Net geboekt :
20/5 Frankfurt - LAX (rechtstreeks)
19/6 LAX - Frankfurt (rechtstreeks)
€554 voor 2 personen zonder bagage.....incl bagage € 754.........€ 377 pp voor een rechtstreekse vlucht
Hotel in Frankfurt erbij geboekt voor €60 met gratis luchthavenshuttle en gratis parkeren.
Deze week geboekt, voor eind juni 2019, retour half juli:
Parijs - Frankfurt - Los Angeles en retour Los Angeles - Munchen - Parijs.
eur 2900 voor 6 personen (volwassenen), inclusief bagage.
Een treinticket BRU- Parijs CDG boeken we er nog later bij, is voordeliger dan met de auto aangezien we met 2 auto's zouden moeten rijden .
We zijn dus gesteld voor ca Eur 530 per persoon in hoogseizoen.
Vraagje over de light tarieven, nu daar wellicht meer ervaring mee is. In het begin begreep ik dat je niet alleen voor bagage moest betalen, maar dat je meer 'light' nadelen had; bv geen stoelen kunnen boeken (pas bij inchecken) en nog meer ? Voor gezin met (jonge) kinderen, kan light natuurlijk best voordelig zijn als je met 4 vliegt, en dus maar 2 koffers meeneemt. Maar ik hoorde in begin dat je bv grote kans hebt dat je als gezin niet bij elkaar komt te zitten. Blijkt dat inderdaad uit de ervaringen ? Oftewel, is de prijs voor koffers enige afweging om te kiezen voor light-tarief, of zijn er daadwerkelijk meer echte nadelen ?
Voor september geboekt bij Air France,uitgevoerd door Delta.Ook apart bijbetaald voor bagage maar mijn stoelen gratis gereserveerd op de site van Delta.
Het lijkt er op dat als ik een vlucht wil boeken van Delta via de site van KLM, ik geen bagage kan bijboeken tot 24 uur voor vertrek (en dan tegen het luchthaventarief). Klopt dat?
Edit 12:09 Ik zie nu - bij een andere vlucht die ik via de site van KLM zocht en niet doorgelinkt werd vanuit Google Flights - wel de mogelijkheid een ander tarief te selecteren met bagage inbegrepen. Dus niet op de link klikken, maar zelf de vluchten zoeken kan interessant zijn.
Edit 12:18 Lijkt aan multi-city te liggen. Want dan is het niet mogelijk. Vlucht bij update 12:09 ging over een retour.
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Is het misschien een idee een apart draadje aan te maken voor tickets juli/augustus 2019?
Die zoektocht begint weer (bijna) en lijkt me wel overzichtelijk om hoogseizoen en laagseizoen te scheiden.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
HennyCox schreef:Net geboekt :
20/5 Frankfurt - LAX (rechtstreeks)
19/6 LAX - Frankfurt (rechtstreeks)
€554 voor 2 personen zonder bagage.....incl bagage € 754.........€ 377 pp voor een rechtstreekse vlucht
Hotel in Frankfurt erbij geboekt voor €60 met gratis luchthavenshuttle en gratis parkeren.
Welk hotel heb jij geboekt Henny? Wij zijn ook naar deze constructie aan het kijken ik zie alleen dat bijna elk hotel maar tot 21 dagen parkeren toestaat. Nu heb ik het hotel nog niet rechtstreeks benaderd...
Ik heb H+ Hotel Frankfurt Airport West geboekt.
Tip: meld je eerst even aan voor het Hotmiles-programma van H+ Hotels, dit is gratis en binnen een minuut gebeurd....ik kreeg 12 euro korting bij het boeken !
HennyCox schreef:Ik heb H+ Hotel Frankfurt Airport West geboekt.
Tip: meld je eerst even aan voor het Hotmiles-programma van H+ Hotels, dit is gratis en binnen een minuut gebeurd....ik kreeg 12 euro korting bij het boeken !
jill1234 schreef:Is het misschien een idee een apart draadje aan te maken voor tickets juli/augustus 2019?
Die zoektocht begint weer (bijna) en lijkt me wel overzichtelijk om hoogseizoen en laagseizoen te scheiden.
Goed idee! Of topic: ‘schoolvakanties’ dan pak je ook gelijk de meivakantie en evt andere schoolvakanties.
Goedemorgen, ik zie bij tix een goede aanbieding langskomen maar kan niet doorlinken naar prijs of vluchtdetails. Bovendien wordt de vlucht aangeboden door finnair. Zouden jullie hiermee vliegen naar usa? Op de site van finnair zie ik deze prijs niet.
jill1234 schreef:Is het misschien een idee een apart draadje aan te maken voor tickets juli/augustus 2019?
Hallo, wij willen in juli 2019 met ons gezin een rondreis maken in West Amerika. Het is voor ons de 1ste keer en de reis willen we met behulp van jullie tips zelf plannen. Wanneer kunnen wij het beste de vliegtickets boeken voor in het hoogseizoen? Ik zie nu ticketprijzen voorbij komen AMS-LAX voor bijv 800 euro excl bagage, via KLM. Is het beter de tickets zo vroeg mogelijk te boeken of wachten tot een betere deal? En wat is een redelijke prijs voor in het hoogseizoen? Ik ben bang dat als ik te lang wacht met tickets boeken ze alleen maar duurder worden voor in het hoogseizoen.
Iemand wel eens geboekt bij Delta via Facebook? Ik ben nu met ze aan het chatten en krijg een scherp aanbod voor 2 volwassenen, 1 kind en 1 baby. Scherper dan ik via zoekmachines kan vinden.
2023 Florida | 2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2013 Florida | 2012 Las Vegas | 2012 Denver - SF - LA | 2011 Nevada
2011 New York & Florida | 2010 Florida | 2009 New York familietrip 2004 New York - Niagara Falls - Washington | 1996+ 1995 westkust
Kruijfjes schreef:Hallo, wij willen in juli 2019 met ons gezin een rondreis maken in West Amerika. Het is voor ons de 1ste keer en de reis willen we met behulp van jullie tips zelf plannen. Wanneer kunnen wij het beste de vliegtickets boeken voor in het hoogseizoen? Ik zie nu ticketprijzen voorbij komen AMS-LAX voor bijv 800 euro excl bagage, via KLM. Is het beter de tickets zo vroeg mogelijk te boeken of wachten tot een betere deal? En wat is een redelijke prijs voor in het hoogseizoen? Ik ben bang dat als ik te lang wacht met tickets boeken ze alleen maar duurder worden voor in het hoogseizoen.
Ik heb het afgelopen jaar de prijzen bijgehouden en het is mogelijk te vliegen voor ongeveer 500-600 euro p.p in het hoogseizoen , wel met overstap, inclusief bagage. Ik hoop zelf dat in september deze mooie deals komen . Elke dag kijken en toeslaan indien de prijs en de tijden bevallen.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.