winterpark schreef:Je gaat in het begin wel heel snel! Ik denk dat ik er voor zou kiezen om gelijk van Austin naar Amarillo te rijden, of met één tussenstop in Fort Worth (ik vind het persoonlijk te lang, maar jij misschien niet). Wat is er in Lawton? Als je dat overslaat, heb je nog een extra dag om bijvoorbeeld in en rond Carlsbad door te brengen. Je hebt daar inderdaad mooie grotten en Guadalupe NP. Ook rond Amarillo is er nogal wat te zien.
Tussen Corpus Christi en New Orleans maak je heel veel stops. Misschien terugbrengen tot twee en een dag langer in New Orleans?
Wil je niet naar San Antonio? Is een ranch nog wat voor jullie eigenlijk, bijvoorbeeld in het gebied tussen Austin en San Antonio?
Zou je de reis trouwens met van en naar willen opschrijven? Leest wel prettiger.
etc
Dank je voor je reactie!
Het begin is inderdaad heel snel, dat heeft wel een reden. Wij hebben om te beginnen altijd een vreselijke jetlag, waar we moeilijk doorheen komen. We zijn dus echt heel vroeg wakker. De reden om Fort Worth (Dallas) twee keer te bezoeken is omdat we een grote kist mee moeten nemen voor mijn handbike. Die kist brengen we naar andere familie in Fort Worth. Verder doen we die dag nog wat boodschappen en dat is het dan wel. Daarna reizen we door, waarbij de kans groot is dat we al midden in de nacht in de auto zitten.
De reis van Fort Worth naar Amarillo was voor ons in een keer te lang. zijn echt teveel km's. We hadden het idee om dan maar wat eerder richting de Route 66 te rijden, daardoor kwam Lawton op het schema. Een dag extra inplannen rondom Carlsbad is wel een goed idee eigenlijk. Daar ga ik mee aan de slag.
San Antonio staat wel op het programma op dag 11. En over een ranch ben ik aan het nadenken. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan kan verwachten en of ik daar daadwerkelijk is zal kunnen, misschien dat iemand me daar iets meer over kan vertellen?
De hoeveelheid dagen aan de kust waren zo gepland omdat ik gehoord heb dat Padre Island National Seashore mooi was, ik heb dat even gewoon aangenomen en er ook nog niet heel goed naar gekeken. Bij Corpus Christie kun je met de auto op het strand las ik, dat betekent dat de ondergrond daar ook meestal hard genoeg is om met de fiets het strand op te gaan, dus ook een flinke wandeling langs de zee kunnen maken. Daarnaast staat Houston als stop tussen twee overnachtingen ook wel op de planning. Voor ons is twee dagen New Orleans wel genoeg, vorige reis zijn we er 3 nachten/4 dagen geweest.
Niets staat nog vast, ik ben erg aan het zoeken....
do 7-mrt-19 Amsterdam >> Austin TX
vr 8-mrt-19 Austin >> Fort Worth TX
za 9-mrt-19 Fort Worth >> Lawton OH
zo 10-mrt-19 Lawton >> Amarillo
ma 11-mrt-19 Amarillo >> Santa Fe
di 12-mrt-19 Santa Fee >> Alamogordo
wo 13-mrt-19 Alamogordo >> Carlsbad
do 14-mrt-19 Carlsbad >> Carlsbad
vr 15-mrt-19 Carlsbad >> Big Bend NP
za 16-mrt-19 Big Bend >> Big Bend NP
zo 17-mrt-19 Big Bend >> Del Rio
ma 18-mrt-19 Del Rio >> San Antonio