roelb schreef:
Stort je minder dan $24.99 dan wordt de nieuwe vervaldatum t+1 maand, met t het moment van opwaarderen
Stort je ten minste $25 dan wordt de nireuwe vervaldatum t+3 maanden, met t weer het moment van opwaarderen
Stort te ten minste $100 dan wordt de nieuwe vervaldatum t+12 maanden, met t weer het moment van opwaarderen.
Als de huidige vervaldatum verder in de toekomst ligt dan de nieuwe datum dan blijft de oude datum actief (en heb je dus geen "nieuwe geldigheid" gekocht met het storten van saldo.
Het meest voordelige is dus $100 storten, je verlengt daarmee de geldigheid met 1 jaar. Maar het is zonde als je dat saldo niet gebruikt, dus uitgaande van het $45 monthly plan moet je dus gemiddeld 2,2 keer per jaar dat plan activeren om geen geld weg te gooien.
Roelb, I quote je nogmaals.
Je geeft aan dat als je $100 stort, dat je kaart dan een jaar lang geldig blijft.
Stel nu, ik koop bij Walmart o.i.d. een Bring Your Own Device sim card van AT&T voor ongeveer $1.
Dan volg ik jouw Portland, Oregon stappenplan online. Dit om sales tax te omzeilen.
Ik kies een plan, bijvoorbeeld het $ 50 plan met 8GB en hotspot mogelijkheid.
Kan ik dan al meteen $ 100 storten, zodat ik voor de 1ste 30 dagen $ 50 kwijt ben en dan nog een tegoed op mijn account van $ 50 houdt?
Of moet ik eerst bij AT&T een bedrag aftikken, en kan ik pas later die $ 100 storten? (om zo mijn kaart een jaar lang geldig te houden)