Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7
Kruijfjes: anderhalf uur op Heathrow is voldoende als er geen vertraging is en het niet al te druk is. Als je met AA gaat dan zul je waarschijnlijk met de bus van terminal 5 naar terminal 3 moeten.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Inderdaad, kan lukken maar zo'n krappe overstaptijd op Heathrow neem ik liever niet voor de transatlantische heenvlucht.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Flysmarter hebben wij ook niet zo goed gevoel bij. Hoe bedoel je dat je nog niet kunt boeken bij momondo/vliegtickets.nl? Ben ik de enige die twijfelt of de bagage echt inclusief is ook al staat het erbij en bevestigt de klantenservice dit. (Lees nl in reviews dat mensen toch extra kosten krijgen op vliegveld. Bv op terugvlucht. Of lezen die mensen dan niet goed?)Ja, ik heb de vorige keer bij Tix.nl geboekt, ging ook goed.
Maar ik wordt nu doorgelinkt bijv. naar Flysmarter of Mytrip, en dat vind ik niets.
Dus zoeken bij Momondo/Schipholtickets enzo gaat wel, maar daar boeken gaat (nog) niet want ik moet doorklinken naar een andere aanbieder.
Bij Momondo kun je niet boeken, je moet daar doorklikken naar een aanbieder. Momondo/Skyscanner zijn alleen zoekmachines.
Bij vliegtickets.nl kun je wel boeken inderdaad.
Ik vind het soms ook onduidelijk hoor qua bagage.
Zijn er maatschappijen waarbij de bagage nog wel standaard inclusief is?
Ik meen dat British Airways dat nog heeft of heb ik het mis?
Bij vliegtickets.nl kun je wel boeken inderdaad.
Ik vind het soms ook onduidelijk hoor qua bagage.
Zijn er maatschappijen waarbij de bagage nog wel standaard inclusief is?
Ik meen dat British Airways dat nog heeft of heb ik het mis?
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida
2024 : Java & Bali
Volgens mij werkt elke airline met vage tarieven omtrent bagage. Het nieuwe verdienmodel.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Die ervaring heb ik dus niet! Maar wellicht hangt het ervan af hoeveel tickets en voor welke periode je wilt boeken?mtl schreef:Mijn ervaring is ook dat rechtstreeks boeken bij de airline een flink stuk duurder is. Dan maar bij de broker boeken.
Het zijn juist de brookers die vaag zijn v.w.b. de extra bagagekosten. Bij de airlines staat het in de regel duidelijk aangegeven.mtl schreef:Volgens mij werkt elke airline met vage tarieven omtrent bagage. Het nieuwe verdienmodel.
Overigens boek ik het liefst bij de airline zelf maar als ik via een betrouwbare broker een goedkoper ticket vind (minimaal € 100 goedkoper) dan heb ik er geen moeite mee via die broker te boeken.
Krijg overigens wel de indruk dat men gelijk de beste ticketprijs verwacht. Wil je goedkoop vliegen dan moet je hiervoor de tijd nemen en geruime tijd de ticketprijzen in de gaten houden. Niet verwachten dat je direct slaagt maar rustig afwachten. En zie je een ticketprijs voor de door jou gestelde prijs dan direct toeslaan!
Roland
-
- Amerika-ontdekker
Roland, welke broker is betrouwbaar volgens jou?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik heb zelf goede ervaringen met Schipholtickets en WTC.
Kijk echter goed of ze wel tickets incl. bagage aanbieden! Toen ik in 2016 en 2017 bij bovengenoemde sites boekte speelde dat nog niet. Aangezien ik voor mijn komende trip geen tickets incl. bagage bij ze vond, rechtstreeks geboekt bij United.
Roland
Kijk echter goed of ze wel tickets incl. bagage aanbieden! Toen ik in 2016 en 2017 bij bovengenoemde sites boekte speelde dat nog niet. Aangezien ik voor mijn komende trip geen tickets incl. bagage bij ze vond, rechtstreeks geboekt bij United.
Roland
-
- Amerika-ontdekker
Ik zie wel gewoon incl bagage. Maar door de recensies durf ik niet haha anders had ik allang geboekt.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Als de broker betrouwbaar is en er staat heel groot : Inclusief bagage dan lijkt het mij toch veilig om te boeken?
Ze beloven jou iets en dan moeten ze dat ook nakomen. Vorig jaar had ik wat gedoe met Tix. Op hun site stond inclusief bagage maar dat bleek achteraf niet te kloppen. Ter compensatie boden ze mij aan om voor voor slechts 1 persoon de bagagekosten te berekenen. Ik heb dat niet gedaan en uiteindelijk rechtstreeks via delta.com geboekt.
Ze beloven jou iets en dan moeten ze dat ook nakomen. Vorig jaar had ik wat gedoe met Tix. Op hun site stond inclusief bagage maar dat bleek achteraf niet te kloppen. Ter compensatie boden ze mij aan om voor voor slechts 1 persoon de bagagekosten te berekenen. Ik heb dat niet gedaan en uiteindelijk rechtstreeks via delta.com geboekt.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Voor alle zekerheid wel even een screenshot maken van de pagina's waar 'incl bagage' vermeld staat zodat je dat later, indien nodig, als bewijs kunt gebruiken.
