg maakt, zolang die stops korter zijn dan 24 uur.
Dus een non-stop vlucht AMS-LAX is een segment met 1 vlucht. Een vlucht AMS-ATL, ATL-LAX waarbij er maximaal 24 uur zit tussen aankomst op ATL en vertrek naar LAX is nog steeds een enkel segment, maar met 2 vluchten.
Ander voorbeeld: je boekt een retourtje AMS-LAX met op de heenweg (1e segment) de route AMS-ATL-LAX en op de terugweg (2e segment) LAX-MSP-CDG-AMS. Alle stops zijn korter dan 24 uur, dus in totaal staan er 2 segmenten op je ticket.
Maar stel nu dat je op de heenweg 26 uur in Atlanta bent. Dan bestaat je ticket niet uit twee, maar uit drie segmenten:
1e segment: AMS-ATL
2e segment (26 uur later): ATL-LAX
3e segment (2 weken later): LAX-MSP-CDG-AMS (alle stops <24 uur)
Je bent nu in ATL ook geen "connecting" passenger meer, maar hebt gewoon ATL als eindbestemming. De volgende dag moet je opnieuw inchecken voor je vlucht naar LAX. Als je zoiets boekt met een unbundled fare, dan betaal je dus niet twee, maar drie keer voor je bagage. Koop je echter een regulier economy tarief dan is al je bagage gewoon inbegrepen.
Dus een non-stop vlucht AMS-LAX is een segment met 1 vlucht. Een vlucht AMS-ATL, ATL-LAX waarbij er maximaal 24 uur zit tussen aankomst op ATL en vertrek naar LAX is nog steeds een enkel segment, maar met 2 vluchten.
Ander voorbeeld: je boekt een retourtje AMS-LAX met op de heenweg (1e segment) de route AMS-ATL-LAX en op de terugweg (2e segment) LAX-MSP-CDG-AMS. Alle stops zijn korter dan 24 uur, dus in totaal staan er 2 segmenten op je ticket.
Maar stel nu dat je op de heenweg 26 uur in Atlanta bent. Dan bestaat je ticket niet uit twee, maar uit drie segmenten:
1e segment: AMS-ATL
2e segment (26 uur later): ATL-LAX
3e segment (2 weken later): LAX-MSP-CDG-AMS (alle stops <24 uur)
Je bent nu in ATL ook geen "connecting" passenger meer, maar hebt gewoon ATL als eindbestemming. De volgende dag moet je opnieuw inchecken voor je vlucht naar LAX. Als je zoiets boekt met een unbundled fare, dan betaal je dus niet twee, maar drie keer voor je bagage. Koop je echter een regulier economy tarief dan is al je bagage gewoon inbegrepen.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
ah oke, dus als ik een vlucht boek ams-lax met een tussenstop in atl van 2 uur dan betaal ik 1 keer bagage. dat is met stoelen anders daar betaal je per vlucht voor de stoelen
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
ik zie als ik een vlucht wil boeken ams-miami, tussenstop atlanta en new york-ams direct dat ik 1585 euro kwijt ben. Economy fare zonder bagage. die kun je bijboeken bij het inchecken zegt het systeem. Maar in feite heb ik dan gewoon economy en is dat prima lijkt me? vlucht wordt uitgevoerd door delta
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Als je dit boekt bij Delta dan is het een basic economy tarief. Je kunt dan ook geen stoelen selecteren. Zodra je naar de Delta site gaat om dit te boeken vanuit een search engine krijg je een popup met de vraag of je niet gewoon het normale tarief wilt voor 80 euro meer. Als je van plan bent om bagage mee te nemen is dat het meest verstandig.
Boek je diezelfde vlucht bij KLM, dan is het iets anders en is het "light" tarief alleen zonder bagage, maar kun je (vooralsnog) wel gewoon stoelen vooraf selecteren (Op DL vluchten kostenloos, op KL vluchten betaalt). Maar nog steeds geldt dat het normale tarief maar 80 euro hoger is, en los bagage bijkopen je 100 euro kost. Dus als je bagage incheckt is het onverstandig om het light of basic economy tarief te kopen.
