Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Esta en dubbele voornaam

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
poijkl09
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Esta en dubbele voornaam

Bericht door poijkl09 »

Ik heb net de ESTA formulieren ingevuld voor mijn komende reis van mijn vrouw en mij naar Amerika. Mijn vrouw heeft een dubbele voornaam nu las ik overal dat je in esta alleen de 1e voornaam moet gebruiken.
Ik zag in esta de optie in data om een scan van je paspoort te uploaden waar dan de informatie vandaan gehaald wordt en ik had scans staan op de computer dus dit gedaan.
Nu viel het mij op dat als esta de info van de scan haalt, dat wel de dubbele voornaam in het Esta formulier geplaatst wordt??
Heeft iemand hier ervaring mee, toch een dubbele voornaam laten staan of de 2e voornaam weghalen.
Op de e-tickets staat ook haar dubbele voornaam dus zou ik denken om de dubbele voornaam zo te laten in de esta maar het is mijn eerste keer Amerika dus wil niet dadelijk gelijk al stranden bij de immigratie met problemen … :oops: 8)
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Esta en dubbele voornaam

Bericht door US-fanboy »

Laat maar staan.
Levert geen problemen op.

Fijne vakantie !
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Je gebruikt voor tickets, visa, esta, etc altijd de naam zoals die op het elektronisch leesbare deel van het paspoort staat.

Heb je meerdere voornamen, dan staat daar normaliter alleen de eerste voornaam.

Maar bij combinaties zoals Anne-Marie oid kan het best zijn dat die hele gecombineerde voornaam de eerste voornaam is. Het hangt er vanaf hoe e.e.a. in de gemeentelijke basisadministratie is opgenomen.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Geen enkel probleem, ik heb ook een dubbele voornaam, nooit problemen gehad.
poijkl09
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door poijkl09 »

Bedankt, helemaal gerustgesteld.
In elektronische gedeelte staan idd beide voornamen

Gr Ad
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves