Mijn eerste bericht hier

In oktober ga ik (en mijn vriend) voor het eerst een rondreisje maken in Amerika, voor mij de eerste keer, voor m'n vriend niet, die komt vaker in Amerika voor zijn werk en blijft meestal ook iets langer om wat van het land te zien, maar dus wel het eerste rondreisje van ons samen.
Schema is ongeveer als volgt:
Woensdag 10-10: Amsterdam - Vegas
Woensdag 10-10: Aankomst Vegas eind van de middag (Venetian)
Donderdag 11-10: Vegas gehele dag (venetian)
Vrijdag 12-10: Vegas gehele dag (venetian)
Zaterdag 13-10: Vegas gehele dag (Venetian)
Zondag 14-10: Vegas gehele dag slapen in ander hotel. (Golden nugget)
Maandag 15-10: Vegas, vertrekken richting Primm van Primm (outlet) naar Laughlin (overnachten in Laughlin)
Dinsdag 16-10: Weg uit Laughlin vertrekken richting Zzyxz road en Barstow. Overnachten in Barstow. (Motel66)
Woensdag 17-10: Weg uit Barstow (stoppen bij de outlet) richting Victorville (daar overnachten??)
Donderdag 18-10:
Vrijdag 19-10:
Zaterdag 20-10:
Zondag 21-10:
Maandag 22-10:
Dinsdag 23-10:
Woensdag 24-10: San Francisco
Donderdag 25-10: San Francisco (Alcatraz??)
(Overnachten in de Holiday Inn Express San Francisco Airport South)
Vrijdag 26-10: Auto inleveren & terug vliegen San Francisco naar Amsterdam.
Zoals jullie zien nog open datums. We willen op voorhand niet te veel vastboeken, omdat we ook wel een soort "we zien wel waar het schip strand" gevoel willen houden en er ook wel een ontspannen vakantie van willen maken, niet 1 die helemaal vol staat en dat je tegen deadlines aanhikt, of gehaast alles moet doen.
Welke tips hebben jullie nog voor mij? Wat moet ik echt zien of beleven? Waar moet ik rekening mee houden?
Niet teveel natuurparken, waarschijnlijk een dooddoener hier, maar als ik 3 uur door een park wandel ben ik er wel klaar mee.
Praktische info: Esta heb ik al en een auto hebben we ook al geregeld, net als zo'n pas voor de parken en we hebben de Rand Mcnally ook in bezit, tickets staan ook al vast.

Alvast bedankt!