Boek je diezelfde vlucht bij KLM, dan is het iets anders en is het "light" tarief alleen zonder bagage, maar kun je (vooralsnog) wel gewoon stoelen vooraf selecteren (Op DL vluchten kostenloos, op KL vluchten betaalt). Maar nog steeds geldt dat het normale tarief maar 80 euro hoger is, en los bagage bijkopen je 100 euro kost. Dus als je bagage incheckt is het onverstandig om het light of basic economy tarief te kopen.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
ja maar als je maar 1 koffer incheckt dan kan het wel. deze zomer zijn we gereisd met 1 groot koffer en de kinderen hadden ieder 1 handkoffer. jaar ervoor hadden we 2 koffers.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Dan is het inderdaad voordeliger om een unbundled tarief te kopen. Of te splitsen: 1 of 2 passagiers voor het reguliere tarief, de andere op het unbundled tarief. Nadeel is wel dat je dan niet allemaal in een reservering staat, maar je kunt ze gewoon achteraf laten koppelen.
-
Marlies
- Amerikafan
- Berichten: 148
- Lid geworden op: 22 aug 2006, 15:35
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Locatie: Utrecht
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Ik probeer het gewoon nog een keertje
Wie heeft ervaring met dit traject in net hoogseizoen?
Ik volg dit draadje al een tijdje, omdat we in 2019 weer een mooie rondreis gaan maken. Net als bij de vorige post geldt dat wij met een camper gaan reizen. Ivm de vroegboekkorting hebben we deze al geboekt. De flexibiliteit qua luchthaven is dus beperkt (Seattle), maar omdat we een rondje maken, hebben we nog wel wat flexibiliteit in de data (we kunnen schuiven met de dagen die we in Seattle door willen brengen). Concreet ben ik op zoek naar 4 tickets (2 volwassenen en 2 kinderen) met vertrek op 31 juli, 1 of 2 augustus en retour op 25, 26 of 27 augustus. Ik weet dat het nog erg vroeg is (deze tickets zijn bij sommige maatschappijen pas net beschikbaar), maar ik ben benieuwd naar een inschatting van de haalbare prijs.
Beste deal die ik tot nu toe heb gezien is €2780, oftewel gemiddeld €695 per ticket inclusief bagage. Betrof vluchten van Iceland Air (en dus één overstap van ongeveer anderhalf uur, totale vluchttijd is daarmee prima). Ik hoop dat het nog wat goedkoper kan (en ik wil ook best nog een tijdje wachten met boeken), maar weet niet zo goed of het reëel is om te verwachten dat het nog veel goedkoper wordt.
Eerdere rondreizen:
Rondje zuidwest USA in 2006
Zuidwest Canada in 2007
Grote ronde vanuit Denver in 2009
Rondreis CA - OR - WA - ID - WY - UT in 2017
Rondreis WA en OR in 2019
Rondje zuidwest USA in 2006
Zuidwest Canada in 2007
Grote ronde vanuit Denver in 2009
Rondreis CA - OR - WA - ID - WY - UT in 2017
Rondreis WA en OR in 2019
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Normaal gesproken is 695 euro inclusief bagage voor Seattle in het hoogseizoen geen gekke prijs. Of het goedkoper gaat worden kan niemand voorspellen.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Wij zijn dit jaar van Amsterdam naar Las Vegas gevlogen met een tussenstop in Seattle. Maar dat was in een wide-body toestel met voldoende ruimte om even wat te wandelen. Ik zie dat de vluchten naar Seattle met Icelandair met een narrow-body toestel zijn.
Volgens Seatguru is dat evenwel goed te doen. https://www.seatguru.com/airlines/Icela ... =501&date=
Dus ja. Prijs is wel ok, eventueel kun je kijken of een combi met de eerste nacht hotel te doen is en of dat nog iets scheelt.
Volgens Seatguru is dat evenwel goed te doen. https://www.seatguru.com/airlines/Icela ... =501&date=
Dus ja. Prijs is wel ok, eventueel kun je kijken of een combi met de eerste nacht hotel te doen is en of dat nog iets scheelt.
Raymond
2018: Rondje LV: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... t-usa-2018
2019: Rondje Denver: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... -west-2019
2024: LA-Yellowstone-LA
2018: Rondje LV: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... t-usa-2018
2019: Rondje Denver: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... -west-2019
2024: LA-Yellowstone-LA
- Harry
- Amerika-expert
- Berichten: 5900
- Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Icelandair vliegt regelmatig naar Amsterdam met een 767, dus niet alleen maar 757’s in de vloot.