- KevinAmerican
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik ben al een heel tijdje niet actief geweest maar het wordt weer eens tijd 
Mijn vriend en ik willen graag rond 24 juli 2019 voor 3 weken naar L.A. en vanuit daar een rondreis via Palm Springs, Las Vegas, St. George, Barstow, Sequoia Nat. Park, Yosemite Nat. Park, Sacremento, Nappa Valley, San Francisco, Santa Cruz, Monterey, Pismo Beach en Santa Barbara terug naar L.A.
Vorig jaar zijn we via een vlucht+hotel 9 dagen naar Las Vegas geweest maar nu willen we graag een rondreis maken van ongeveer 21 dagen. Tickets voor een directe vlucht voor die data (24/07/19 tot 14/08/19 --> dagen eromheen ook mogelijk vanaf 21ste juli) zijn vanaf AMS ongeveer 960 met KLM en vanuit Parijs met Norwegian 720 ong. 2 weken geleden was dit vanaf AMS nog 800. Zullen de prijzen nog zakken en wat is een mooie prijs voor Los Angeles?
Alvast bedankt.

Mijn vriend en ik willen graag rond 24 juli 2019 voor 3 weken naar L.A. en vanuit daar een rondreis via Palm Springs, Las Vegas, St. George, Barstow, Sequoia Nat. Park, Yosemite Nat. Park, Sacremento, Nappa Valley, San Francisco, Santa Cruz, Monterey, Pismo Beach en Santa Barbara terug naar L.A.
Vorig jaar zijn we via een vlucht+hotel 9 dagen naar Las Vegas geweest maar nu willen we graag een rondreis maken van ongeveer 21 dagen. Tickets voor een directe vlucht voor die data (24/07/19 tot 14/08/19 --> dagen eromheen ook mogelijk vanaf 21ste juli) zijn vanaf AMS ongeveer 960 met KLM en vanuit Parijs met Norwegian 720 ong. 2 weken geleden was dit vanaf AMS nog 800. Zullen de prijzen nog zakken en wat is een mooie prijs voor Los Angeles?
Alvast bedankt.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Amsterdam - Las Vegas 24-7 - 14-8 via Momondo kom ik uit op 601 met BA. Hier zit volgens mij al bagage bij.
-
- Amerika-ontdekker
En wat als je dan alleen dure vluchten kunt vinden dan heb je met 4 personen een probleempje. Of had je niet al geboekt?Ze beloven jou iets en dan moeten ze dat ook nakomen. Vorig jaar had ik wat gedoe met Tix. Op hun site stond inclusief bagage maar dat bleek achteraf niet te kloppen. Ter compensatie boden ze mij aan om voor voor slechts 1 persoon de bagagekosten te berekenen. Ik heb dat niet gedaan en uiteindelijk rechtstreeks via delta.com geboekt.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik had nog niet geboekt maar de prijs stond me wel aan. Ik was er nog niet zeker van dus via Facebook een bericht gestuurd, inclusief screenshot, van de pagina waarbij duidelijk stond : Bagage inclusief. Tix reageerde dat dat niet zo was dus toen haakte ik af.
1 jaar daarvoor heb ik trouwens naar volle tevredenheid geboekt bij Tix.
1 jaar daarvoor heb ik trouwens naar volle tevredenheid geboekt bij Tix.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerika-ontdekker
Ah zo. Gelukkig dan maar! (Maar toch eigelijk ook gek he). Ik heb het zwart op wit staan. Via mail en messenger dus zou toch goed moeten komen...
-
- Amerikafan
Ik wil bij KLM/Delta de prijs opzoeken voor Amsterdam-Seattle, Las Vegas - Amsterdam.
Heen 22 juli 2019, terug 9 augustus 2019.
Systeem geeft aan dat deze combi niet mogelijk is? Ben ik te vroeg?
Heen 22 juli 2019, terug 9 augustus 2019.
Systeem geeft aan dat deze combi niet mogelijk is? Ben ik te vroeg?
Loves Vegas!
Ja, 1 dag. Je kunt tot 330 dagen in de toekomst tickets kopen. Vandaag dus tot 8/8/2019, morgen tot 9/8/2019.
-
- Amerikafan
Maar voor de beste deal zet je gewoon vanaf morgen een price alert aan op Google Flights voor een aantal combinaties. Precies de route die je wilt, maar ook retour SEA en retour LAS. Google stuurt je dan dagelijks per mail een update. Als je daar dan opeens een price drop in ziet ga je weer opnieuw kijken. Het is hoogseizoen, dus verwacht geen prijzen van 400 euro.
En houd er rekening mee dat het tarief dat Google Flights weergeeft het goedkoopste tarief is, dus Delta Basic Economy c.q. KLM Light. De normale fare ligt normaliter exact 80 euro hoger. Boek ook niet die light/basic economy fare als je van plan bent bagage in te checken, dan ben je duurder uit. De KLM website geeft soms die keuze niet meer, boek dan gewoon bij Delta.
En houd er rekening mee dat het tarief dat Google Flights weergeeft het goedkoopste tarief is, dus Delta Basic Economy c.q. KLM Light. De normale fare ligt normaliter exact 80 euro hoger. Boek ook niet die light/basic economy fare als je van plan bent bagage in te checken, dan ben je duurder uit. De KLM website geeft soms die keuze niet meer, boek dan gewoon bij Delta.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20493 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties