Ik weet niet hoeveel jij verandert in 2 jaar tijd .. ik vind dat nog vrij recent ..
Maar ik wil wel even zoeken naar een foto van 2007 (als die niet nog gemaakt moet worden ; ))
Ik kan geen enkele avatar oploaden en krijg dan deze melding: The avatar’s filesize must be between 0 and 11 KiB.
Zelfs de avatar die ik voorheen gebruikte (foto van mij met mijn tweelingmeiden) wordt niet meer geaccepteerd.
Ik heb al geprobeerd een bestaande avatar in een mindere kwaliteit op te slaan (zodat de filesize kleiner wordt), maar dat accepteert ie zelfs niet.
Ook niet wanneer de foto op imageshack of photobucket wordt gehost ....
Komt omdat ik die van mij heb weggehaald om vervolgens een ander te oploaden, maar dat accepteert ie niet.
Ook de oude die er eerst stond wordt niet geaccepteerd en is ineens te groot
saknopper schreef:Ik heb foto's van 300 x 300 px die maar 25 kb zijn, dus dat lijkt me niet het probleem.
Krijg je nog steeds dezelfde waarschuwing als voorheen?
Ja, maar dat komt omdat mijn avatars 40 KB zijn. Altijd al geweest overigens ...
Geen idee hoe ik dat kleiner moet maken. Ik verklein een foto of maak een uitsnede van 80x80 pixels en sla het op als jpeg.
Als je een afbeelding opslaat in het jpeg formaat dan zijn er nog wat dingen die je kunt instellen. Die hebben te maken met de verhouding kwaliteit/bestandgrootte. Zo kun je dus een kleiner bestand krijgen, de kwaliteit is dan wel iets minder maar voor internetdoeleinden is dat geen probleem.
Zelf gebruik ik altijd GIMP (http://www.gimp.org/) om mijn afbeeldingen te bewerken en daar is het mogelijk die opties mee te geven.
Sandra, heb je PSP? Daarin kun je JPEG compressie doen (in Photoshop ook, vast), wat het aantal kb omlaag brengt. Ik heb dat net gisteren gedaan met mijn nieuwe avatar.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.