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Die kwam er uit bij een bepaalde vlucht (501). Maar vaak vliegen ze met een 757, die is beduidend krapper. Maar je hebt gelijk, een 767 is wide-body natuurlijk.Division schreef:Je linkt naar een 767?
Raymond
2018: Rondje LV: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... t-usa-2018
2019: Rondje Denver: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... -west-2019
2024: LA-Yellowstone-LA
2018: Rondje LV: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... t-usa-2018
2019: Rondje Denver: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... -west-2019
2024: LA-Yellowstone-LA
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Icelandair heeft 4 767-300ER's en 32 757's en 737's. Je zou verwachten dat die 767's ingezet worden op de langere routes die met een 757 niet haalbaar zijn. Maar als ik zo naar de historie kijk worden ze op alle routes ingezet, lijkt een loterij dus:
De andere 3 toestellen laten een soortgelijk beeld zien.
Flight history for aircraft - TF-ISN
AIRCRAFT
Boeing 767-319(ER)
AIRLINE
Icelandair
OPERATOR
Icelandair
TYPE CODE
B763
Code
FI / ICE
Code
FI / ICE
MODE S
4CC278
SERIAL NUMBER (MSN)
30586
AGE (Aug 2000)
18 years
© Ryan N. | Jetphotos Aircraft photo© Olivier Landes | Jetphotos Aircraft photo
DATE FROM TO FLIGHT FLIGHT TIME STD ATD STA STATUS
28 Sep 2018 Oslo (OSL) Reykjavik (KEF) FI319 - 2:35 PM - 3:25 PM
Scheduled
28 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Oslo (OSL) FI318 - 7:50 AM - 12:25 PM
Scheduled
27 Sep 2018 San Francisco (SFO) Reykjavik (KEF) FI862 7:57 3:00 PM 3:13 PM 6:40 AM
Landed 6:10 AM
26 Sep 2018 Reykjavik (KEF) San Francisco (SFO) FI863 8:32 5:00 PM 5:30 PM 6:55 PM
Landed 7:03 PM
25 Sep 2018 London (LHR) Reykjavik (KEF) FI451 2:46 1:05 PM 1:35 PM 3:10 PM
Landed 3:21 PM
25 Sep 2018 Reykjavik (KEF) London (LHR) FI450 2:28 7:40 AM 8:20 AM 11:45 AM
Landed 11:48 AM
24 Sep 2018 San Francisco (SFO) Reykjavik (KEF) FI862 7:37 3:00 PM 3:23 PM 6:40 AM
Landed 5:59 AM
23 Sep 2018 Reykjavik (KEF) San Francisco (SFO) FI863 8:19 5:00 PM 5:33 PM 6:55 PM
Landed 6:52 PM
23 Sep 2018 Amsterdam (AMS) Reykjavik (KEF) FI501 2:59 2:00 PM 2:29 PM 3:10 PM
Landed 3:28 PM
23 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Amsterdam (AMS) FI500 2:36 7:40 AM 7:45 AM 12:40 PM
Landed 12:21 PM
22 Sep 2018 Toronto (YYZ) Reykjavik (KEF) FI602 6:42 9:00 PM 9:12 PM 6:20 AM
Landed 7:53 AM
22 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Toronto (YYZ) FI603 5:42 5:00 PM 5:25 PM 6:55 PM
Landed 7:07 PM
22 Sep 2018 Amsterdam (AMS) Reykjavik (KEF) FI501 2:59 2:00 PM 2:11 PM 3:10 PM
Landed 3:10 PM
22 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Amsterdam (AMS) FI500 2:23 7:40 AM 7:57 AM 12:40 PM
Landed 12:20 PM
21 Sep 2018 Toronto (YYZ) Reykjavik (KEF) FI602 4:24 9:00 PM 9:23 PM 6:20 AM
Landed 5:47 AM
21 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Toronto (YYZ) FI603 5:47 5:00 PM 5:19 PM 6:55 PM
Landed 7:06 PM
21 Sep 2018 Oslo (OSL) Reykjavik (KEF) FI319 2:20 2:35 PM 2:48 PM 3:25 PM
Landed 3:08 PM
21 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Oslo (OSL) FI318 2:24 7:50 AM 8:13 AM 12:25 PM
Landed 12:37 PM
20 Sep 2018 San Francisco (SFO) Reykjavik (KEF) FI862 7:53 3:00 PM 3:23 PM 6:40 AM
Landed 6:16 AM
19 Sep 2018 Reykjavik (KEF) San Francisco (SFO) FI863 8:46 5:00 PM 5:19 PM 6:55 PM
Landed 7:06 PM
19 Sep 2018 London (LHR) Reykjavik (KEF) FI451 2:28 1:05 PM 1:38 PM 3:10 PM
Landed 3:06 PM
19 Sep 2018 Reykjavik (KEF) London (LHR) FI450 2:48 7:40 AM 8:20 AM 11:45 AM
Landed 12:09 PM
18 Sep 2018 Boston (BOS) Reykjavik (KEF) FI630 4:39 9:30 PM 9:39 PM 6:30 AM
Landed 6:18 AM
18 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Boston (BOS) FI631 5:05 5:15 PM 5:33 PM 6:50 PM
Landed 6:38 PM
17 Sep 2018 New York (JFK) Reykjavik (KEF) FI614 4:53 8:20 PM 8:38 PM 5:55 AM
Landed 5:30 AM
17 Sep 2018 Reykjavik (KEF) New York (JFK) FI615 5:30 5:00 PM 5:18 PM 7:00 PM
Landed 6:48 PM
17 Sep 2018 London (LHR) Reykjavik (KEF) FI451 2:37 1:05 PM 1:19 PM 3:10 PM
Landed 2:56 PM
17 Sep 2018 Reykjavik (KEF) London (LHR) FI450 2:47 7:40 AM 7:59 AM 11:45 AM
Landed 11:46 AM
16 Sep 2018 Boston (BOS) Reykjavik (KEF) FI630 4:34 9:30 PM 9:34 PM 6:30 AM
Landed 6:08 AM
16 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Boston (BOS) FI631 5:07 5:20 PM 5:47 PM 6:55 PM
Landed 6:54 PM
16 Sep 2018 Zurich (ZRH) Reykjavik (KEF) FI569 3:47 2:00 PM 2:24 PM 3:50 PM
Landed 4:11 PM
16 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Zurich (ZRH) FI568 3:19 7:20 AM 7:34 AM 1:00 PM
Landed 12:53 PM
15 Sep 2018 Boston (BOS) Reykjavik (KEF) FI632 4:31 8:45 PM 8:57 PM 5:45 AM
Landed 5:29 AM
15 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Boston (BOS) FI633 5:11 6:05 PM 6:13 PM 7:40 PM
Landed 7:25 PM
15 Sep 2018 Zurich (ZRH) Reykjavik (KEF) FI569 3:35 2:00 PM 2:18 PM 3:50 PM
Landed 3:53 PM
15 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Zurich (ZRH) FI568 3:00 7:20 AM 7:34 AM 1:00 PM
Landed 12:35 PM
14 Sep 2018 London (LHR) Reykjavik (KEF) FI451 2:40 2:40 PM 3:53 PM 4:35 PM
Landed 5:33 PM
14 Sep 2018 London (LHR) - FI450 - - - -
Unknown
14 Sep 2018 Reykjavik (KEF) London (LHR) FI450 2:30 10:00 AM 10:50 AM 1:40 PM
Landed 2:20 PM
14 Sep 2018 Gander (YQX) Reykjavik (KEF) FI630 - 3:20 AM 3:40 AM 9:17 AM
Unknown
13 Sep 2018 Boston (BOS) Reykjavik (KEF) FI630 - 9:30 PM 9:45 PM 6:30 AM
Diverted to YQX
13 Sep 2018 Boston (BOS) Reykjavik (KEF) (ICE630) 7:49 - 9:28 PM -
Landed 9:17 AM
13 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Boston (BOS) FI631 4:56 5:20 PM 5:34 PM 6:55 PM
Landed 6:30 PM
13 Sep 2018 Zurich (ZRH) Reykjavik (KEF) FI569 3:47 2:00 PM 2:20 PM 3:50 PM
Landed 4:07 PM
13 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Zurich (ZRH) FI568 3:13 7:20 AM 7:36 AM 1:00 PM
Landed 12:49 PM
12 Sep 2018 Boston (BOS) Reykjavik (KEF) FI632 4:42 8:45 PM 8:56 PM 5:45 AM
Landed 5:38 AM
12 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Boston (BOS) FI633 5:09 6:05 PM 6:15 PM 7:40 PM
Landed 7:24 PM
12 Sep 2018 Zurich (ZRH) Reykjavik (KEF) FI569 3:32 2:00 PM 2:29 PM 3:50 PM
Landed 4:01 PM
12 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Zurich (ZRH) FI568 3:12 7:20 AM 7:29 AM 1:00 PM
Landed 12:40 PM
11 Sep 2018 Boston (BOS) Reykjavik (KEF) FI632 4:27 8:45 PM 8:53 PM 5:45 AM
Landed 5:20 AM
11 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Boston (BOS) FI633 5:21 6:05 PM 6:08 PM 7:40 PM
Landed 7:30 PM
11 Sep 2018 Zurich (ZRH) Reykjavik (KEF) FI569 3:31 2:00 PM 2:19 PM 3:50 PM
Landed 3:50 PM
11 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Zurich (ZRH) FI568 3:14 7:20 AM 7:38 AM 1:00 PM
Landed 12:52 PM
10 Sep 2018 Toronto (YYZ) Reykjavik (KEF) FI602 4:49 9:00 PM 9:08 PM 6:20 AM
Landed 5:56 AM
10 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Toronto (YYZ) FI603 5:34 5:00 PM 5:26 PM 6:55 PM
Landed 7:00 PM
10 Sep 2018 Zurich (ZRH) Reykjavik (KEF) FI569 3:42 2:00 PM 2:13 PM 3:50 PM
Landed 3:56 PM
10 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Zurich (ZRH) FI568 3:07 7:20 AM 7:36 AM 1:00 PM
Landed 12:43 PM
09 Sep 2018 New York (JFK) Reykjavik (KEF) FI614 4:53 8:20 PM 8:59 PM 5:55 AM
Landed 5:52 AM
09 Sep 2018 Reykjavik (KEF) New York (JFK) FI615 5:23 5:00 PM 5:30 PM 7:00 PM
Landed 6:53 PM
09 Sep 2018 Zurich (ZRH) Reykjavik (KEF) FI569 3:28 2:00 PM 2:22 PM 3:50 PM
Landed 3:50 PM
09 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Zurich (ZRH) FI568 3:18 7:20 AM 7:34 AM 1:00 PM
Landed 12:53 PM
08 Sep 2018 Boston (BOS) Reykjavik (KEF) FI632 4:26 8:45 PM 8:57 PM 5:45 AM
Landed 5:23 AM
08 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Boston (BOS) FI633 5:11 6:05 PM 6:20 PM 7:40 PM
Landed 7:30 PM
08 Sep 2018 London (LHR) Reykjavik (KEF) FI451 2:36 1:05 PM 1:34 PM 3:10 PM
Landed 3:10 PM
08 Sep 2018 Reykjavik (KEF) London (LHR) FI450 2:39 7:40 AM 8:24 AM 11:45 AM
Landed 12:03 PM
07 Sep 2018 Toronto (YYZ) Reykjavik (KEF) FI602 5:01 9:00 PM 9:21 PM 6:20 AM
Landed 6:22 AM
07 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Toronto (YYZ) FI603 5:21 5:20 PM 5:30 PM 7:15 PM
Landed 6:51 PM
07 Sep 2018 Zurich (ZRH) Reykjavik (KEF) FI569 3:30 2:00 PM 2:49 PM 3:50 PM
Landed 4:19 PM
07 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Zurich (ZRH) FI568 3:22 7:20 AM 7:50 AM 1:00 PM
Landed 1:12 PM
06 Sep 2018 Toronto (YYZ) Reykjavik (KEF) FI602 4:45 9:00 PM 9:14 PM 6:20 AM
Landed 5:59 AM
06 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Toronto (YYZ) FI603 5:32 5:00 PM 5:16 PM 6:55 PM
Landed 6:48 PM
06 Sep 2018 Zurich (ZRH) Reykjavik (KEF) FI569 3:37 2:00 PM 2:13 PM 3:50 PM
Landed 3:50 PM
06 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Zurich (ZRH) FI568 3:07 7:20 AM 7:43 AM 1:00 PM
Landed 12:50 PM
05 Sep 2018 Zurich (ZRH) Reykjavik (KEF) FI569 3:28 2:00 PM 2:15 PM 3:50 PM
Landed 3:43 PM
05 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Zurich (ZRH) FI568 3:20 7:20 AM 7:32 AM 1:00 PM
Landed 12:52 PM
04 Sep 2018 New York (JFK) Reykjavik (KEF) FI614 4:55 8:20 PM 8:47 PM 5:55 AM
Landed 5:43 AM
04 Sep 2018 Reykjavik (KEF) New York (JFK) FI615 5:29 5:00 PM 5:35 PM 7:00 PM
Landed 7:04 PM
04 Sep 2018 London (LHR) Reykjavik (KEF) FI451 2:32 1:05 PM 1:31 PM 3:10 PM
Landed 3:03 PM
04 Sep 2018 Reykjavik (KEF) London (LHR) FI450 2:44 7:40 AM 7:57 AM 11:45 AM
Landed 11:41 AM
03 Sep 2018 Toronto (YYZ) Reykjavik (KEF) FI602 4:45 9:00 PM 9:11 PM 6:20 AM
Landed 5:56 AM
03 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Toronto (YYZ) FI603 5:42 5:00 PM 5:31 PM 6:55 PM
Landed 7:14 PM
03 Sep 2018 Paris (CDG) Reykjavik (KEF) FI543 3:00 2:10 PM 2:26 PM 3:40 PM
Landed 3:26 PM
03 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Paris (CDG) FI542 2:58 7:40 AM 8:02 AM 12:55 PM
Landed 12:59 PM
02 Sep 2018 Toronto (YYZ) Reykjavik (KEF) FI602 4:46 9:00 PM 9:11 PM 6:20 AM
Landed 5:57 AM
02 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Toronto (YYZ) FI603 5:42 5:05 PM 5:40 PM 6:55 PM
Landed 7:22 PM
02 Sep 2018 Paris (CDG) Reykjavik (KEF) FI543 2:58 2:10 PM 2:28 PM 3:40 PM
Landed 3:26 PM
02 Sep 2018 Reykjavik (KEF) Paris (CDG) FI542 3:07 7:40 AM 8:02 AM 12:55 PM
Landed 1:09 PM
01 Sep 2018 San Francisco (SFO) Reykjavik (KEF) FI862 7:46 3:00 PM 3:50 PM 6:40 AM
Landed 6:37 AM
31 Aug 2018 Reykjavik (KEF) San Francisco (SFO) FI863 8:31 5:00 PM 5:17 PM 6:55 PM
Landed 6:48 PM
31 Aug 2018 Paris (CDG) Reykjavik (KEF) FI543 3:08 2:10 PM 2:38 PM 3:40 PM
Landed 3:47 PM
31 Aug 2018 Reykjavik (KEF) Paris (CDG) FI542 2:50 7:40 AM 8:22 AM 12:55 PM
Landed 1:12 PM
30 Aug 2018 San Francisco (SFO) Reykjavik (KEF) FI862 7:49 3:00 PM 3:35 PM 6:40 AM
Landed 6:25 AM
29 Aug 2018 Reykjavik (KEF) San Francisco (SFO) FI863 8:43 5:00 PM 5:33 PM 6:55 PM
Landed 7:16 PM
29 Aug 2018 Zurich (ZRH) Reykjavik (KEF) FI569 3:36 2:00 PM 2:31 PM 3:50 PM
Landed 4:07 PM
29 Aug 2018 Reykjavik (KEF) Zurich (ZRH) FI568 3:34 7:20 AM 7:34 AM 1:00 PM
Landed 1:08 PM
28 Aug 2018 Boston (BOS) Reykjavik (KEF) FI632 4:30 8:45 PM 9:24 PM 5:45 AM
Landed 5:54 AM
28 Aug 2018 Reykjavik (KEF) Boston (BOS) FI633 5:10 6:05 PM 6:41 PM 7:40 PM
Landed 7:51 PM
27 Aug 2018 Paris (CDG) Reykjavik (KEF) FI543 3:10 2:10 PM 2:38 PM 3:40 PM
Landed 3:48 PM
27 Aug 2018 Reykjavik (KEF) Paris (CDG) FI542 2:54 7:40 AM 8:07 AM 12:55 PM
Landed 1:02 PM
26 Aug 2018 Toronto (YYZ) Reykjavik (KEF) FI602 5:10 9:00 PM 9:26 PM 6:20 AM
Landed 6:36 AM
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 25352 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties
- 4750 Weergaves
-
Laatste bericht door Denise131
-
- 36 Reacties
- 11597 Weergaves
-
Laatste bericht door Timothy555
